رزرو مشاوره
کابینت کلاسیک در شیراز
    
بازدید: 385
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی کابینت کلاسیک در شیراز

کابینت های کلاسیک در شیراز، صفحات ام دی افی هستند که با لایه pvc وکیوم پوشانده شده اند. صفحات ام دی اف توسط دستگاه CNC بر اساس طرحی که توسط نرم افزارهایی مانند آرت کم شبیه سازی شده و به دستگاه منتقل و حکاکی می شود. سپس قطعات تمیز شده با استفاده از دستگاه پرس خلاء تحت فشار و حرارت زیاد با لایه پی وی سی روکش می شوند. این محصولات که بیشتر درب هستند در محیطی کاملا صنعتی با نقش و نگارهای بسیار زیبا طراحی و تولید می شوند.

کابینت کلاسیک در شیراز با منبت کاری های فراوان برای آشپزخانه شرقی طراحی شده است. پیشخوان بزرگ در آشپزخانه جزو ایده آل های خانم های خانه دار است. قسمتی از این پیشخوان نقش میز آشپزخانه را دارد و چند صندلی پشت آن قرار داده شده تا بتوان از فضای آشپزخانه تا حد امکان استفاده کرد.

انواع کابینت های لوکس کلاسیک در شیراز

  • کابینت چوبی کلاسیک در شیراز

در ساخت تمام اجزای این سبک کابینت کلاسیک از چوب طبیعی استفاده شده است. این مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک در شیراز طرفداران زیادی پیدا کرده است. هماهنگی آن با قسمت های مختلف آشپزخانه مانند رنگ پارکت ها و... یکی از مهم ترین دلایل انتخاب کابینت چوبی کلاسیک در شیراز است که باعث سهولت در ست و چیدمان می شود.

  • کابینت کلاسیک ممبران در شیراز

استفاده از طرح چوب ام دی اف در این نوع کابینت کلاسیک باعث شده است که کابینت ممبران صدفی و انواع اقلام کلاسیک دیگر با این مدل در بین مردم محبوبیت زیادی داشته باشد.

  • کابینت رومی کلاسیک در شیراز

طراحی کابینت کلاسیک رومی برگرفته از اصل هنر کلاسیک در ایتالیا است که با روم باستان هماهنگی دارد. نوستالژی و نظم به کار رفته در طراحی این مدل کابینت یکی از موارد مهم در انتخاب این سبک کابینت برای آشپزخانه است.

  • کابینت نئوکلاسیک در شیراز

این یک نسل جدید از کابینت کلاسیک است که با طراحی ساده تر و ادغام با سبک کابینت مدرن همراه است. فریم اصلی کابینت همان سبک کلاسیک با کمی تغییرات و حرکت به سمت مدرنیته است. این مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک که به کابینت کلاسیک مدرن نیز معروف است. این مدل به علاقه مندان به سبک مدرن و کلاسیک پیشنهاد می شود.

  • کابینت کلاسیک با روکش چوبی در شیراز

یکی از ارزان ترین سبک های کابینت کلاسیک که با همان جذابیت با قیمتی مناسب عرضه می شود، کابینت های روکش چوب کلاسیک است. روکش ام دی اف برای ساخت کابینت به این سبک و روکش پی وی سی پرکاربردترین نوع روکش چوب در کابینت های کلاسیک می باشد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |