رزرو مشاوره
درب مدرن و کلاسیک در شیراز
    
بازدید: 256
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ درب با روکش لامینوکس

دانلود کاتالوگ درب اتاقی و کمدی

دانلود کاتالوگ درب ضدحریق

دانلود کاتالوگ درب لابی

دانلود کاتالوگ درب ضد سرقت رویه فلز

طراحی و نصب درب مدرن در شیراز

درب شیک و مدرن ساختمان در شیراز

درب ها اولین تصویری است که مهمانان یا شما از خانه خود می بینید، بنابراین انتخاب طرح و مدل شیک برای درب ساختمان نیاز به سلیقه و ایده های جدیدی دارد. سبک مدرن در طراحی و ساخت درب منزل از سبک های دیگر پیشی گرفته است و به دلیل سادگی طراحی طرفداران زیادی دارد. اگرچه درب ورودی مانند یک شکاف کوچک در نمای بیرونی خانه به نظر می رسد، اما تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون دارد. در بین متریال های موجود درهای چوبی گران ترین و محبوب ترین هستند. درب های بلوط و گردو زیبا و معمولی هستند اما بهترین آنها چوب ماهون هندوراس است که بسیار سخت است و بهتر از بقیه در برابر عوامل خارجی مقاومت می کند. 

درب چوبی پرطرفدارترین درب مدرن در شیراز

درب روکش چوبی:

درب های ام دی اف پس از اجرای طرح توسط دستگاه cnc با روکش های طبیعی چوب بلوط، مالچ و گردو پوشانده می شود. معمولاً درهای با ضخامت 2 میل نسبت به روکش های 1 میلی متری مقاومت بیشتری دارند، به خصوص اگر با رنگ هایی مانند پلی استر یا پلی اورتان پوشانده شوند. قیمت درب های روکش چوبی نسبت به تمامی درب های چوبی کمتر است بنابراین می توان انتظار داشت که تقاضا برای این مدل از درب های اتاقی بیشتر شود. درب اتاق خواب با روکش چوبی معمولا در ابعاد 90*210 سانتی متر ساخته می شود.

درب تمام چوب:

درب های تمام چوب قیمت بیشتری نسبت به درب های چوبی دارند و به دلیل تفاوت قیمت قابل توجه مشتریان خاصی را می طلبند. درب تمام چوب به سبک های مدرن و کلاسیک ساخته شده و از نظر کیفیت و زیبایی حرف اول را در بازار می زند. درب های تمام چوب از چوب درختان جنگلی مانند چوب روسی، گردو، بلوط، افرا، مالچ و راش ساخته می شوند و با رنگ پلی اورتان یا رنگ پلی استر پوشانده می شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارند. قیمت درب تمام چوب معمولاً از متری 12 میلیون تومان شروع می شود و ضخامت استاندارد این درب ها حدود 5 سانتی متر است.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |