رزرو مشاوره
طراحی تی وی ست مدرن | شیراز
    
بازدید: 232
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

تی وی ست مدرن در شیراز

طراحی تی وی ست به سبک مدرن در شیراز

تی وی روم یا اتاق نشیمن یکی از قسمت های با اهمیت منزل به حساب می آید که امروزه طراحی این قسمت از خانه دستخوش تغییرات زیادی شده است و شما می توانید با کمک تزیینات رسمی و ساده مکانی گرم و صمیمی در این قسمت از خانه خود ایجاد کنید. تلویزیون نقطه کانونی اتاق نشیمن بود و مبلمان دور آن چیده می شوند! بسیاری از طرفداران تی وی در شیراز هنوز هم دوست دارند همین کار را انجام دهند، اما روند مدرن این است که تلویزیون را از اتاق نشیمن دور می کنند یا آن را به طور کامل پنهان می کنند. در حالی که برخی افراد آن را به اتاق خواب و اتاق مخصوص منتقل کرده اند، برخی دیگر اتاق های رسانه ای زیبا و سینمای خانگی را انتخاب کرده اند. پس از چه زمانی تی وی روم شروع به غیر ضروری شدن کرد؟ بخشی از این به دلیل افزایش اتاق‌های تلویزیون اختصاصی و اینکه چگونه مراکز رسانه‌ای که «کاملاً با بارهای الکترونیکی مجهز می‌شوند» جایگزین تلویزیون‌های کابلی می‌شوند، مربوط می‌شود و سپس کاهش هزینه‌ها که اجرای ایده یک تئاتر سرپوشیده اختصاصی را برای همه به ارمغان آورده است، اما به نظر می رسد که تی وی روم بازگشته است و در دنیای مد دکوراسیون جایگاه ویژه ای بدست آورده است.

اهمیت نور مناسب در دکوراسیون تی وی روم در شیراز

نور مناسب برای هر قسمت از خانه مهم و حیاتی است. برای اتاق مطالعه نورپردازی کم مناسب نیست و برعکس نور با شدت زیاد برای اتاق خواب لازم نیست و می توانید با نورپردازی متوسط طراحی خوبی را بوجود آورید. در طراحی دکوراسیون تی وی روم در شیراز نیز باید از نور مناسب استفاده کنید. نور زیادی برای تی وی روم در شیراز لازم نیست و هر چه نور کمتری به این مکان نفوذ کند، صحنه تماشای تلویزیون واقعی تر مانند یک تئاتر خواهد بود.

اهمیت رنگ در دکوراسیون داخلی تی وی روم در شیراز
برای دیوار این اتاق ها بهتر است از رنگ هایی مانند مشکی، خاکستری تیره و بنفش تیره استفاده شود. اگر از تی وی روم در شیراز برای مصارف دیگر مانند دفتر کار خانگی، فضای مهمانی یا اتاق بازی استفاده می کنید، بهتر است از رنگ های روشن تری برای دیوارهای آن استفاده کنید. توصیه می کنیم حتی اگر خانه کوچکی دارید، گوشه ای از خانه یا اتاق کوچکی را به تی وی ست اختصاص دهید و از قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خودداری کنید. پس از مدتی متوجه تغییر سبک زندگی و افزایش آرامش روحی و روانی در خانواده خواهید شد.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |