رزرو مشاوره
شیشه سکوریت در شیراز
    
بازدید: 632
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

جهت استعلام قیمت به روز شیشه سکوریت لطفا تماس بگیرید.

فروش و نصب شیشه سکوریت شیراز

شیشه سکوریت در شیراز

شیشه سکوریت دقیقاً به چه معناست و چه عواملی آن را با شیشه معمولی متفاوت می کند؟ شیشه سکوریت هفت برابر مقاوم تر از شیشه معمولی یا خام است که به قطعات کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می شود. این شیشه کاربردهای زیادی دارد که در ادامه شما را از موارد استفاده، فواید و نحوه تولید آن مطلع خواهیم کرد. تفاوت اصلی شیشه سکوریت با شیشه خام در نحوه ساخت و تولید آن است. شیشه خام توسط کوره های مخصوص تا دمای بالا گرم می شود و با فشار زیاد هوا به سرعت سرد می شود و همان شیشه سکوریت شده با ساختار متفاوتی بیرون می آید. شیشه سکوریت با شکستن به حالت پودر تبدیل می شود، اما شیشه خام به شکل شمشیر در می آید. شیشه سکوریت می تواند دمای حدود 300 درجه را تحمل کند، اما شیشه خام حداکثر تا 60 درجه سانتیگراد را تحمل می کند.

شباهت های بین شیشه معمولی و شیشه سکوریت در شیراز: ابعاد شیشه خام و سکوریت مشابه است. به بیان واضح تر، اگر اندازه شیشه خام 100*5 سانتی متر باشد، بعد ازسکوریت کردن، ابعاد آن تغییر نمی کند. شیشه خام و سکوریت با همان شرایط ذکر شده در بالا شفافیت یکسانی دارند. در واقع فرآیند سکوریت کردن شیشه هیچ تاثیری بر شفافیت ندارد.

شیشه سکوریت و خام از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند. با فرض اینکه یک تکه شیشه بعد از سفت شدن 4 میل باشد همان 4 میل است. وزن شیشه خام و شیشه سکوریت کاملاً یکسان و بدون تغییر در اندازه مشخص می باشد. در واقع هر متر مربع معادل یک مایل را باید در 2.5 کیلوگرم ضرب کرد تا وزن شیشه بدست آید.

از نظر رنگ تفاوتی بین شیشه سکوریت در شیراز و معمولی وجود ندارد.

تفاوت شیشه سکوریت در شیراز با شیشه معمولی

در مقایسه با شیشه معمولی، شیشه سکوریت دارای ضخامت یکسانی است.

شیشه سکوریت در برابر شکستگی مقاومت بیشتری دارد به طوری که می توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از 5 برابر افزایش می یابد.

شیشه سکوریت شده با لبه های صیقلی که قدرت برش ندارند به قطعات کوچک تبدیل می شود. این باعث کاهش خطر آسیب می شود.

در دنیای صنعتی امروز شیشه سکوریت نقش مهمی ایفا می کند به طوری که در اکثر ساختمان ها و دکوراسیون داخلی در شیراز از شیشه سکوریت به عنوان ماده اصلی استفاده می شود. شیشه سکوریت برای تمامی مصالح داخلی و حتی خارجی ساختمان قابل استفاده است. آنچه که باید به آن توجه کرد، درجات مختلف شیشه های سکوریت است که هر کدام دارای محدوده کیفی متفاوتی هستند.

تحمل حرارتی شیشه سکوریت تا 300 درجه سانتیگراد و تحمل حرارتی شیشه خام تا 60 درجه سانتیگراد می باشد. شیشه سکوریت از نظر مقاومت حرارتی حدود 5 برابر قویتر از شیشه معمولی است.

شیشه خام قابلیت سوراخ شدن و جاگذاری را دارد در حالی که شیشه سکوریت به هیچ وجه قابلیت جاگذاری و سوراخ شدن را ندارد.

از نظر جابجایی ، شیشه خام به دقت بیشتری نسبت به شیشه سکوریت نیاز دارد. شیشه خام اگر از هر جهت به آن ضربه بخورد می شکند، در حالی که شیشه سکوریت تنها در صورتی که ضربه محکمی به آن وارد شود، شکسته و پودر می شود.

کاربردهای استفاده از شیشه سکوریت

استفاده از شیشه سکوریت بسیار متنوع است و رایج ترین آن را می توان برای هر یک از موارد زیر ذکر کرد:

درب های شیشه ای

پنجره های شیشه ای

پارتیشن های اداری

جان پناه های شیشه ای

اتاق های آسانسورتراس

نرده شیشه ای

بهترین نوع شیشه سکوریت درشیراز

از جمله مواردی که برای درک کیفیت شیشه سکوریت می توان ذکر کرد، لبه های شیشه سکوریت باید دارای الماس تخت براق باشد. در جاسازی ها و سوراخ های روی شیشه نباید لبه و کنگره وجود داشته باشد. شیشه باید بدون خراش، لکه و برآمدگی باشد. شیشه باید کیفیت بالایی داشته باشد و دارای مهر استاندارد ایران باشد. وقتی از جلو و پشت به شیشه نگاه می کنید، نباید موجی در شیشه ایجاد شود. گوشه های شیشه کاملا با مثلث های مقاوم در برابر ضربه پوشانده شده است که از ضربه خوردن شیشه در حین نقل و انتقالات جلوگیری می کند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |