رزرو مشاوره
نرده استیل در شیراز
    
بازدید: 745
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

دانلود کاتالوگ نرده استیل

جهت استعلام قیمت به روز نرده استیل تماس بگیرید.

فروش و نصب نرده استیل در شیراز

نرده استیل در دکوراسیون داخلی شیراز

نرده المانی است که در نمای بیرونی و داخلی ساختمان زیبایی را به ارمغان می آورد.نرده های استیل جدیدترین نوع نرده های موجود در بازار هستند که این روزها در 90 درصد دکوراسیون های داخلی شیراز مورد استفاده  قرار می گیرند.

در ابتدا هدف اصلی از طراحی و ساخت نرده ها حفظ امنیت، جلوگیری از پرتاب و حفاظت بود. اما در حال حاضر طراحان دکوراسیون داخلی شیرازعواملی را که به سمت نرده های فولادی می رود علاوه بر مقاومت بالا، نصب و اجرای آسان در نظر گرفته و از ویژگی های تزئینی آن برای جذابیت بیشتر فضای مورد نظر استفاده می کنند. به همین دلیل نرده پله استیل به یکی از محبوب ترین حفاظ ها تبدیل شده است.

نرده استیل در شیراز یکی از پرکاربردترین نرده ها می باشد که به دلیل مقاومت و ضد زنگ بودن به راحتی می توان از آن در مناطق مختلف استفاده کرد. وجود آلیاژ و نیکل در سازه نرده های فولادی آن را به سازه ای مستحکم در برابر فشار و در عین حال با ظرافت و زیبایی بسیار تبدیل کرده است. وجود نرده استیل در راه پله داخلی یا خارجی ساختمان جلوه بیشتری به فضای مورد نظر شما می دهد. اما تنها زیبایی خاص و ماندگار این نوع نرده ها آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل نکرده است. بلکه سازگاری استیل با شرایط آب و هوایی سخت و آب و هوای مرطوب را باید از مهمترین ویژگی های آن دانست. بنابراین، اگر در آب و هوای مرطوب و بارانی زندگی می‌کنید، با خیال راحت برای نرده‌های راه پله‌های خود از استیل ضد زنگ انتخاب کنید.

ویژگی های نرده استیل در شیراز

_قابلیت ضد زنگ و ضد خش یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع نرده ها می باشد.
_زیبایی و ظاهر براق استیل این نرده ها را به یکی از محبوب ترین نرده ها تبدیل کرده است.
_این نوع نرده در برابر فشار و ضربه های سخت بسیار مقاوم است.
_نرده پله استیل به دلیل دما به راحتی تغییر شکل نمی دهد.

_استیل وزن سبکی دارد و به دلیل قابلیت بازیافت، انتخاب ایده آلی برای نرده های بیرونی یا داخلی ساختمان خواهد بود.
_با توجه به خاصیت ضد خوردگی این نوع نرده ها باید به عنوان سازه ای مقاوم و بادوام در نظر گرفته شود.
_نرده های استیل می توانند به عنوان عایق حرارتی (مقاوم در برابر نور خورشید) عمل کنند.
_شرایط آب و هوایی سخت، باد و طوفان های شدید نمی تواند به فولاد و نرده های ساخته شده از این ماده آسیب برساند.
_سطح صاف و صیقلی استیل ظاهر بصری جذابی ایجاد می کند.
_نرده های استیل راه پله به راحتی با ماشین کاری، آهنگری و ریخته گری شکل می گیرند.

از نرده های استیل در شیراز برای محافظت از راه پله های داخل ساختمان و بالکن ها در قسمت بیرونی ساختمان استفاده می شود که در گذشته به جای استیل از آهن و چوب ساخته می شد. امروزه با پیشرفت صنعت فلز، نرده ها ازاستیل ساخته می شوند. این مدل از نرده ها در زیبایی و ایمنی ساختمان ها بسیار مهم هستند. نرده استیل به دلیل دوام و مقاومت در برابر شرایط جوی سخت مانند سرما، گرما و رطوبت، انتخاب اول در پروژه های نرده سازی ساختمان های امروزی می باشد. به همین دلیل نرده استیل در شیراز در افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی و ایجاد حفاظ ایمن برای نمای بیرونی در تمامی ساختمان های خصوصی و عمومی موثر است.

یکی از دلایل استفاده از نرده استیل در دکوراسیون داخلی شیراز دوام طولانی مدت آن است. استیل با عناصری مانند نیکل و کروم به راحتی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت می کند. ساخت پله های متنوع در کنار اجرای نرده شیشه ای دکوراسیون داخلی را زیباتر و مدرن تر می کند. به همین راحتی، استیل ایمنی و زیبایی را به خانه شما می آورد.

به طور کلی نرده های استیل در شیراز با دو نوع کیفیت تولید و نصب می شوند. نرده های ساخته شده با آلیاژ استیل 304 و نرده های ساخته شده از فولاد 201. تفاوت این دو نوع نرده فولادی در مقاومت آنها در برابر رطوبت و اکسیداسیون فلزات است که بر این اساس نرده استیل 201 به دلیل عدم وجود نیکل در ساختار خود نسبت به نرده استیل 304 قدرت مقاومت کمتری در برابر فرسایش دارد اما با تمام این اوصاف می توان تاکید کرد که استفاده از نرده استیل برای دکوراسیون داخلی و خارجی یک مزیت انکارناپذیر و مثبت است.

یکی از محصولاتی که در ایمنی درب و پنجره های داخل و خارج در دکوراسیون داخلی شیراز استفاده می شود نرده استیل می باشد. امروزه برای طراحی پنجره یا بالکن به ایمنی آن نیز توجه می شود. نرده استیل شیراز را می توان سازه ای فولادی تقویت شده دانست که به عنوان حفاظی مقاوم و ایمن در جلوی پنجره ها و ورودی درب آپارتمان ها با هدف جلوگیری از ورود غیرمجاز افراد خارجی استفاده می شود.

این محصول در بسیاری از ساختمان های تجاری مانند بانک ها و طلافروشی ها کاربرد فراوانی دارد. نرده های استیل بر خلاف حفاظ های آهنی نیازی به نگهداری ندارند و ظاهر براق آن علاوه بر تضمین امنیت و ایمنی محل کار و زندگی، به زیبایی ساختمان ها کمک می کند. نرده های استیل شیراز که بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان دارند به سه نوع نرده استیل پنجره، نرده استیل بالکن و نرده استیل بانکی تقسیم می شوند. ساخت و نصب وسایل امنیتی نیاز به دقت و مهارت کافی دارد و باید از مرغوب ترین نوع استیل در آنها استفاده شود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |