رزرو مشاوره
تی وی ست خاص و مدرن شیراز
    
بازدید: 195
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

 

متریال تی وی ست در شیراز

برای ساخت تی وی ست خاص و مدرن شیراز مواد مختلفی وجود دارد. موادی مانند: کناف، ام دی اف، سایر الوارهای چوبی که پلی استر، ترمووال های ام دی اف و پی وی سی هستند. همچنین؛ نماهای آجری، سنگ های مرمر و کاغذ دیواری از مصالحی هستند که می توان در ساخت دیوار تلویزیون از آنها استفاده کرد.

کارشناسان برنادکور در کنار شما هستند تا به رویاهای شما جامه عمل بپوشانند، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

در این مقاله به نکات مهم در خرید متریال تی وی ست می پردازیم. امروزه طراحی دکوراسیون بیش از پیش مورد استقبال عموم قرار گرفته است و از این رو تی وی ست به یکی از دغدغه های طراحان داخلی تبدیل شده و به عنوان یکی از ایده های جدید طراحان مطرح و به مشتریان ارائه می شود. تی وی ست ها در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که شامل سبک‌های کلاسیک، مدرن، سنتی و ترکیبی است که هر کدام باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل باشند. در این مطلب قصد داریم در مورد متریال تی وی ست و نکات مهمی که قبل از خرید باید به آنها توجه کرد صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

تی وی ست ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و همچنین در سبک‌های مختلف تولید می‌شوند، اما این تنوع منجر به طرح و استایل نمی‌شود، بلکه این تنوع در نوع متریال مانند چوب، فایبرگلاس، پلاستیک نیز وجود دارد که بیشترین متریالی که مردم ترجیح می دهند از آن برای تی وی ست استفاده کنند متریال های چوبی هستند.  دلیل این استقبال از چوب این است که تی وی ست های چوبی برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند و فرقی نمی کنند سبک دکوراسیون منزل کلاسیک یا مینیمال باشد.

ابعاد مناسب برای تی وی ست مدرن در شیراز

توصیه می شود ابعاد تی وی ست را بزرگتر از تلویزیون سفارش دهید زیرا اگر ابعاد تلویزیون کوچکتر از ابعاد تی وی ست باشد زیبایی زیادی به دکوراسیون منزل نمی بخشد. نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اگر در خانه با کمبود فضا مواجه هستید و نمی خواهید تی وی کوچکی انتخاب کنید، توصیه ما استفاده از تلویزیون های دیواری است.

اهمیت بازی با رنگ در طراحی تی وی ست در شیراز

تی وی ست باید فضایی راحت و صمیمی داشته باشد. قرار است از این قسمت از خانه برای استراحت استفاده کنید، بنابراین استفاده از رنگ های شارپ در اتاق تی وی روم  توصیه نمی شود. همچنین بهتر است از لوازم جانبی زیاد در این فضا استفاده نکنید. به عنوان مثال استفاده از پارکت مناسب، رنگ مناسب پارکت، لمینت ها یا دیوار اطراف به راحتی فضای اطراف کمک می کند. رنگ های جیغ یا لوازم جانبی هیجان انگیز ممکن است باعث تنش شود. بنابراین اگر فضایی دلپذیر برای تماشای فیلم و استراحت راحت می خواهید، باید به اصول دکور تی وی ست توجه بیشتری داشته باشید.

هدف شما از طراحی تی وی ست چیست؟

برای اجرای دکوراسیون خود ابتدا در نظر بگیرید که هدف شما از این طراحی چیست؟ حتما توجه کنید که آیا این مکان از اتاق نشیمن جدا است یا خیر. اگرتی وی ست شما ارتباط مستقیمی با اتاق نشیمن دارد، باید به چیدمان مبلمان و سایر عناصر مانند نصب پرده و لوستر دقت کنید.

ایده های طراحی تی وی ست در شیراز

برای داشتن تی وی وال های زیباتر و کاملتر بهتر است ایده های کارآمد را با هم مرور کنید. اگر فضای کوچکی دارید بهتر است در فضای خصوصی اطراف تی وی قفسه های دیواری طراحی کنید. قرار دادن تلویزیون بالای شومینه نیز ایده جالبی خواهد بود. این ایده برای کسانی که می خواهند از دیوار خود نهایت استفاده را بکنند مناسب است.
استفاده از گل و گیاه در اطراف تی وی وال نه تنها آن را زیباتر می کند، بلکه حس طراوت را در حین تماشای تلویزیون به شما منتقل می کند. خرید ست دیواری تلویزیون و قفسه دیواری هارمونی خاص و منحصر به فردی را در خانه ایجاد می کند و به فضای ذخیره سازی خانه کمک می کند. این ایده یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

قیمت تی وی وال در شیراز

اگر متریالی برای تی وی وال خریداری کرده اید، باید بدانید که جنس، رنگ، ابعاد و طرح آن تاثیر مستقیمی بر قیمت تی وی وال دارد. البته قبل از بررسی قیمت ها ابتدا در هنگام انتخاب و خرید ابعاد تلویزیون، دکوراسیون منزل و فضای منزل را در نظر بگیرید تا بهترین طراحی و اجرا را داشته باشید. برای استعلام قیمت می توانید با مشاوران برنادکور تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم طراحی تی وی ست در شیراز

در طراحی تی وی وال در شیراز معیارهای مختلفی وجود دارد که در صورت توجه نتیجه بهتری به شما می دهد. این نکات علاوه بر دیوار به محیط اطراف تلویزیون نیز بستگی دارد. از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محل قرارگیری تلویزیون

تی وی وال را می توان در اتاق تلویزیون ساخت. البته در خانه های بزرگ یا کوچک می توان بخشی از پذیرایی را به دیوار تلویزیون اختصاص داد. بدیهی است که هر چه اتاق نشیمن بزرگتر باشد، دست شما برای تغییرات و استفاده از عناصر مختلف بازتر است.

رنگ متریال انتخابی

در طراحی تی وی ست مدرن در شیراز، رنگ نقشی اساسی دارد. از آنجایی که در طراحی مدرن بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می شود، بهتر است از یک متریال رنگ گرم مانند چوب یا طرح چوب در کنار مابقی متریال ها استفاده کنید تا حس راحتی و گرم بودن را در فضا ایجاد نمایید.

 

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |