رزرو مشاوره
سنگ قلوه در شیراز
    
بازدید: 1001
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

 فروش و نصب سنگ قلوه در شیراز

شاید در گذشته توجه به زیبایی مکان های مختلف و استفاده از تزیینات مختلف مهم نبود، اما امروزه به جرات می توان گفت که به یکی از اولویت های انسان تبدیل شده است. هنگام ورود به یک ساختمان، باغ یا هر فضای دیگری اولین چیزی که به ذهن می رسد طراحی و دکوراسیون آن محیط است.

سنگ قلوه رودخانه ای سفید در شیراز

بر خلاف تصور عموم، سنگ های رودخانه ای از بستر رودخانه جمع آوری نمی شوند بلکه سنگ اولیه آنها از معادن خریداری شده و توسط دستگاه های مخصوص به قطعات بسیار کوچک تبدیل می شوند. سپس به روش شبیه سازی شده جریان آب در رودخانه و بعد از چندین مرحله به صورت سنگ قلوه رودخانه ای سفید طبیعی در می آیند. در تولید این سنگ ها به علت یکسان بودن منبع لاشه سنگ و همچنین تحت کنترل بودن روند تولید، محصول به دست آمده از لحاظ سایز، گردی و رنگ تقریبا بدون تقاوت و یکسان خواهند بود.

لازم به ذکر است که جمع آوری قلوه سنگ از بستر رودخانه ها از لحاظ قانونی جرم تلقی می شود.

کاربرد سنگ قلوه در دکوراسیون داخلی و خارجی در شیراز

_پروژه های محوطه سازی

_پوشش های مصنوعی نمای دیوار

_دکوراسیون داخلی مسکونی

_موارد تزئینی همچون داخل گلدان، آبنما، آکواریوم، آتشدان، شومینه، آلاچیق

_ایجاد و جداسازی مسیر پیاده رو

_طراحی روف گاردن

مزایای استفاده از سنگ قلوه در دکوراسیون داخلی شیراز

_حفظ رطوبت خاک

_منعکس شدن نور و گرما در رنگ سفید ( به علت سطح صیقلی و رنگ آن)

_زیبا بودن جلوه ظاهری در عین سادگی

_جلو گیری از رشد علف های هرز

_قیمت مقرون به صرفه

_دوام زیاد و سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

بیشترین کاربرد سنگ قلوه

1-در باغ ها، تالار ها، رستوران های سنتی و … به صورت قرار گرفتن در لابه لای درختان، مسیر آب، کنار استخر، آتشدان، شومینه، آلاچیق و…

2-محوطه سازی با سنگ رودخانه در شهر ها، پارک ها، فضای سبز

3-در محوطه سازی، لنداسکیپ و زری اسکیپ برج های مسکونی، هتل ها، مجتمع های تجاری، آب نما ها و رودخانه های مصنوعی سنگ رودخانه محیطی طبیعی و جذاب به وجود می آورد.

4-در طراحی شومینه، روف گاردن، آتشگاه،…

5-کنار استخرها و آب راه ها، آکواریوم های بزرگ، کوچک و…

6-معماری داخلی منازل و ویلا ها به عنوان مثال در شومینه،حمام،محل نگهداری گل ها،آکواریوم و …

سنگ های قلوه ای سیاه در دکوراسیون | شیراز

قلوه سنگ تزئینی مشکی یکی از رنگ های جذاب در قلوه سنگ های تزئینی است. استفاده از سنگ خرد شده تزئینی مشکی در زریسکیپ، منظره و روف گاردن توسط برترین معماران جهان دیده می شود. انواع سنگریزه های سیاه تزئینی را می توان در شومینه، رودخانه های خشک و رودخانه های مصنوعی در ویلا، باغ و باغ ویلا استفاده کرد. همچنین می توانید با انواع سنگریزه های تزئینی مشکی، فضاهای مجلل و مدرنی را در فضای سبز ایجاد کنید. البته معماران با تجربه از ترکیب رنگ سفید و مشکی در فضاهای مجلل بسیار استفاده می کنند و محیطی دلنشین و چشم نواز را ایجاد می کنند.

 

انواع سنگریزه های سیاه در شیراز

سیاه، خاکستری و مشکی با رگه های سفید

رنگ سنگ های خرد شده کاملا طبیعی است، پس از فرآوری در کارخانه سنگ گرد شده و سنگ خرد شده تزئینی مشکی در بسته بندی های 20 کیلویی به فروش می رسد. انواع سنگریزه های تزئینی مشکی برای فروش با شبیه سازی جریان آب در رودخانه به صورت مصنوعی مالیده و صیقل داده می شود و پس از چندین مرحله فرآوری تبدیل به سنگریزه طبیعی رودخانه می شود. با این تفاوت که کاملا یکنواخت هستند.

مجموعه تخصصی برنادکور مفتخر است که انواع سنگریزه های تزیینی مشکی و سفید را از انواع سنگ مرمر، چینی و ... در رنگ های طبیعی و در اندازه های مختلف برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید و عرضه می کند. انواع سنگریزه های سیاه تزئینی در حال حاضر یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت برنا می باشد. استفاده از سنگ خرد شده دکوراتیو مشکی در طراحی های دکوراسیون داخلی شیراز، مراکز تجاری، تفریحی، ویلاها، تالارها و همچنین در پروژه های محوطه سازی و فضای سبز یکی از مهمترین عناصر در طراحی و ساخت نماها و جلوه های زیبا و مدرن است.

استفاده از سنگریزه های تزئینی سیاه رنگ مزایای بی شماری در ساخت و تزئین باغ ها و فضای سبز دارد. انواع سنگریزه های تزیینی مشکی با رنگ های کاملا طبیعی و ماندگار باغچه های شما را زیبا و دل انگیز می کند. خرید سنگریزه های تزئینی مشکی با قابلیت هماهنگی با محیط می تواند باغ شما را به سرعت و با کمترین هزینه متحول کرده و به یک اثر هنری زیبا تبدیل کند. در واقع قیمت سنگ خرد شده تزیینی مشکی چندان بالا نیست اما در عوض کاربرد و زیبایی آن بسیار بالاست.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |