رزرو مشاوره
کابینت کلاسیک چوبی شیراز
    
بازدید: 191
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت کلاسیک در شیراز

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت به معنی قفسه بندی است. در گذشته از کمد دیواری در کشور ما استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به شکل امروزی تبدیل شدند. در واقع، با وجود تنوع زیاد در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه کلاسیک در شیراز برای سال‌های متوالی محبوب‌ترین سبک کابینت آشپزخانه است. ویژگی اصلی کابینت کلاسیک در شیراز، وجود ستون ها و سرستون های منبت کاری شده در کنار تاج و نورهای مخفی است که وجه تمایز کابینت کلاسیک با کابینت مدرن است.

کابینت چوبی کلاسیک در شیراز

این سبک از کابینت لوکس ترین و مجلل ترین نوع کابینت محسوب می شود. جنس بدنه داخلی کابینت چوبی کلاسیک ام دی اف می باشد و درب ها از چوب طبیعی گردو، راش، گیلاس، بلوط و ... ساخته شده و در ضخامت های مختلف تولید می شوند. درب کابینت چوبی کلاسیک نقوش زیبایی دارد. این الگوها توسط دستگاه CNC ایجاد می شوند.

پس از گذراندن مرحله CNC، کابینت چوبی توسط دستگاه های رنگ پاش رنگ آمیزی می شود. رنگ این کابینت تنوع زیادی دارد اما در سال های گذشته کابینت چوبی قهوه ای کلاسیک بیشترین تقاضا را در بازار داشته است. کابینت چوبی کلاسیک در شیراز شامل: ستون های منبت کاری و حکاکی شده به اشکال مختلف می باشد. معمولا در کابینت چوبی کلاسیک در شیراز از صفحه سنگ مصنوعی کورین یا سنگ های طبیعی مانند گرانیت و مرمر استفاده می شود.

کابینت کلاسیک روکش چوب در شیراز

کابینت روکش چوب شبیه ترین کابینت به کابینت چوبی است. این نوع کابینت به کابینت طرح چوب نیز معروف است. در بدنه این سبک کابینت از ام دی اف سفید درجه یک استفاده شده است. همچنین جنس درب این کابینت ام دی اف خام می باشد. یک لایه یک میلی متری از روکش چوب طبیعی در دو طرف این ام دی اف خام فشرده شده است. پس از پرس این لایه از پوشش چوب طبیعی، درب ها به اندازه دلخواه ساخته می شوند. در مرحله بعد با کمک دستگاه CNC الگوی مورد نظر بر روی درب ها اجرا می شود.

در این سبک کابینت، درها مانند کابینت چوبی کلاسیک در شیراز رنگ آمیزی می شوند. تنوع رنگ این نوع کابینت بسیار گسترده و متنوع است. یکی از مزیت های این سبک کابینت این است که با هزینه کمتری نسبت به کابینت چوبی ظاهر و زیبایی یک کابینت چوبی را خواهید داشت. این نوع کابینت آشپزخانه شامل سر ستون از انواع نقش برجسته می باشد و برای جذابیت و زیبایی بیشتر در این نوع کابینت آشپزخانه از تاج و نورهای زیرین نیز استفاده می شود. در این سبک کابینت از دستگیره های سرامیکی نیز استفاده شده است. این محصول با نام کابینت طرح چوب نیز شناخته می شود.

نحوه تولید کابینت چوبی کلاسیک در شیراز

ورق های چوب طبیعی درختان در ضخامت دو تا سه سانتی متر تولید می شوند. بعد از اندازه گیری درها توسط استاد منبت کار، برش داده می شود و نقش و نگارهای کار کلاسیک به آن اضافه می شود. این کنده کاری ها متنوع هستند و مشخصه اصلی این سبک کابینت همین ابزار و کنده کاری هاست. پس از مرحله ابزارکاری، درب ها به رنگ دلخواه مشتری در محیط ایزوله رنگ آمیزی می شوند.

در کنار این درهای رنگ آمیزی شده، ستون ها و گل هایی از چوب وجود دارد. این ستون و گل ها در کنار کابینت، یخچال و کمد قرار گرفته اند که زیبایی بیشتری به محیط و دکور آشپزخانه شما می بخشد.

این سبک از کابینت شامل تاج در قسمت بالای کمدهای دیواری و قفسه می شود ونور به گونه ای در کف کابینت دیواری قرار می گیرد که گویی کابینت ها در یک قاب قرار گرفته اند. کنار هم قرار دادن این اجزای کوچک، یک کابینت چوبی کلاسیک در شیراز را تشکیل می دهد.

 
مزایای کابینت های چوبی کلاسیک در شیراز

1-لوکس ترین و مجلل ترین سبک کابینت آشپزخانه است.
2-کابینت چوبی دارای دوام و مقاومت بالایی بوده و همچنین طول عمر بالایی دارد.
3-در صورت آسیب دیدن درب کابینت، امکان تعمیر و رنگ آمیزی مجدد وجود دارد.
4-امکان حک طرح مورد نظر بر روی درب های چوبی وجود دارد.
بسیاری از ابزار و حکاکی های موجود در کابینت تمام چوب توسط صنعتگران ماهر ساخته شده است.

 
بهترین رنگ برای کابینت های چوبی کلاسیک در شیراز

-کابینت آشپزخانه چوبی لوکس ترین و مجلل ترین مدل کابینت آشپزخانه است که بهترین گزینه برای ویلاها و مکان های لوکس می باشد. تمام کابینت های چوبی با رنگ پلی استر و پلی اورتان در محیط ایزوله رنگ آمیزی می شوند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کابینت چوبی یک محصول کلاسیک است که یکی از قدیمی ترین کابینت های موجود در بازار است. این سبک از کابینت آشپزخانه قدیمی تر از ام دی اف است. دلیل محبوبیت، ماندگار و حذف نشدن آن از چرخه فروش، کیفیت بالا و بادوام بودن این محصول خاص است.

-عمر طولانی این محصول نیز مزیتی برای کابینت چوبی کلاسیک در شیراز است، زیبایی کنده کاری ها و ستون های برجسته کلاسیک را به مزیت های قبلی اضافه کنید تا دلیل توجه بیشتر بازار به این محصول را متوجه شوید. در این قسمت قصد داریم بهترین رنگ کابینت چوبی را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با محبوب ترین رنگ و مدل کابینت چوبی از شما دعوت می کنم با ما همراه باشید:

کابینت چوب قهوه ای در شیراز

پیشنهاد ما به شما این است که چوب طبیعی را انتخاب کنید تا دکوری برجسته و مجلل در آشپزخانه خود داشته باشید. این نوع کابینت به دلیل دوام و مقرون به صرفه بودن، می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. مدل کابینت چوبی در آشپزخانه های امروزی همیشه بهترین نتیجه را در ظاهر دکوراسیون نه تنها آشپزخانه، بلکه کل خانه خواهد داشت.

کابینت چوب قهوه ای انتخاب بسیار مناسبی برای یک آشپزخانه لوکس محسوب می شود. وجود ستون های منبت کاری همرنگ با کابینت بر جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما می افزاید. در اجرای کابینت چوب قهوه ای می توانید از چوب بلوط استفاده کنید که مقاومت بالایی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد. اگر قصد خرید کابینت چوبی را دارید پیشنهاد میکنم با مشاوران مجموعه برنادکور تماس بگیرید و نمونه کارها را در اینستاگرام دنبال کنید.
کابینت چوب سفید در شیراز
از جمله رنگ های پرطرفدار در صنعت کابینت سازی می توان به رنگ های روشن و رنگ سفید اشاره کرد. شاید مهم ترین دلیل محبوبیت بیشتر کابینت سفید کلاسیک نسبت به رنگ های دیگر این باشد که رنگ سفید باعث بازتر و بزرگتر دیده شدن آشپزخانه و دکوراسیون منزل می شود. اما در کنار آن، رنگ سفید یکی از معدود رنگ هایی است که هرگز قدیمی نمی شود و همیشه مورد استقبال مردم قرار می گیرد. همچنین استفاده از رنگ های روشن به خصوص سفید همیشه کابینت و آشپزخانه شما را تمیز جلوه می دهد.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |