رزرو مشاوره
آجر دکوراتیو در شیراز
    
بازدید: 584
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

دانلود کاتالوگ آجر دکوراتیو

فروش و نصب آجر دکوراتیو در شیراز

آجر در دکوراسیون داخلی شیراز
حس قدم زدن در میان ساختمان های آجری و لمس این متریال دوست داشتنی، تجربه ای است که این روزها کمتر پیش می آید. ایجاد این حس خوشایند در دکوراسیون داخلی شیراز و دریافت انرژی بی نظیر از آن با یک اقدام ساده امکان پذیر است. فقط آجری را که می خواهید بخرید و در هر جایی از خانه که دوست دارید از آن استفاده کنید. فکر نمی کنم متریالی مثل آجر بتواند چنین حس طبیعی و نوستالژیکی را به خانه بیاورد. سال هاست که علاوه بر ساخت و ساز و نما، استفاده از آجر در طراحی داخلی نیز به وفور دیده می شود و منظره چشم نوازی را برای بیننده به ارمغان می آورد.

آجر بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی شیراز
چرا بر طراحی زیبا و جدید دکوراسیون داخلی با آجرهای دکوراتیو در شیراز تاکید می کنیم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربرانی که در اینترنت مقالات مرتبط با طراحی داخلی، دیوار آجری در دکوراسیون داخلی و همچنین استفاده از آجر در نما را جستجو می کنند، پیش آمده باشد. در متن زیر توضیح کامل و جامعی در این زمینه داده ایم.

آجر به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین آثار هنری ایران باستان شناخته می شود و می توان از آن در نقش های مختلف استفاده کرد. آجر از جمله مصالحی است که با خاک رس ساخته می شود. ممکن است این سوال پیش بیاید که آجر دکوراتیو چیست؟ آجر دکوراتیو نوع خاصی از آجر معمولی است که یک سری مواد پلیمری و نانو را در ساختار خود دارد. حتی ممکن است از پوشش های رنگی و غیر رنگی برای آن استفاده شده باشد. آجر دکوراتیو در شیراز را می توان به عنوان آجری متفاوت نسبت به سایر آجرها معرفی کرد، زیرا از مواد پلیمری و نانو برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و ایجاد قارچ در سطح آجر استفاده می شود، همچنین نفوذپذیری پایینی دارد و حتی مقاومت مکانیکی آن بسیار بالاست. از آجرهای دکوراتیو در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه استفاده می شود.

کاربردهای آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی | شیراز
همانطور که از نام این آجر مشخص است بیشتر در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود. استفاده از این آجر در فضای داخلی رایج است و به سبک کلاسیک معروف است. آجر دکوراتیو بیشتر به عنوان دیوارپوش استفاده می شود و نقش آن در استحکام دیوار بسیار کم است. 

آجرهای دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها و رستوران ها در شیراز
از آجرهای دکوراتیو در کافی شاپ ها، رستوران ها و ... استفاده می شود که با کمک یک طراح دکوراسیون خبره می توانید از این آجر برای ایجاد بهترین طرح برای کافی شاپ یا رستوران خود استفاده کنید و زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون خود بیافزایید. به این نکته توجه کنید، آجر تزئینی یک پوشش معمولی محسوب نمی شود و می تواند سبک های مختلفی را در دکوراسیون داخلی شما ایجاد کند.

آجر دکوراتیو در پذیرایی | شیراز
اگر اتاق نشیمن شما کوچک است. وقتی در دکوراسیون خود از آجرهای تزئینی استفاده می کنید این مشکل به راحتی حل می شود. باید گفت که بافت زیبای این آجر پذیرایی کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد.

مناسب برای دکوراسیون مدرن و سنتی در شیراز
همانطورکه قبلا ذکر شد آجردکوراتیو به دلیل داشتن طرح ها و نقش های متنوع در طراحی دکوراسیون های مدرن و سنتی کاربرد دارد. این آجر زیبایی منحصر به فردی دارد و به همین دلیل استفاده از این آجر در دکوراسیون سنتی و مدرن در شیراز زیبایی دو چندانی به آن مکان می بخشد.

آجردکوراتیو در دکوراسیون اداری شیراز
آجر تزئینی در محیط های اداری استفاده می شود زیرا به ظاهر زیبا معروف است و طول عمر بالایی دارد و از همه مهمتر زود کثیف نمی شود. این آجر به دلیل ظاهر خاص خود بیشترین استفاده را در اماکن اداری دارد.

آجردکوراتیو در دکوراسیون شومینه شیراز
شومینه یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی خانه است که زیبایی آن باعث تاثیرگذاری بیشتر دکوراسیون خانه می شود. یکی از راه های زیباتر جلوه دادن شومینه استفاده از آجرهای تزئینی در اطراف آن است. یکی از مکان های اصلی خانه آشپزخانه است، برای دیوار آشپزخانه از آجرهای تزئینی استفاده کنید، این آجر طرح ها و رنگ های مختلفی دارد. آجر تزئینی مقاومت خاصی در برابر حرارت دارد و بهترین ویژگی این آجر عدم جذب چربی است. پس نتیجه می گیریم که آجر تزئینی مناسب ترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه است.

ویژگی های آجر دکوراتیو در شیراز
زیبایی و ایجاد فضایی گرم و صمیمی در خانه
داشتن طیف گسترده ای از رنگ ها (سفید، سیاه، قهوه ای، قرمز و...)
بدون تغییر رنگ در حین کار
وزن کمترازآجرهای معمولی (حدود یک سوم وزن سنگ های طبیعی)
ماندگاری و دوام بالا
استحکام مکانیکی و سختی بالا
پایداری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب (کمتر از 3%)
استحکام بالا در برابر خوردگی
مقاومت حرارتی بالا 
عایق حرارتی (گرم نگه داشتن خانه)
کاهش مصرف انرژی
نصب بسیار آسان و سریع
امکان نصب با چسب و ملات

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |