رزرو مشاوره
دکوراسیون کافه در شیراز
    
بازدید: 506
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای دکوراسیون کافه در شیراز

طراحی دکوراسیون کافی شاپ در شیراز

ساخت و طراحی دکوراسیون کافی شاپ را می توان مهمترین عامل در جذب مشتری دانست. جدای از بحث نوشیدن قهوه یا سرو یک غذای سبک در کافه ها، توجه به این نکته که معمولا از کافه ها برای انواع جلسات یا جشن های اجتماعی یا کاری استفاده می شود، دکور کافی شاپ در شیراز را برای جذب مشتری بسیار مهم می کند.

اولین چیزی که باید در نظر گرفت این است که صاحبان کافی شاپ چه مدل کافه ای را در ذهن خود متصور شده اند. برخی به دنبال یک کافه مدرن و برخی به دنبال یک کافه سنتی هستند. هر کدام از این نوع کافه ها مشتریان خاص خود را دارند. دکوراسیون کافی شاپ به طور کلی به طراحی مجموعه ای از عناصر در فضا اطلاق می شود که حس لذت را در ذهن مشتری تداعی می کند. طراحی دکوراسیون کافی شاپ در فضای داخلی شباهت زیادی به طراحی دکوراسیون رستوران دارد. تفاوت اصلی آنها در نوع نورپردازی است. به عنوان مثال در کافی شاپ های کوچک بهتر است تا حد امکان از شلوغی فضا بکاهید تا مشتریان در فضا احساس ناراحتی و بی قراری نکنند. اما در مورد کافی شاپ های بزرگتر، این دقیقا برعکس است. به دلیل ازدحام جمعیت در کافه های بزرگتر، صدای افراد حاضر در محیط بیشتر به گوش می رسد. بنابراین استفاده از المان های مناسب برای فضای شلوغ حس بهتری را در مشتریان ایجاد می کند.

نورپردازی هوشمند در شیراز

نورپردازی کافه ها را می توان مهم ترین قسمت طراحی دکوراداری نامید. بسته به فضا و کاربری، می توانید از دو روش نورپردازی ملایم یا نورپردازی روشن استفاده کنید. اگر کافه شما کوچک و کم جمعیت است، بهتر است از نور ملایم استفاده کنید زیرا نور روشن باعث می شود کافه شما بسیار کوچک به نظر برسد، این باعث می شود مشتریان شما پول زیادی برای کالای شما نپردازند و به زبان عامیانه شما را جدی نگیرند. استفاده از تکنیک نورپردازی ملایم برای یک کافه کوچک در واقع کافه شما را به مکانی دنج برای جلسات شخصی تبدیل می کند. بیشتر زوج های جوان برای قرار ملاقات، کافه های دنج را به کافه های شلوغ ترجیح می دهند. اما از طرف دیگر، اگر کافه شما بزرگ و شلوغ است، حتما باید از نورپردازی روشن استفاده کنید زیرا جدا از این که می توانید از اندازه کافه خود نهایت استفاده را ببرید، کافه شما طیف وسیع تری از مشتریان را در خود جای می دهد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |