رزرو مشاوره
شیک ترین کابینت شیراز
    
بازدید: 274
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن و جدید در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در یک بخش اصلی در اصول طراحی کابینت خلاصه شده است. طراحی کابینت آشپزخانه مدرن دارای یک سری اصول و قوانین می باشد که در صورت اجرای کامل و صحیح نتیجه کار یک آشپزخانه بسیار شیک و زیبا خواهد بود. این قوانین بسیار ساده هستند و برای درک آنها نیازی به یادگیری چیزی ندارید.

در ادامه این مقاله می خواهیم ویژگی های اصلی آشپزخانه های مدرن را که در تمام دنیا ثابت و پذیرفته شده اند، فهرست کنیم. در واقع تنها با رعایت و تقلید از این ویژگی ها می توانید ظاهر شیک آشپزخانه های مدرن را به خانه خود بیاورید. همانطور که می دانید آشپزخانه های مدرن راه حلی برای شلوغی زندگی شهری هستند که در آن بهتر است از تجملات دوری کنید و برای زندگی راحت به سراغ سادگی بروید. در نهایت این سادگی می تواند مانند خانه های لوکس زیبا و آرامش بخش باشد. اگر شما هم چنین سبک زندگی را در شیراز می خواهید، حتما با من همراه باشید.

مدل های شیک و جدید در اصول طراحی کابینت آشپزخانه شیراز

بدون شک مهمترین قسمت هر آشپزخانه کابینت های آن است، در واقع این کابینت است که سبک طراحی آشپزخانه را تعیین می کند. کابینت ها با هر سبکی که انتخاب شوند، آشپزخانه نیز همان سبک را اتخاذ خواهد کرد. کابینت های مدرن در شیراز مانند تمامی لوازمی که به سبک مدرن طراحی شده اند، برخلاف کابینت های کلاسیک که دارای لبه های برجسته و منبت کاری شده اند، ظاهری کاملا ساده و بدون کوچک ترین جزئیات دارند. درب کابینت های مدرن صاف و بدون هیچ گونه برآمدگی می باشد. فقط یک خط باریک و کوچک مرز بین کابینت ها را مشخص می کند. 

اصول طراحی کابینت و انتخاب دستگیره کابینت آشپزخانه در شیراز

دومین نکته مهم در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن دستگیره است، این موضوع از چشم بسیاری از افراد پنهان می ماند، در صورتی که هیچ چیز نمی تواند مانند دستگیره های کابینت بر سبک طراحی یک آشپزخانه تاکید کند. دسته های مدرن ساده و دارای خطوط صاف، دراز و کم عرض هستند. طبق توصیه طراحان مدرن، هر چه دسته های کابینت بلندتر باشد، ظاهر آن مدرن تر می شود. بنابراین سعی کنید از دستگیره های فلزی کشیده و براق برای تکمیل ظاهر کابینت های مدرن خود استفاده کنید.

تاثیر رنگ در کابینت مدرن در شیراز

رنگ در کابینت های مدرن تا حد زیادی سلیقه ای است، اما رنگ های سرد بیشتر در آشپزخانه های مدرن استفاده می شود. رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و سایه های روشن سبز، آبی و بنفش جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شوند. شدت کم این رنگ ها جلوه ای نرم و آرامش بخش در فضا ایجاد می کند. در کابینت های مدرن نیز می توانید از ترکیب رنگ های کمی استفاده کنید، به عنوان مثال ترکیب رنگ سفید و سبز در آشپزخانه مدرن بسیار خوب عمل می کند. اگر دوست ندارید محیط خیلی سرد باشد، افزودن رنگ چوب یا قهوه ای روشن، فضا را تا حد زیادی متعادل می کند.

انواع خدمات کابینت شیراز

طراحان و مجریان، دکوراسیون کابینت آشپزخانه را در دو سبک کابینت کلاسیک و کابینت مدرن برای طراحی محیط آشپزخانه در نظر گرفته اند. در ادامه به شرح کابینت مدرن در شیراز می پردازیم.

ویژگی های کابینت مدرن شیراز

در این سبک، یعنی سبک کابینت مدرن و خدمات مرتبط با کابینت مدرن در شیراز، سادگی در اولویت است، بسیاری از افراد یکنواختی را دوست دارند زیرا پس از مدت ها همچنان چشم نواز خواهد بود. در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن معمولا رنگ درها و جلوی کابینت یک رنگ است که البته در این سبک می توان از ترکیب دو رنگ یا ترکیب کابینت آشپزخانه استفاده کرد که معمولا یک رنگ است. سفید و رنگ دوم می تواند قهوه ای براق، روکش چوب مات و هر رنگ دیگری باشد. به طور کلی سبک مدرن کابینت آشپزخانه را می توان به انواع زیر طبقه بندی کرد.

کابینت مدرن هایگلاس شیراز

اولین و بارزترین مشخصه این نوع کابینت آشپزخانه براق بودن آن است که باعث بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه شما می شود، از طرفی این براق بودن نیز می تواند مشکل ساز باشد و نسبت به نوع مات به دقت و نظافت بیشتری نیاز دارد.

کابینت چوب طبیعی مدرن شیراز

چوب نماد شادابی و سرزندگی است، روی این نوع کابینت آشپزخانه می توان رنگ آمیزی، برش و حکاکی کرد و با کمی سلیقه محصولی متفاوت خلق کرد. در نظر داشته باشید که این مدل از کابینت را می توان در سبک های مدرن، کلاسیک و ترکیبی (کلاسیک مدرن) تولید کرد. 

انواع آشپزخانه از نظر فضا در شیراز

مربوط به فضایی است که طراحی برای آن در نظر گرفته شده است. رایج ترین انواع مورد استفاده عبارتند از:

-خطی (یا دو خط موازی)

-شکل L

-U شکل

در رابطه با این پیکربندی‌ها، درک نحوه عملکرد جریان‌های ترافیک مختلف مهم است. "مثلث کار" باید صاف نگه داشته شود و از حرکات عبوری در زمانی که بیش از یک نفر کار می کنند خودداری شود. در این مرحله همیشه خوب است از خود بپرسید: "چگونه می خواهم از آشپزخانه خود استفاده کنم؟" یا "چه چیزی را در آشپزخانه فعلی خود بیشتر دوست دارم یا دوست ندارم؟" به این ترتیب می توانیم فضاهای خود را به درستی طراحی کنیم.

 

 

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |