رزرو مشاوره
ویلا مدرن در شیراز
    
بازدید: 241
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای ویلا مدرن در شیراز

اگر به دنبال طراحی ویلا در شیراز هستید و به خدمات ویلاسازی در شیراز نیاز دارید شرکت طراحی و دکوراسیون برنا درخدمت شماست.
در سال های اخیر آمار و نتایج به ما نشان می دهد که با توجه به شرایط اجتماعی و تغییر عادات مردم، اکثر مردم اوقات فراغت خود را در ویلاهای خصوصی و دنج خود سپری می کنند. بنابراین طراحی ویلا مدرن در شیراز جایگاه ویژه ای دارد. 

هزینه طراحی ویلا در شیراز

اصلی ترین و مهم ترین سوالی که ممکن است ذهن شما را در رابطه با طراحی ویلا در شیراز به خود مشغول کند این است که هزینه ساخت ویلا در این شهر چقدر است؟ در پاسخ باید گفت که این هزینه ها بسته به نوع طرح انتخابی و همچنین اندازه می تواند متفاوت باشد. ممکن است برخی از افراد ویلای خود را به شکل کلاسیک طراحی کنند و برخی نیز خواهان یک ویلای لوکس مدرن در شیراز باشند. بنابراین کارشناسان برنادکور باید بررسی دقیقی از شرایط و همچنین طرح مورد نظر شما برای ویلا داشته باشند.

اصول طراحی ویلا مدرن در شیراز

همانطور که گفته شد طراحی ویلا قطعا کار حساس و مهمی است و به همین دلیل بهتر است قبل از طراحی ویلای خود اطلاعات کافی در مورد سبک های رایج طراحی کسب کنید. این به شما کمک می کند تا سبک مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید و به طور کامل با آن آشنا شوید. سلیقه شما نقش بسیار کلیدی در طراحی ویلای شما دارد پس بهتر است قبل از شروع اجرای ویلا خواسته های خود را به طور کامل و صحیح برای طراح توضیح دهید تا شکل نهایی ویلا دقیقا مطابق با آن باشد. به خواسته های خود در طراحی اولیه ویلا دقت کنید تا بین تمامی اجزای فضای بیرونی، داخلی و همچنین نمای ویلا تعادل و تناسب وجود داشته باشد زیرا هیچ چیز به اندازه نامتناسب بودن اجزا به ظاهر آن آسیب نمی رساند. 

نکته دیگر اینکه باید امکانات و شرایط خود را در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید طراحی ویلا و باغ ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد، می توانید طرح های نسبتا ارزان تری را در نظر بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید. مهم این است که ویلاها با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی محل خود ساخته شوند. مثلا برای ساخت ویلا در مناطقی که آب و هوای مساعد دارند باید از مصالح مقاوم در برابر رطوبت استفاده کرد.

درمعماری طراحی ویلای مدرن باید به ویژگی ها و عناصر ویلا توجه کرد و به هر قسمت فضای کافی اختصاص داد. معمار باید درخواست کارفرما را در نظر بگیرد و همچنین شرایط محیطی، شرایط اقلیمی، نوع خاک، نوع سازه شهری، جهت و شدت باد، زاویه تابش خورشید، تسلط کامل به ضوابط تعیین شده توسط شهرداری را در نظر بگیرد. تعداد افرادی که می خواهند از ویلا استفاده کنند و امکانات مورد نظر آنها که بسیار مهم است باید در طراحی ویلا مدرن در شیراز مورد توجه قرارگیرد. طراحی مدرن ویلا به دو بخش طراحی داخلی ویلای مدرن و طراحی بیرونی ویلا مدرن تقسیم می شود. این دو قسمت هر دو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و مکمل یکدیگرهستند و نمی توان گفت یکی بر دیگری ارجحیت دارد. طراحی ویلا مدرن در شیراز دارای نکات و جزئیاتی است که در نظر گرفتن و رعایت آنها می تواند باعث هماهنگی بیشتر فضای داخلی و خارجی ویلا و همچنین افزایش کارایی و دوام ویلای مدرن شود و نیاز به بازسازی را تا حد زیادی کاهش دهد.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |