رزرو مشاوره
تایل بین کابینتی آلومینیوم در شیراز
    
بازدید: 205
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ تایل های آلومینیوم بین کابینتی

تاثیر بین کابینتی در دکوراسیون داخلی در شیراز

در واقع این تجهیزات شامل انواع دیوارپوش می باشد که با پرکردن فضای بین کابینت بالا و پایین، پشت سینک، فضای پشت گاز و سایر قسمت های دیوار می تواند زیبایی و جذابیت این فضا را افزایش دهد در حالی که ایجاد پوششی مقاوم در محل مورد نظررا نیز به همراه خواهد داشت. فضای بین کابینت ها یکی از قسمت های مهمی است که با ایجاد تغییرات کوچک در آن می توان آن را تغییر داد. از طرفی امروزه متریال های مختلفی در دسترس است که بسته به سبک چیدمان خانه، آشپزخانه و سلیقه افراد قابل اجراست. امکان نصب آسان بسیاری از این دیوارپوش ها نیز از مزایای این مصالح است.

 

متریال های مورد استفاده برای فضای بین کابینتی در شیراز

عناصر مختلفی در دکوراسیون آشپزخانه شیراز استفاده می شود، کابینت ها، کفپوش ها، پیشخوان آشپزخانه و بین کابینت ها از جمله این موارد هستند که هر کدام در زیبایی و جذابیت این فضا موثر هستند، در انتخاب این عناصر باید به نکات مختلفی توجه کرد. به عنوان مثال نوع سبک و چیدمان آشپزخانه در انتخاب این وسایل موثر خواهد بود، از طرفی باید توجه داشت که هر کدام از این عناصر باید با سایر اجزا هماهنگ باشند.

نکات مهم در انتخاب متریال برای فضای بین کابینتی در شیراز

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین کاربردهای بین کابینت ها ایجاد زیبایی در فضای آشپزخانه است، بنابراین انتخاب آن با توجه به سبک، نوع و رنگ آشپزخانه شما بسیار مهم است.

رنگ بین کابینتی 

رنگ کابینت و بین کابینت ها باید مکمل یکدیگر باشند. استفاده از چرخه رنگ به شما کمک می کند تا بفهمید چه رنگ هایی به خوبی با هم هماهنگ می شوند. گاهی اوقات می توانید کاشی هایی را انتخاب کنید که دارای رگه ها یا لکه های رنگی هستند که با رنگ کابینت شما مطابقت دارند. اگر آشپزخانه شما پالت خنثی دارد، با ترکیب آن با رنگی مانند آبی، فضایی مطبوع ایجاد کنید. این ترکیب آشپزخانه شما را خنک و آرام جلوه می دهد. اگر در افزودن رنگ مردد هستید، می توانید با افزودن رنگ متضاد رنگ به نتیجه مطلوبی برسید.

 

چیدمان تایل های بین کابینتی آلومینیوم در شیراز

چیدمان تایل های بین کابینت ها می تواند به صورت عمودی یا افقی اجرا شود. اگر آشپزخانه شما سقف کم دارد، تایل های عمودی و کشیده برای این فضا مناسب هستند و فضا را بلندتر نشان می دهند. تایل را به فضای بین کابینت بالا و پایین محدود نکنید، بلکه آن را تا سقف بالا ببرید. این کار باعث می شود چشم به دیوار کشیده شود و آشپزخانه بلندتر به نظر برسد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، با استفاده از تایل هایی که پهن‌تر هستند، یک توهم بصری ایجاد کنید. انتخاب تایل های سفید نیز به شما کمک می کند تا فضای آشپزخانه خود را بزرگتر نشان دهید.

بین کابینتی مات یا براق؟

یک مدل روشن و براق انتخاب مناسبی برای ایجاد فضایی باز و روشن است. هارمونی همیشه زیبایی ایجاد نمی کند، گاهی با استفاده از تضادرنگ بین رنگ کابینت و بین کابینت می توانید زیبایی منحصر به فردی داشته باشید.

 
قیمت بین کابینتی در شیراز

توجه داشته باشید که هزینه همه متریالها یکسان نیست. تایل ها بسته به نوع متریال هزینه های متفاوتی دارند. اما از آنجایی که قسمت کوچکی از آشپزخانه توسط تایلهای بین کابینت ها پوشانده شده است، به راحتی می توانید آنها را با توجه به سبک آشپزخانه خود بدون نگرانی از هزینه انتخاب کنید. قیمت تایل آلومینیوم در شیراز، به ازای هر متر مربع در بازار متفاوت است. کیفیت، ضخامت، ابعاد و متریال به کار رفته در آن تعیین کننده گران یا ارزان بودن تایل است.

برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه جذاب و زیبا به نظر برسد نکات ریز و مهم و موثری وجود دارد. اگر آشپزخانه را یک پازل در نظر بگیریم، برای اینکه این پازل به زیبایی چیده شود، باید در انتخاب کابینت، دیوارپوش و کفپوش دقت زیادی داشته باشیم. تکه های این پازل را به درستی و منظم کنار هم قرار دهید. بین کابینت یا دیوارپوش معمولا روی دیوار آشپزخانه و بین کابینت های هوایی نصب می شود. یکی از زیبا ترین و مقرون به صرفه ترین متریال ها برای فضای بین کابینتی، استفاده از تایل های آلومینیوم می باشد.تایل های استیل هم مورد استفاده قرار می گیرند که از نظر قیمت گرون تر از تایل های آلومینیوم هستند.

مدل های بین کابینت ها معمولا محدودتر از متریال دیوارپوش ها در قسمت های دیگر خانه است. وجود کابینت ها بر روی دیوار باعث می شود که حدود 70 درصد بالای دیوارهای آشپزخانه با آنها پوشانده شود و فقط فضاهای پیشخوان بالا و پایین که به آن دیوار بین کابینت می گویند خالی بماند. البته این فضای کوچک که خالی می ماند بسیار مهم است، زیرا دقیقا قسمت وسط آشپزخانه است و بسیار به چشم می آید. تایل های آلومینیوم در شیراز تنوع و ظرافت بیشتری نسبت به تایل های قدیمی دارند. قطعات کوچک و ظریف آنها در صورت نصب و چسباندن به هم، دکوراسیون و ظاهر دیوار بین کابینت های آشپزخانه را هنرمندانه و زیبا جلوه می دهد.

یکی دیگر از دلایل استفاده از این محصول ویژگی های منحصر به فرد این محصول است که بر خلاف سایر محصولات نیازی به نصب پیچیده ای ندارد. نیازی به فونداسیون ندارد، کافی است فضای خالی بین کابینت ها صاف و بدون برآمدگی باشد تا چسب پشت پنل به راحتی به سطح صاف وصل شود. به همین دلیل بهتر است از این محصول زمانی استفاده شود که تمام کارهای ساختمانی تمام شده است. این محصول با چسب آلمانی و بصورت تضمینی نصب خواهد شد.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |