رزرو مشاوره
دکوراسیون لوکس شیراز
    
بازدید: 295
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

صفر تا صد دکوراسیون داخلی منزل در شیراز

سبک زندگی ایرانیان با کشورهای دیگر متفاوت است. اما امروزه دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی دستخوش تغییراتی شده است. طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز، دارای یک سری قوانین و مقررات است. با دانستن این قوانین می توانید ایده ای مناسب و عالی برای چیدمان منزل خود پیدا کنید. در طراحی داخلی ساختمان های مسکونی باید تمامی اجزای داخلی خانه را هماهنگ کنید. تناسب بین اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق ها برای ایجاد فضایی آرام و گرم مهم است و نباید از آن غافل شوید. برای اینکه بتوانید صفر تا صد دکوراسیون داخلی منزل خود را به صورت عالی انجام دهید باید پارامترهایی را رعایت کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی از تمامی فضاهای منزل خود به بهترین نحو با هزینه ای مناسب استفاده کنید. 

 

دکوراسیون داخلی منزل به چه معناست؟

 زیرا با طراحی دکوراسیون داخلی خانه می توانید از خانه استفاده بهینه تری بکنید. همه اینها با هماهنگی رنگ ها و وسایل جلوه بهتری به خانه ما می دهد.

برای برخی افراد، جابجایی یکی از جذاب ترین چیزهای ممکن است که گاهی به یکی از بدترین لحظات زندگی انسان تبدیل می شود. زیرا چیدمان وسایل منزل ممکن است دشوار باشد. در این شرایط باید تصمیم بگیرید که چگونه مبلمان خود را در خانه جدید چیدمان کنید تا جلوه خوبی داشته باشند. در این شرایط می توانید از شرکت طراحی دکوراسیون برنا کمک بگیرید.

دلایل ایجاد دکوراسیون داخلی لوکس در شیراز چیست؟

اکثر مردم وقتی خانه های مجلل تهران و شهرستان ها را می بینند، فکر می کنند طراحی داخلی خانه ثروتمندان آسان و بی دردسر است. گاهی اوقات مردم عادی فکر می کنند که اگر از وسایل یا اثاثیه گران قیمت در خانه خود استفاده کنند، خانه زیبایی خواهند داشت. اما حقیقت این است که این دیدگاه اشتباه است. اگر از گران ترین متریال ها و اثاثیه خانه خود استفاده می کنید، دلیلی برای لوکس شدن خانه شما وجود ندارد.

انجام طراحی حرفه ای برای دکوراسیون های لوکس در شیراز

طراح برای داشتن دکوراسیون داخلی در شیراز باید با رعایت اصول علمی در کنار ذوق و خلاقیت فضایی زیبا و مجلل خلق کند. اگر به خانه های لوکس نگاه کنید، همه آنها ویژگی های مشترکی دارند. یکی از عواملی که منجر به لوکس بودن خانه ها می شود، داشتن سبک معماری خاص در کل خانه است. سبک های رایج طراحی داخلی شامل سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک است. استفاده از این طرح ها به سلیقه افراد بستگی دارد، اما هر کدام از این طرح ها انتخاب شود، کل خانه اعم از طراحی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی تا چیدمان داخلی و خرید مبلمان باید بر اساس آن انتخاب و طراحی شود. رعایت این نکته باعث زیبایی و جذابیت یک خانه مجلل نسبت به دیگر خانه ها می شود.

هدف از دکوراسیون داخلی منزل در شیراز

دکوراسیون داخلی به منزله پوششی است برای فضای موجود که با مفهومی گسترده مانند پست مدرن، رترو (Retro) و زیبایی شناسی سنتی (traditional aesthetics) آغاز شده و سپس به کار با جزئیات آن سبک می پردازد. دکوراتور داخلی به طور معمول در کلیت یک طرح از شروع طراحی تا پایان آن به یک سبک طراحی می پردازد تا در فضا پیوستگی ایجاد کند و این در حالی است که با وجود در نظر گرفتن رنگ، بافت و الگوهایی که مشتری ترجیح می دهد، همچنان طرح بایستی با مفهوم کلی سبک سازگاری داشته باشد.

دلایل تغییر دکوراسیون منزل در شیراز

یکی از دلایل تغییر دکوراسیون، بازسازی خانه است. وقتی سال ها از ساخت خانه شما می گذرد، با گذشت زمان احتمال خرابی و آسیب دیدن اجزای خانه و یا سایر خطرات افزایش می یابد. در این صورت خانه شما نیاز به بازسازی دارد. در این بین می توانید با تجدید مبلمان و یا حتی تغییر چیدمان، دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

همانطور که گفته شد برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل در شیراز حتی در بازسازی منزل خود از یک فرد آگاه و حرفه ای کمک و مشاوره بگیرید تا به نتیجه مطلوب برسید.

نکات مهم در انتخاب دکوراسیون داخلی خانه مناسب در شیراز

اولین نکته انتخاب سبک است. افراد، روحیات و شخصیت های متفاوتی دارند و انتخاب تم مورد نظر به انعکاس خواسته های آنها به بهترین شکل کمک می کند. به عنوان مثال، برخی افراد محیط کلاسیک را دوست دارند، در حالی که برخی محیط مدرن را ترجیح می دهند و برخی دیگر محیط نئوکلاسیک را ترجیح می دهند.

هنگامی که یک موضوع خاص در ذهن است، رنگ برای کمک به تکمیل آن فضای داخلی مفید است. مشکل اصلی این است که اکثر مردم این عنصر را فقط به رنگ کف، سقف و دیوار محدود می کنند، در حالی که رنگ به راحتی ظاهر و احساس کلی اتاق را تغییر می دهد.
خانه باید با دکوراسیون شخصی سازی شود. اگر عنصر سفارشی سازی حذف شود، همه خانه ها با یک نوع مبلمان و لوازم جانبی ظاهر می شوند.

بنابراین اساساً شخصی سازی است که ویژگی های خاص دکور خانه را تعیین می کند. به عنوان مثال ساعت دیواری قدیمی به جا مانده از گذشته یکی از ویژگی های خاص اتاق نشیمن است.

فضاهای مختلف ساختمان های مختلف مانند مسکونی، اداری، فروشگاهی، هتل و ... از نظر ایجاد دکوراسیونی ایده آل مورد بررسی قرار گرفته و به همراه تصاویر مربوطه در اختیار کاربران قرار گرفته است.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |