رزرو مشاوره
کابینت لوکس در شیراز
    
بازدید: 377
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن با طرح های شیک و زیبا در شیراز

کابینت های آشپزخانه مدرن به چهار سبک مختلف تقسیم می شوند. این چهار سبک عبارتند از:

1-کابینت های گلاس

2-کابینت فوق برجسته (فرامید)

3-کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف)

4- کابینت مدرن دو رنگ

هر کدام از این چهار سبک ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به آن ها اشاره می شود. 

کابینت مدرن 1402|شیراز

ویژگی کابینت هایگلاس شیراز

کابینت های گلاس بیش از هر ویژگی دیگری به دلیل سطح براق خود شناخته شده اند. کابینت های گلاس در شیراز دارای هسته ام دی اف و ورق "هایگلاس" هستند. ظاهر براق، شفاف و شیشه مانند این نوع روکش، خانم های خوش سلیقه را طرفداران خود قرار داده و به پیشرفت این سبک کار در بازار کمک شایانی کرده است.

ویژگی کابینت ام دی اف شیراز

کابینت ام دی اف با ضخامت 16 میل و روکش های مختلف کره ای ساخته شده است. فرامید یک شرکت ایرانی در زمینه تولید کابینت های ام دی اف می باشد. این سبک از کابینت بسیار مقرون به صرفه و زیبا است.
البته آشپزخانه های زیادی را دیده اید که در آنها از دو رنگ مختلف برای کابینت استفاده شده است. از نظر طراحی داخلی، این یک راه عالی و کم هزینه برای تغییر کابینت آشپزخانه کلاسیک است. 

مزایای کابینت های مدرن در شیراز

مهمترین مزیت طراحی کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز این است که بهینه ترین استفاده را از فضای آشپزخانه برای ما فراهم می کند. طراحان این سبک از کابینت ها با ایجاد طرحی منعطف سعی دارند از تمام فضاهای خالی آشپزخانه بیشترین استفاده را ببرند. با استفاده از طراحی داخلی کابینت آشپزخانه مدرن می توان فضای آشپزخانه را وسیع تر و زیباتر کرد.
طراحی کابینت آشپزخانه مدرن با ایجاد فضایی یک دست و یکپارچه، هارمونی بسیار خوبی را در فضا ایجاد می کند. این هماهنگی بین عناصر باعث می شود فرد احساس آرامش کند. کابینت هایی که به سبک مدرن طراحی و ساخته می شوند نسبت به کابینت های کلاسیک راحت تر تمیز می شوند. زیرا سطح بیرونی این کابینت ها عموماً صاف است. بنابراین تمیز کردن این سطوح آسانتر از سطوح طرح دار و منحنی است.

نکاتی برای حفظ و افزایش عمر کابینت های مدرن در شیراز

1. برای افزایش عمرو دوام کابینت های مدرن، حذف عوامل آسیب رسان برای کابینت ضروری است. اولین عاملی که باعث خرابی کابینت می شود رطوبت است. بنابراین حتی اگر مدل های کابینت آشپزخانه مدرن با مواد ضد آب را انتخاب می کنید، باید تا حد امکان از تماس با آب و رطوبت خودداری کنید. مراقب باشید، اگر آب و رطوبت به قسمت هایی از کابینت رسید، بهتر است هر چه زودتر آن را با حوله خشک کنید.

همچنین باید از تجمع آب در نواحی اطراف سینک جلوگیری کنید، زیرا این رطوبت باعث از بین رفتن کابینت می شود و در نواحی مرطوب کابینت شاهد پوسیدگی خواهید بود. نکته دیگری که در این زمینه باید در نظر داشته باشید این است که برای جلوگیری از رطوبت، حوله های خیس آشپزخانه را به درهای کابینت آویزان نکنید. 

2. یکی دیگر از عوامل آسیب رسان کابینت های مدرن، حرارت وگرمای بیش از حد است، بنابراین دقت کنید که ظروف داغ مانند قابلمه و کتری را مستقیماً روی سطح کابینت قرار ندهید. زیرا گرم شدن پانل های کابینت آسیب جدی به کابینت وارد می کند.

3. یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش طول عمر کابینت آشپزخانه مدرن می شود، تماس و برخورد اجسام نوک تیز با سطوح کابینت است. در واقع مهم نیست که چه متریالی را برای کابینت خود انتخاب کرده اید، در هر صورت باید مراقب باشید که سطوح کابینت با اجسام نوک تیز تماس نداشته باشد. زیرا خطوط و خراش هایی که روی کابینت ایجاد می شود، ظاهر کابینت را ناخوشایند می کند. علاوه بر این، این خراش ها به محلی برای تجمع میکروب ها و باکتری ها تبدیل می شوند.

4. از وارد کردن فشار زیاد به کابینت خودداری کنید، یعنی از قرار دادن وسایل سنگین روی کابینت یا نشستن جداگانه روی سطوح کابینت خودداری کنید. فشار زیاد روی کابینت به پایه های آن آسیب می رساند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |