رزرو مشاوره
کمددیواری مدرن در شیراز
    
بازدید: 249
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای کمددیواری در شیراز

ساخت کمد دیواری در شیراز

هرچند بازار کمدهای آماده روزبه‌روز پررنگ و لعاب‌تر می‌شود، اما محبوبیت مراجعه به نجارها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها برای سفارش طراحی، ساخت و اجرای کمد دیواری در شیراز در حال افزایش است؛ چرا؟ به خاطر اینکه در روش دوم (علاوه بر صرفه‌جویی چشمگیر در فضا) محصول نهایی دقیقا مطابق نیازها، فضا، بودجه و سلیقه شماست؛ آن هم بدون اینکه مجبور باشید چندین و چند بعدازظهرتان را برای بازدید از فروشگاه‌های مختلف قربانی کنید.

البته شاید در این رفت‌وآمدها کمد مدنظرتان را هم پیدا کردید، اما رنگ آن با دکورتان هماهنگ نباشد، قفسه‌بندی خوبی نداشته باشد، کمی بزرگ‌ تر یا کوچک‌ تر از فضا باشد، متریال آن باکیفیت نباشد، بیش از حد گران‌ قیمت باشد و ...! این چالش‌ها با سفارش ساخت کمد دیواری ارزان در شیراز (یا حتی نمونه‌های پرهزینه‌تر) عملا وجود خارجی ندارند.

طراحی کمد دیواری در شیراز

استادکارانی که خدمات مرتبط با ساخت کمد دیواری در شیراز را ارائه می دهند، توانایی طراحی انواع کمد اتاق خواب، پذیرایی و ... را دارند که بهتر است این کمدها را بشناسید:

کمد کشویی یا ریلی:

این کمدها بدون شک بیشترمورد درخواست طراحی و ساخت کمد دیواری در شیراز می باشند. این کمدها با درهای مخصوص خود راحتتر باز و بسته می شوند و فضا را اشغال نمی کنند. می توان این کمدها را به صورت آینه ای نیز اجرا کرد که درهای آن کاملا آینه ای است و برای اتاق های کوچک بسیار مناسب است.

کمد توکار:

این کمدها بیشتر در اتاق خواب استفاده می شوند. در مراحل ساخت کمد دیواری در شیراز کمد دیواری روی دیوار نصب می شود و می توانید فضای داخلی آن را سفارشی کنید. خوبی این کابینت ها این است که هر زمان که بخواهید می توانید رنگ آن ها را تغییر دهید.

کمد کنار پنجره:

این کمدها در کنار پنجره ها اجرا می شوند. اگر اتاق شما پنجره دارد و مطمئن نیستید که با فضای بیکار کنار آن چه کنید، بد نیست به این گزینه فکر کنید.

کمد دیواری پارتیشن:

برای ساخت کمد دیواری در شیراز لازم نیست دنبال دیوار بگردید! خود این کمدها می توانند نقش یک دیوار را ایفا کنند. اگر اتاق شما کوچک است با این کمدها می توانید فضا را از هم جدا کنید و یک کمد جادار و عالی داشته باشید.

کمد دیواری افقی:

حتما تخت خواب های تاشو را دیده اید که به دیوار می چسبند. در صورت تمایل نجار مورد نظر شما در شیراز می تواند یک کمد دیواری سفارشی دور سر تخت خواب شما ایجاد کند. این مدل برای تزیین اتاق خواب 12 متری گزینه بسیار مناسبی است.

کمد دیواری پذیرایی:

اکثر متقاضیان ساخت کمد دیواری ارزان در شیراز به فکر اجرای این کمدها در اتاق هستند. شاید شما جزو این افراد نباشید و بخواهید این ساختار را در پذیرایی خود داشته باشید. کمد دیواری که علاوه بر داشتن قفسه برای وسایل تزیینی، دارای محل نصب تلویزیون و کمد نیز می باشد. چنین کمدهایی را نیز می توان به طور کامل سفارش داد.

کمد دیواری کامل:

این کمدها را می توان بسیار سفارشی کرد تا به شما یک فضای ذخیره سازی همه منظوره در اتاق بدهد. در خارج از اتاق خواب نیز این کمدها برای دکوراسیون اتاق های پذیرایی مربع و بزرگ مناسب هستند.

متریال مورد استفاده در ساخت کمد دیواری در شیراز

برای ساخت کمد دیواری ارزان در شیراز چه متریالی را انتخاب کنیم؟ این کمدها را می توان با متریال های مختلفی ساخت که همگی از نظر طرح و رنگ تنوع خوبی دارند از جمله:
M D F: که در ساخت کمدهای کشویی کاربرد زیادی دارد و معمولا مات است.
ام دی اف های گلس: که از ام دی اف ساده ضخیم تر است و سطح براق آن شبیه آینه است.
شیشه: که در طرح های مدرن و جدید بسیار رایج است و سطح براق و صاف آن نور را به خوبی منعکس می کند.
چوب: اگرچه نمی توان با آن کمد ارزانی در شیراز درست کرد اما همچنان مشتری دارد. شیشه؛ که البته فقط در ساخت درب کمد و معمولا در مدل های مات کاربرد دارد. اگر کمدتان همیشه مرتب است و دکوری مدرن دارید، شاید شیشه متریال مناسب شما باشد! اگر بخواهیم ترکیب متوسطی از کارایی، دوام و تنوع را در ذهن داشته باشیم، ام دی اف احتمالا بهترین گزینه برای ساخت کمد دیواری ارزان در شیراز است. پی وی سی انتخاب بدی نیست. البته باز هم توصیه می کنیم با نجار مورد نظر مشورت کنید.     

قیمت کمد دیواری در شیراز چقدر است؟

متریال مهمترین نقش را در محاسبه هزینه نهایی دارد، اما عوامل دیگری نیز در قیمت ساخت کمد دیواری در شیراز موثر است که از آن جمله می توان به اندازه کمد دیواری و نوع و میزان قفسه بندی (به عبارت دیگر: نوع و پیچیدگی آن) اشاره کرد. توجه داشته باشید که معمولا هزینه حمل و نقل به قیمت ساخت کمد دیواری در شیراز اضافه می شود. آیا می خواهید این هزینه را به طور دقیق و رایگان برآورد کنید؟ کافی است درخواست خود را با مشخصات لازم درصفحه مشاوره سایت ثبت کنید (مثلا طول دیوار و متریال مورد نظر خود را بگویید یا عکس محل مورد نظر خود را ضمیمه کنید) 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |