رزرو مشاوره
دکوراسیون در شیراز
    
بازدید: 378
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

دکوراسیون کلاسیک را می توان یکی از آن سبک هایی دانست که همه افراد با آن آشنایی حداقلی دارند و تا حد زیادی می توانند آن را از دیگر سبک ها متمایز کنند. در واقع مبل های سلطنتی و آنتیک، دیوارهای پتینه کاری شده، گچ بری و آینه کاری روی سقف و دیوار، کاغذ دیواری با طرح های خاص هندسی و هنری، پرده های مجلل و مخملی، عناصر چوبی و چرمی، رنگ هایی مانند قهوه ای، زرشکی، سبز تیره را همه می شناسند. لوسترهای بزرگ و براق، نقاشی های اروپایی و ... همه از ویژگی های اصلی سبک دکوراسیون کلاسیک در شیراز هستند. در واقع وجود این ویژگی ها در هر خانه ای انسان را به یاد سبک طراحی داخلی کلاسیک در شیراز می اندازد. در واقع سبک دکوراسیون کلاسیک نوعی شکوه و اصالت را به بینندگان خود نشان می دهد و آنها را به این شکوه و اصالت علاقه مند می کند.

ویژگی های دکوراسیون کلاسیک در شیراز

برای شناخت سبک کلاسیک کافی است چند ویژگی را در معماری داخلی یا دکوراسیون داخلی خانه مشاهده کنید که شامل موارد زیر می شود:

  • قرنیز یا پرده مخفی، ستون، در و پنجره با قاب های خاص، شومینه از نشانه های دکوراسیون کلاسیک می باشد.
  • اکثر وسایل خانه دارای شکل مستطیل یا زاویه ای هستند.
  • رنگ مورد استفاده در دکوراسیون کلاسیک اغلب رنگ های روشن یا پاستلی هستند. 
  • اتاق ها دارای فضای بزرگی هستند که با چندین مجسمه تزئین شده اند.
  • کلاسیک در معماری داخلی با طاق، گچبری و نیم ستون آمیخته است.

ترکیب رنگ دکوراسیون کلاسیک در شیراز

معمولا در سبک کلاسیک از رنگ های روشن استفاده می شود اما این رنگ ها نیز با کنتراست خاصی در کنار هم قرار می گیرند تا سایه روشنی ایجاد کنند. استفاده از رنگ های خنثی دکوراسیون نیز در این سبک معماری بسیار به چشم می خورد. رنگ هایی مانند زیتونی، بژ، کرم، سبز روشن و از همه مهمتر رنگ طلایی پر زرق و برق که بیشتر در وسایل و پارچه های منزل استفاده می شود. همچنین در این سبک دکوراسیون از رنگ های طبیعی مانند قهوه ای چوبی نیز برای مبلمان و وسایل منزل استفاده می شود. اما در نظر داشته باشید که در دکوراسیون به سبک کلاسیک قرار نیست اتاق را تاریک و دلگیر کنید.

نورپردازی در دکوراسیون کلاسیک | شیراز

معمولا برای ایجاد نور در دکوراسیون کلاسیک از لوسترهای کریستالی، لامپ های بی رنگ یا حباب های شیشه ای گران قیمت استفاده می شود. در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک، لوسترها دقیقاً در وسط سقف آویزان می شوند و یک تصویر هنری زیبا و کلاسیک ایجاد می کنند. یکی دیگر از راه های روشن کردن اتاق در دکوراسیون کلاسیک استفاده از شمعدان های برنزی است که ظاهر قدیمی تری به اتاق می دهد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |