رزرو مشاوره
ویلا کلاسیک در شیراز
    
بازدید: 213
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای ویلا کلاسیک در شیراز

طراحی ویلاهای کلاسیک از زمان های قدیم بسیار مورد توجه بوده است و حتی در حال حاضر نیز افراد زیادی علاقه مند به ساخت چنین ویلاهایی هستند. این ویلاها به دلیل ویژگی های خاص خود زیبایی چشمگیری دارند و همین ویژگی ها افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در واقع معماری کلاسیک بر خلاف معماری مدرن که بر سادگی تاکید دارد، نمادی از تجمل و خاص بودن است. اگر قصد دارید یک ویلای لوکس طراحی کنید، برنادکور نمای کلاسیک و رومی را پیشنهاد می کند.

ویژگی های ویلا کلاسیک در شیراز

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی ویلای کلاسیک، ستون های بلند با ارتفاع بلند، مجسمه های تزیینی، سرستون ها، طاق های بسیار زیبا، طاق های طولانی و ... است که می توانند با زیبایی خود ویلایی خیره کننده را برای شما بوجود آورند. به طور عمده برای طراحی ویلاهای کلاسیک از متریال های مختلفی استفاده می شود و طرح هایی که برای نمای این ویلاها در نظر گرفته می شود نسبت به سایر ویلاها کمتر بوده و متریال آنها بیشتر سنگ است.

مهم ترین ویژگی سبک ویلایی کلاسیک طراحی نما متقارن است. بنابراین ساخت نمای کاملا متقارن برای ویلاهای کلاسیک نکته ای است که از همان ابتدا مورد توجه معماران می باشد. یکی دیگر از ویژگی های ویلاهای کلاسیک داشتن ایوان های بزرگ با چشم اندازهای زیبا به اطراف است. این ایوان ها بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت در فصول گرم سال است. دو ستون اصلی که در ورودی ویلای کلاسیک طراحی و ساخته شده است به وضوح شخصیت اصلی ساختمان را متمایز می کند. سنگ تراورتن بهترین گزینه برای نمای بیرونی ویلای کلاسیک است. زیرا بسیار شیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد. نورپردازی، استفاده از انواع مصالح سنگی، مجسمه های سنگی، طاق ها، طاق ها و تزیینات معماری داخلی و خارجی از جمله نکاتی است که طراح معماری در طراحی یک ویلای کلاسیک به آنها توجه می کند.

حاشیه های نرم در طراحی ویلا کلاسیک در شیراز

در طراحی کلاسیک در شیراز معمولا از زوایای تیز اجتناب می شود. و سعی می شود تا حد امکان از خطوط منحنی استفاده شود، زیرا احساس آرامش در آنها بیشتر است. در این نوع دکوراسیون کوسن ها و مبلمان گرم و نرم به نظر می رسند و خطوط تیزی ندارند و در این نوع دکوراسیون از کوسن ها استفاده می شود تا فضایی کلاسیک به فضا ببخشد.

رنگ ها در طراحی ویلا کلاسیک

رنگ ها محافظه کارانه هستند. در طراحی ویلاهایی که به صورت کلاسیک انجام می شود بر خلاف ویلاهای مدرن بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می شود، از نظر روانشناسی، حس ظرافت، رسمی بودن، قابلیت اطمینان و قدرت را برانگیزد. رنگ هایی مانند مشکی، سفید، قهوه ای شیری، برنزی و طلایی از جمله رنگ های خنثی مورد استفاده در طرح های کلاسیک هستند.

نورپردازی ویلا کلاسیک در شیراز

در طراحی این نوع ویلاها باید به نورپردازی بسیاراهمیت داد چرا که می توانند کمک زیادی به زیبایی نما کنند و بهترین ها را برای شما فراهم کنند. در راستای طراحی داخلی این ویلاها نیز لازم به ذکر است که سنگ های زیبا، دیوارهای بلند، پنجره های متقارن، مبل های زیبا و باشکوه، آینه های بلند، تندیس ها و ... از مهمترین قسمت های این ویلاها هستند که نشان دهنده کلاسیک بودن آنهاست.

متریال مورد استفاده در ویلا کلاسیک

استفاده از مواد مرغوب برای عایق کاری و عایق رطوبتی نما یکی از حیاتی ترین اصول در حفظ و نگهداری نمای کلاسیک ساختمان می باشد. وجود عواملی مانند آلودگی هوا، شرایط جوی، نور مستقیم خورشید و ... به مرور زمان باعث فرسودگی نمای کلاسیک خواهد شد. بنابراین به طور کلی می توان گفت که مصالح به کار رفته و نحوه اجرا در حفظ و نگهداری نمای ساختمان بسیار موثر است.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |