رزرو مشاوره
دکور اداری در شیراز
    
بازدید: 288
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در شیراز

طراحی دکوراسیون اداری در شیراز نسبت به منازل مسکونی نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارد، زیرا دکوراسیون منزل باید مطابق با سلیقه افراد ساکن در آن باشد اما محیط اداری باید به گونه ای باشد که علاوه بر رسمی بودن محیط و داشتن هنجارها و نظم با مخاطبان خود با هر سلیقه ای باید ارتباط برقرار کند و جذاب و دلنشین باشد، زیرا منافع سازمانی در آن اولویت بالایی دارد و محیط می تواند در جلب اعتماد مشتری موثر باشد. همچنین برای ایجاد محیطی دلپذیر برای کارکنان جهت افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه و آرام، راندمان کاری افزایش می یابد. رنگ و چیدمان در هر کلاس باید با توجه به روانشناسی مخاطب آن انجام شود. همچنین بهتر است نوع دکوراسیون را با کاربری سازمان و محصولاتی که ارائه می شود هماهنگ کنید.

عوامل موثر در دکوراسیون اداری | شیراز

از جمله عواملی که در ساختار یک دکوراسیون نقش دارد، نوع و سبک معماری به کار رفته در طراحی محیط است و امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی و معماری پس از مدت ها دوباره مورد توجه قرار گرفته است. با دقت در معماری های انجام شده در قدیم می توان تمام ظرافت ها و ریزه کاری ها را دید که سرشار از ذوق و هنر ایرانی است.

طراح و مجری نیز باید توانایی پیشبرد اهداف پروژه را داشته باشند و با برنامه ریزی و دقت قدم های خود را بردارند.

برای داشتن دفتری منحصر به فرد، مدرن و مجلل باید نکاتی را در طراحی آن رعایت کنیم که در اینجا به آن می پردازیم:

هر اداره یا سازمانی کارمندانی با رده های شغلی و وظایف متفاوت دارد، پس باید این اصل را در نظر بگیریم که هر یک از آنها نیاز به یک فضای خصوصی یا نیمه خصوصی دارند تا هرکسی بتواند بدون ایجاد مزاحمت در خلوت خود به انجام وظایف خود بپردازد. یکی از کارآمدترین راه حل ها برای این کار ایجاد دیوارهای جداکننده و ایجاد پارتیشن های کم ارتفاع است. برای رنگ آمیزی هم باید از روانشناسی استفاده کرد و رنگ هایی را انتخاب کرد که انرژی کارمندان را افزایش می دهد و کار را سرعت می بخشد.

نور نیز به نوبه خود تاثیر زیادی بر خستگی چشم و توانایی کاری افراد دارد.

همچنین با ایجاد محیطی متفاوت می توان فضای مناسبی را برای استراحت کارکنان ایجاد کرد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |