رزرو مشاوره
آسمان مجازی در شیراز
    
بازدید: 1665
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ شماره 1 آسمان مجازی

دانلود کاتالوگ شماره 2 آسمان مجازی

فروش و نصب آسمان مجازی در شیراز

آسمان مجازی در دکوراسیون داخلی شیراز

بیشترین استفاده از آسمان مجازی در منازل شخصی افراد است. استفاده از آسمان مجازی در فضاهایی مانند آشپزخانه، توالت و حتی سرویس بهداشتی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل در شیراز معمولا به نحوه پوشش دیوارها و کف بسیار توجه می شود. اما عدم توجه به سقف خانه در کنار دیوار و کف باعث ناهماهنگی در معماری دکوراسیون داخلی منزل شما می شود.

آسمان مجازی دنیایی برای خلق ایده های نو 

سقف های معمولی کار شده بر روی فضاها تنوع زیادی ندارند و به همین دلیل نمی توان هیچ دکوراسیون و مبلمانی را با آنها ست کرد. به عنوان مثال اگر سقف کاذب گچی یا کناف در منزل شما اجرا شده باشد، بدیهی است که انتخاب شما در لوازم، مبلمان، رنگ آمیزی و هماهنگی بین آنها محدود است. اما با ورود سقف های کاذب کشسان لابل مانند آسمان مجازی به بازار، در واقع سبک جدیدی در طراحی داخلی متولد شد. این سقف ها با توجه به مزایای زیادی که دارند خیلی سریع طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. شما می توانید با استفاده از سقف های مجازی، طراحی داخلی، نقاشی، لوازم و مبلمان خود را در طیف وسیعی انتخاب کنید و سقف کشسان مناسب فضای مورد نظر را اجرا کنید. همچنین به دلیل انعطاف زیاد در سفارشی سازی سقف های کشسان، محدودیتی در انتخاب طرح مورد نظر برای شما وجود نخواهد داشت.

مراحل نصب آسمان مجازی در شیراز
نورپردازی: اولین و مهمترین قسمت کار نورپردازی است. در واقع این نورپردازی است که تصویر را به زیباترین شکل ممکن نمایش می دهد. به همین دلیل در مرحله اول تجهیزات روشنایی بر روی سقف نصب می شود. هر چه نورپردازی دقیق تر باشد، تصویر طبیعی تر و موثرتر خواهد بود.
نصب سازه های آسمان مجازی: پس از اجرای نورپردازی، سازه سقف کاذب نصب می شود. سازه های سقف کاذب انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه، دکوراسیون محیط و بودجه هر فرد انتخاب می شوند.
انتخاب طرح: طرح های زیبای مختلفی برای انتخاب وجود دارد که می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی  و سلیقه شخصی آن ها را انتخاب کنید. تصاویری زیبا از مناظر طبیعی مانند تصاویر آسمان، کوه، درخت، دریا و...
نصب تایل: به پنل های آسمان مجازی که از ورق های PVC ساخته شده اند تایل می گویند. پس از ساخت فونداسیون، انتخاب تصویر و چاپ روی تایل ها به صورت پازلی بر روی سازه سقف کاذب نصب می شوند. این تایل ها در ضخامت ها و ابعاد مختلف بنا به سفارش مشتری قابل تولید می باشد.

تفاوت بین آسمان مجازی و سقف کشسان
سقف کشسان یا سقف کششی یکی دیگر از انواع سقف کاذب است که برای زیباسازی سقف و محیط استفاده می شود. در این روش تصویر باکیفیت انتخاب شده بر روی پارچه های پی وی سی چاپ و بر روی سقف نصب می شود. سقف های کشسان را می توان به اشکال مختلف دایره ای، مستطیلی، مربعی و ... نصب کرد. علاوه بر این محدودیتی در انتخاب طرح وجود ندارد.
این پارچه ها ضد آب، غیر قابل اشتعال، قابل شستشو، قابل حمل و بازیافت هستند. تفاوت ظاهر سقف کشسان با آسمان مجازی این است که تصاویر روی سقف کشسان کاملاً یکسان است اما در دکوراسیون آسمان مجازی تصاویر پس از چاپ به صورت تایل در می آیند و به شکل پازل بر روی آن نصب می شوند. سقف های کشسان علاوه بر جنس و ظاهر متفاوت، قیمت مناسب تری نسبت به انواع سقف های کاذب دارند.

کاربرد آسمان مجازی در شیراز

آسمان مجازی در اتاق خواب
اتاق خواب مکانی برای استراحت و دوری از استرس و نگرانی های روزانه است. نگاه کردن به آسمان زیبا در هنگام استراحت بسیار آرامش بخش است. طرح های زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار انتخاب کنید. طراحی یک آسمان پر از پرندگان با نور خورشید درخشان یا یک آسمان شب پر از ستاره. تصویری از شاخه های شکوفه درختان یا درختان با برگ های زرد و نارنجی در پاییز. در واقع می توانید هر تصویری را انتخاب کنید که به شما احساس آرامش بیشتری بدهد و از تماشای آن لذت ببرید.

آسمان مجازی در اتاق کودک
دوران کودکی یکی از مهم ترین دوره های زندگی انسان است و عوامل مختلفی در شکل گیری شخصیت کودک موثر است. ایجاد محیطی زیبا و آرام که حاوی تصاویری از طبیعت باشد باعث افزایش خلاقیت در کودکان می شود. تزیین سقف اتاق کودک با تایل های آسمان پر ستاره، بادکنک های رها شده در آسمان و یا حتی تصاویر فانتزی از شخصیت های محبوب کارتونی فضای بسیار جذاب و دوست داشتنی را در اتاق کودک ایجاد می کند.

آسمان مجازی در محل کار

ایجاد یک محیط کاری زیبا، کار را برای کارکنان لذت بخش می کند. استفاده از دکوراسیون آسمان مجازی در محیط کار هم بر روحیه کارمندان تاثیر می گذارد و هم مشتریان را تشویق می کند تا مدت بیشتری در آنجا بمانند.

آسمان مجازی در بیمارستان

یکی دیگر از مکان هایی که استفاده از آسمان مجازی در آن بسیار مفید است، مراکز بهداشتی و درمانی است. در واقع همانطور که پناه گرفتن در طبیعت باعث ایجاد آرامش در انسان می شود، دیدن تصاویر مناظر طبیعی مانند آسمان، درختان، کوه ها و... نیز باعث ایجاد احساسات مثبت و دور شدن از احساسات منفی می شود. در محیط هایی مانند بیمارستان ها، گاهی بیماران مجبورند روزهای طولانی را در یک اتاق بگذرانند و هر روز به سقف های کسل کننده نگاه کنند. استفاده از دکوراسیون آسمان مجازی و دکوراسیون سقف با تصاویری زیبا از طبیعت در این محیط ها باعث آرامش فضا شده و نقش موثری در بهبود روحیه بیماران دارد.
برنا دکور نماینده رسمی سقف های کشسان لابل در استان فارس، آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه سقف های کشسان به شما عزیزان می باشد.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |