رزرو مشاوره
دکوراسیون بوتیک شیراز
    
بازدید: 236
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

اهمیت دکوراسیون فروشگاه در شیراز

در فضای رقابتی امروزی، فضای کار، ویترین های لوکس و دکوراسیون جذاب فروشگاه شما می تواند در جذب مشتری بیشتر و رونق کسب و کار بسیار موثر باشد، اهمیت طراحی یک دکور زیبا، جذاب و مشتری پسند به قدری واضح و آشکار است که نیازی برای توضیح و تفسیرآن وجود ندارد، در این مقاله سعی داریم نکات کلیدی در مورد اهمیت دکوراسیون فروشگاه در شیراز را بیان کنیم و نکات کاربردی را با شما مرور کنیم.

فروشگاه ها بسته به کالایی که می فروشند اجزای مختلفی دارند، اما یک سری عناصر و اجزا همیشه در فروشگاه ها ثابت هستند. از اجزای ثابت و رایج هر فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-دیوار
-میز فروشنده
-ویترین
-فضای تردد مشتری
-قفسه ها

درطراحی فروشگاهی مدرن در شیراز، ارتباط و هماهنگی تمامی قسمت های محیط فروشگاه با یکدیگر یکی از موارد بسیار مهم است که رعایت هر یک به نزدیک شدن فروشگاه به محیط ایده آل برای فروش، هماهنگی ایجاد شده بین کالاها، رنگ ها و چراغ ها ، چیدمان و قفسه ها حس متعادل و هیجان انگیزی را به مشتری می دهد تا بتواند خرید خوبی داشته باشد و مشتری دائمی فروشگاه شود. ایجاد این تجربیات خوب تنها با ارائه کالای با کیفیت یا ارزان نیست، رفاه مشتری، آرامش او در خرید، بو، رنگ، نور، صداهایی که ایجاد می شود، رفتار پرسنل و بسیاری موارد دیگر نیز هست. 

بخش های مهم طراحی داخلی فروشگاه در شیراز

فضاهای مهم طراحی داخلی فروشگاه را در قسمت قبل عنوان کرده ایم و در این قسمت به هر یک از آنها می پردازیم. اولین قسمت مهم هر فروشگاهی ویترین است که در ادامه نحوه چیدمان ویترین و اهمیت آن را بررسی می کنیم.

طراحی ویترین مغازه در شیراز

اگر فروشگاه شما ویترین دارد، باید بدانید که مهمترین قسمت فروشگاه شما طراحی و دکوراست! بنابراین با ویترین شروع کنید، فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا مشتری را که به ویترین فروشگاه شما نگاه می کند به مغازه دعوت کنید، در غیر این صورت مشتری به راحتی از کنار فروشگاه شما عبور می کند، فکر می کنم این جمله برای نشان دادن اهمیت ویترین کافی بود! بسیاری از مشتریان گذری هستند که می توانند تنها با دیدن ویترین به خریداران بزرگ تبدیل شوند. طراحی یک ویترین متفاوت، خاص و کاربردی می تواند به طور چشمگیری فروش شما را تحت تاثیر قرار دهد، پس لطفا از دکوراسیون این قسمت صرفنظر نکنید! ویترین تنها جایی است که نباید شبیه رقبای خود شوید، پس قدم بزنید، ویترین همه رقبای خود را ببینید و فقط مانند آنها نباشید، بهترین، شیک ترین یا ارزان ترین محصولات خود را در مغازه قرار دهید. اگر هدف شما ارزان فروشی است، اجناس بسیار ارزانی را که در ویترین می گذارید، قیمت گذاری کنید، اما اگر هدف شما فروش کالاهای لوکس است، سعی کنید شیک ترین کالاهای خود را به شیوه ای بسیار خاص در ویترین قرار دهید. لازم نیست نمونه ای از هر چیزی را که دارید در ویترین قرار دهید.

نکات مهم در طراحی ویترین فروشگاه در شیراز

اما ویترین علاوه بر زیبایی به عناصر دیگری نیز نیاز دارد، به ویترین جواهرفروشی یا ساعت فروشی فکر کنید، مهمترین چیز چیست؟ بله امنیت! پس اگر قصد دارید اجناس گران قیمت را در ویترین بگذارید باید به امنیت ویترین هم توجه کنید. نکته دیگر این است که اگر ویترین شما ضلع بزرگی از فروشگاه است، بهتر است آن را به گونه ای طراحی کنید که بتوانید داخل فروشگاه را به خوبی از ویترین ببینید. آن قسمت از فروشگاه که از بیرون دیده می شود دقیقاً بخشی از ویترین شماست!

برخی از طراحان بزرگ دکوراسیون داخلی بر این باورند که ویترین می تواند حاوی یک داستان باشد، شما می توانید بر اساس محصولی که می فروشید، یک داستان بی کلام را در ویترین پیاده کنید، این داستان می تواند با تغییر فصل ها و یا مثلاً با فصل های مناسب هماهنگ باشد. اگر مسئول فروش لباس بچه گانه هستید. در فصل بهار می توانید ویترینی طراحی کنید که دختری برای مادرش گل می چیند و لباسی زیبا از فروشگاه شما به تن دارد. ذهن کودک به صورت ابری بالای سرش است! گل هایی که دختر کوچولو می چیند در ذهنش موهای مادرش است و مادرش شاد و خندان! این داستان کوتاه لطیف می تواند تاثیر بسیار خوبی در ذهن بیننده ایجاد کند.

چراغ ها، رنگ ها، عناصر موجود در ویترین فروشگاه در شیراز

امروزه جلب توجه مشتریان کار سختی است، با توجه به محصولی که ارائه می دهید، رنگ های جذاب و رنگارنگ را انتخاب کنید، قرمز، زرد، بنفش مناسب برای کفش و لباس، رنگ های پاستلی و ملایم برای فروشگاه لوازم کودک، چراغ های نقطه ای و خطی برای فروشگاه های لوازم خانگی، رنگ های نقره ای، خاکستری و مشکی با ترکیب های جذابی مانند نارنجی برای فروشگاه های موبایل، رنگ های طبیعی برای خشکبار، آجیل و رنگ های فسفری، سرخابی و آبی روشن برای فروشگاه های ورزشی.

تمام تلاش خود را بکنید که ساده، شیک و متفاوت باشید، گاهی اوقات تنها گذاشتن یک کالا به صورت وارونه می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند، استفاده از چیزهای نامرتبط نیز همین کار را انجام می دهد، برای مثال استفاده از یک موتور سیکلت جذاب در ویترین یک بوتیک لباس مردانه می تواند ایجاد کند. 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |