رزرو مشاوره
جدیدترین تی وی ست شیراز
    
بازدید: 204
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی ست های مدرن در شیراز

تی وی روم به نقطه کانونی خانه می گویند، طراحی و دکوراسیون آن برای همه مهم است زیرا بخشی از پذیرایی است که هم برای پذیرایی از مهمان و هم برای استراحت استفاده می شود، به همین دلیل باید فضای خاصی داشته باشد. بسیاری از خانه ها و پنت هاوس های لوکس با استفاده از این طراحی شیک فضایی خصوصی را برای ساکنان خانه فراهم می کنند، بنابراین با داشتن تی وی روم مدرن در خانه فضایی مجلل و زیبا در اختیار خواهید داشت. 

طراحی و اجرای تی وی روم مدرن در شیراز

طراحی تی وی روم مدرن منزل نیاز به هزینه زیادی ندارد و تنها با رعایت نکات مهم این کار می توانید طرحی مجلل و زیبا را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. بسیاری از افراد پس از بازسازی خانه به سراغ طراحی و اجرای بهتر تی وی روم می روند تا محیطی زیبا و مجلل ایجاد کنند که باید تغییری اساسی نسبت به قبل داشته باشد.

طراحی تی وی روم  نیاز به نورپردازی اصولی و تخصصی دارد زیرا این نور خانه است که جلوه عناصر موجود را ایجاد می کند، بنابراین لازم است نورپردازی زیبا و مدرنی برای اتاق تلویزیون در نظر گرفته شود تا المان های اطراف آن به طور کامل قابل مشاهده باشد و بگذارید زیبایی آن آشکار شود. بهترین رنگ را برای دکوراسیون تی وی ست مدرن انتخاب کنید تا بتوانید هنگام استفاده از این فضا لذت ببرید. سعی کنید از رنگ های بلند و جیغ استفاده نکنید. زیرا این رنگ ها آرامش را در فضا بر هم می زند و تنش ایجاد می کند پس باید به سراغ رنگ های روشن و ملایم بروید.

اجرای تی وی روم 

بعد از طراحی تی وی روم، نوبت به اجرای آن می رسد. برای اجرای تی وی روم مهمترین بخش دیوار پشت تی وی می باشد. یعنی دیوار پشت تلویزیون را باید با متریال های متفاوت مانند کناف، کاغذ دیواری و... پوشش داد و با نورپردازی خاص تزئین نمود. برای اجرای صحیح تی وی روم مدرن باید از یک کاناپه مناسب در جلوی تلویزیون استفاده کرد، البته اگر اتاق بزرگ باشد می توانید از مبل مناسبی بهره مند شوید که کاملا سلیقه ای است و هرکسی می تواند آن را طراحی و اجرا کند. 

برای اجرای تی وی روم، بهتر است از کفپوش مناسب استفاده شود، زیرا کفپوش مناسب و مجلل باعث می شود فضای اتاق زیباتر شود. پارکت به عنوان کفپوش اتاق تلویزیون بسیار خاص و مناسب است زیرا فضا را گرمتر و صمیمی تر می کند و آرامش را برای افراد به ارمغان می آورد.

دکوراسیون تی وی روم مدرن در شیراز

دکور تی وی روم مدرن هر چه زیباتر و جذابتر باشد، ارزش دکور منزل را بیشتر می کند و قیمت خانه نیز باید افزایش یابد، به همین دلیل مردم به سمت طراحی و اجرای جدیدترین دکوراسیون برای تی وی روم می روند. هر چه تی وی روم خلوت تر باشد، بهتر است، بنابراین توصیه می کنیم از وسایل پر زرق و برق و رنگارنگ استفاده نکنید. زیرا هر چه اتاق تلویزیون ساده تر باشد، بهتر است.
برای تزئین تی وی روم مدرن در شیراز می توانید از مواد چوبی یا عناصر چوبی استفاده کنید. زیرا متریال های چوبی گرما و صمیمیت فضا را افزایش داده و جذابیت منحصر به فردی دارند. نورپردازی تی وی وال بسیار مهم است و باید نورپردازی خاص و استانداردی برای آن در نظر بگیرید تا دکور تی وی روم از طریق این نورپردازی بهتر به نظر برسد.
 
کاغذدیواری تی وی وال در شیراز
کاغذ دیواری پشت تلویزیون باید با دیوارهای دیگر متفاوت باشد و از دیگر کاغذ دیواری ها خاص تر باشد. اگر فضایی که دارید بزرگ است می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی و طرح دار استفاده کنید و اگر فضا کم است بهتر است به سراغ کاغذهای دیواری با طرح های ساده بروید.
خرید کاغذ دیواری شما را مجبور به پرداخت هزینه زیادی می کند، پس بهتر است نوع کاغذ دیواری شیک و بادوامی را انتخاب کنید که سالیان سال برای شما جذاب باشد و به مرور زمان بادوام و با کیفیت بماند ونیازی به تعویض آن نباشد.
برای تهیه کاغذ دیواری با اشکال مختلف هندسی، طرح های آبرنگ، طرح های رنگی جیغ، طرح های گلدار، طرح های مینیمال و ... مواجه می شوید که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون تی وی روم آن ها را انتخاب و نصب کنید. بهتر است این کار را به طراح داخلی و نصاب بسپارید.

چیدمان تی وی روم مدرن در شیراز
برای اینکه تی وی روم منزل چیدمانی درست و اصولی داشته باشد باید سعی کنید با کمک یک طراح داخلی یک طرح منحصر به فرد و خاص برای آن بسازید تا هم برای شما و هم برای اعضای خانواده تان جذاب و دیدنی باشد و از استفاده طولانی مدت آن خسته نشوید. برای چیدمان تی وی روم باید چند گلدان شیک و زیبا تهیه کنید تا فضا را زیباتر کرده و حسی منحصر به فرد در آن ایجاد کنید. امروزه گل ها و گیاهان آپارتمانی زیادی وجود دارد که می توانید با انتخاب مناسب فضایی زیبا با گل ها و گیاهان طبیعی ایجاد کنید. برای زیبایی هر چه بیشتر چیدمان خانه، باید عناصر بدرخشند و این تنها در صورتی امکان پذیر است که نورپردازی خوبی برای آن انجام دهید. همچنین می توانید با تهیه آباژور جلوه خوبی در فضا ایجاد کنید و در مواردی از آن بهره مند شوید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |