رزرو مشاوره
برچسب کابینت pvc در شیراز
    
بازدید: 5099
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ برچسب کابینت

فروش و نصب برچسب کابینت pvc شیراز

برچسب کابینت پی وی سی چیست؟

متریال به کار رفته در برچسب کابینت پی وی سی در برابر رطوبت، حرارت، لکه های روغن و مواد اسیدی مقاومت بالایی دارد که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. PVC از مواد پلیمری که از پلاستیک فشرده شده اند تولید می شود. بهترین پوشش برای کابینت آشپزخانه برچسب کابینت پی وی سی در شیراز است.  توجه به ظاهر آشپزخانه تاثیر زیادی در چیدمان و دکوراسیون خانه دارد. انتخاب نوع و ظاهر کابینت آشپزخانه امری مهم و اجتناب ناپذیر در طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. ساخت کابینت آشپزخانه بسیار سلیقه ای است، زیبایی در طراحی کابینت، چیدمان، رنگ و مدل کابینت ها به زیبایی آشپزخانه و مهمتر از آن زیبایی خانه می افزاید. کابینت با توجه به سلیقه مشتری در رنگ ها و متریال های مختلف ساخته می شود، کابینت با روکش پی وی سی یکی از پرکاربردترین انواع کابینت است که زیبایی و مزایای خاص خود را دارد.
 

قیمت روکش کابینت پی وی سی در شیراز

اکثر کابینت ها و کمدها از ام دی اف ساخته شده اند. کابینت ها بر اساس پرداخت های مختلف موجود در بازار طبقه بندی می شوند. می توان به روکش اکریلیک، روکش HPL، روکش ملامینه، روکش لترون و روکش پی وی سی اشاره کرد که هر کدام مزایا و قیمت های خاص خود را دارند. پوشش پی وی سی نوعی پلاستیک فشرده ساخته شده از مشتقات پی وی سی و پلیمر با گروه وینیل است. پوشش پی وی سی انعطاف پذیر است.

مزایا استفاده از روکش های پی وی سی در شیراز

کابینت ها با روکش پی وی سی در شیراز ضد آب بوده و رطوبت و آب باعث خرابی و پوسیدگی آن نمی شود. به همین دلیل بیشتر در کنار سینک و بدنه زیر سینک استفاده می شود اما طراحان و سازندگان کابینت توصیه نمی کنند که تمام کابینت ها از PVC ساخته شوند زیرا این روکش ها بسیار گران هستند و قیمت نهایی را افزایش می دهند. روکش های پی وی سی بسیار سبک هستند به همین دلیل نصب و کار راحت تری دارند. از آنجایی که این روکش ها پلاستیکی هستند در برابر پوسیدگی و حمله موریانه ها و حشرات مختلف مقاوم هستند به همین دلیل عمر طولانی دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی طرح ها و رنگ های متنوع کابینت پی وی سی عرضه می شود که می تواند دست مخاطب را برای انتخاب این نوع کابینت باز بگذارد. کابینت پی وی سی در دو روکش براق و مات تولید می شود که همانند کابینت هایگلاس می باشد.

انواع رنگ کابینت پی وی سی در شیراز

رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است. برچسب کابینت پی وی سی در رنگ های مختلف موجود می باشد. پرفروش ترین روکشها کابینت را می توان در رنگ های سفید، کرم، خاکستری، نارنجی، زرد، قهوه ای نام برد.

انواع برچسب کابینت 2022

  • برچسب کابینت فلزی
  • برچسب کابینت سفید براق
  • برچسب کابینت طرح چوب
  • برچسب کابینت طرح سنگ




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |