رزرو مشاوره
نما مدرن در شیراز
    
بازدید: 305
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای نمای مدرن در شیراز

نمای ساختمان در شیراز

طراحی و اجرای نمای ساختمان در شیراز تاثیر زیادی در نگاه مردم به کیفیت و زیبایی ساختمان در منطقه دارد. نمای ساختمان در شیراز یا هر ساختمان دیگری نشانه هویت یک ساختمان در شیراز است. به عنوان مثال، وقتی به منطقه ای از شیراز که دارای انواع ساختمان ها است، سر می زنیم، اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند نمای ساختمان در آن منطقه است. بنابراین نمای ساختمان در شیراز مهمترین بخش در طراحی و اجرای ساختمان است. 

هزینه طراحی و اجرای نمای ساختمان درشیراز

یکی از مهم ترین قسمت های طراحی نمای ساختمان در شیراز توجه دقیق به هزینه طراحی و اجرای نما می باشد زیرا یکی از مهمترین دغدغه های صاحب ساختمان می باشد. شرکت ساختمانی و معماری باید قبل از شروع پروژه، قیمت نهایی تقریبی را برای اجرای نمای ساختمان به مشتری بدهد تا پس از اتمام کار ساختمانی مشکلی بین دو طرف پیش نیاید. مشتریان گرامی در شیراز می توانند جهت استعلام قیمت نهایی پروژه ای که قصد طراحی و اجرای نمای آن را دارند با شرکت برنادکور تماس بگیرند.

تفاوت طراحی نمای ساختمان مدرن با طراحی نمای کلاسیک در شیراز

در طراحی نمای مدرن ساختمان اغلب از انواع مختلفی از مصالح استفاده می شود، البته این به معنای تنوع بیش از حد مصالح نیست، این نوع طراحی نما از قوانین معماری مدرن پیروی می کند که شامل رها شدن است. در طراحی نمای مدرن بر خلاف طراحی نمای کلاسیک از نور فضا و مصالح ترکیبی استفاده شده است که بسیار پرکاربرد هستند. با وجود طراحی نمای کلاسیک ساختمان، استفاده از سنگ در طراحی مدرن ساختمان اغلب در ترکیب با سایر مصالح معماری مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع طراحی نمای ساختمان مدرن در شیراز

طراحی نمای مدرن
طراحی نما پست مدرن
طراحی نمای هندسی مدرن
طراحی نمای مدولار مدرن

متریال مورد استفاده در طراحی نمای مدرن در شیراز

آجر_سنگ_شیشه_بایرامیکس_کامپوزیت_ترمووود_فایبر سمنت برد_سرامیک





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |