رزرو مشاوره
کابینت مدرن در شیراز
    
بازدید: 1173
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

 طراحی و اجرای کابینت مدرن در شیراز

کابینت مدرن چیست؟

کابینت مدرن سبکی از کابینت آشپزخانه است که اگر بخواهیم آن را در یک جمله و به خصوص در یک کلمه بیان کنیم، باید بگوییم سادگی و بس! چیزی که بیش از هر چیز دیگری در یک کابینت مدرن به چشم می خورد سادگی است.

گاهی کابینت مدرن در شیراز به قدری ساده است که شبیه دیوار آشپزخانه می شود، یعنی نه تنها از سقف تا کف امتداد دارد، بلکه فاقد دسته است و فقط یک حاشیه باریک بین کابینت ها دیده می شود. این مدل از کابینت ها بیشتر در آشپزخانه های کوچک یا آشپزخانه هایی که فضای آنها با نشیمن یکسان است نصب می شود و دلیل آن این است که می توان از فضای موجود حداکثر استفاده را کرد و کابینت های بیشتری را نصب کرد.

کابینت مدرن در شیراز برعکس کابینت کلاسیک است. می توان گفت بی حوصلگی از طرح ها و مدل های اشرافی کابینت کلاسیک مردم را به سمت سادگی کابینت مدرن سوق داده است. طراحان برای مقابله با نمایش افراطی کابینت کلاسیک کابینتی ساده و تمیز طراحی کردند که راز زیبایی آن در سادگی آن است.

البته همانطور که می دانید صنعت مد همیشه در گردش است و هر دو سبک کلاسیک و مدرن جنبه های زیبایی دارند و طرفداران بی شماری برای خود دارند و اساسا این دو سبک در کنار یکدیگر و در تقابل با یکدیگر هستند. هر دو زیبا و چشم نواز هستند و نمی توان یکی را بر دیگری ترجیح داد.

ویژگی های کابینت مدرن در شیراز

1. سادگی 

فلسفه کابینت های مدرن خلوت بودن و سادگی در ظاهر است. از شلوغی در طرح و انتخاب تزئینات پر کار پرهیز کنید. کابینت‌های سبک مدرن با حفظ رویکرد مینیمالیست با خطوط افقی پر رنگ و درب یونیت‌های یکدست و بدون قاب شناخته می‌شود.

2. تضاد‌های مختلف

شما میتوانید هر گونه تضادی را در طراحی کابینت‌های مدرن به کار ببرید.تضادهایی در رنگ، ارتفاع، ضخامت و جنس

3. نور پردازی

اگر نور نباشد زیبایی نیز بی معنی است اگر بدانیم که چطور از نورهای موضعی استفاده کنیم می‌توانیم زیبایی کار را صد چندان کنیم. معمولاً دو راه برای استفاده از نور وجود دارد یا اکسسوری‌های آماده از شرکت‌های معتبر را باید تهیه کرد یا از روشنایی‌های معمولی استفاده شود که در این حالت فقط باید دانش نورپردازی داشت در غیر اینصورت پول را هدر داده‌ایم. 

4. آشتی با طبیعت

یکی از اقداماتی که برای استفاده از المان‌های طبیعت در دکوراسیون داخلی انجام می‌شود، استفاده از روکش طبیعی چوب روی ام‌دی‌اف‌های مورد استفاده در ساخت کابینت است. در این حالت آشپزخانه نمایی از خطوط و گره‌های چوب به خود می‌گیرد که حس درختان تنومند را در فضای آشپزخانه زنده می‌کند.

5. قیمت مناسب

هزینه‌ی تولید کابینت‌های مدرن نسبت به کابینت‌های سبک کلاسیک در شیراز کمتراست. کارهای مدرن به علت پیچیدگی کمتر و ساده‌تر بودن هزینه کمتری دارند و طرفداران بی شماری هم دارند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |