رزرو مشاوره
ورق کامپوزیت آلومینیوم در شیراز
    
بازدید: 748
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ ورق کامپوزیت آلومینیوم

فروش انواع ورق آلومینیوم شیراز

کاربرد ورق آلومینیوم در دکوراسیون

ورق کامپوزیت آلومینیوم در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد فراوان دارد و بهترین انتخاب برای نمای ساختمان در شیراز محسوب می شود. ورق کامپوزیت آلومینیوم در شیراز دارای رنگ ها و طرح های مختلفی می باشد که طراح و کارفرمای پروژه می تواند با توجه به آن مدل و طرح مناسب را انتخاب کند. یکی دیگر از ویژگی های ورق کامپوزیت آلومینیوم نظافت آسان آن است که در صورت آلودگی به راحتی تمیز می شود. ورق کامپوزیت آلومینیوم کاملاً قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است، بنابراین می توان از آن مجددا استفاده کرد. ورق کامپوزیت آلومینیوم در بین معماران و کارفرمایان بسیار محبوب است زیرا ماده ای مقرون به صرفه و اقتصادی برای تکمیل پروژه ها می باشد.

آلومینیوم در ورق کامپوزیت به طور گسترده در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و به عنوان بهترین متریال برای بازسازی شناخته می شود. سطح پانل آلیاژ آلومینیوم صیقل داده شده است تا شبیه یک آینه باشد.

 

کاربرد ورق کامپوزیت در شیراز

در سال های اخیر ورق های کامپوزیت آلومینیوم به دلیل سطح صاف، تنوع رنگ، مقاومت در برابر ضربه، تمیز شدن آسان، دوام بالا و بسیاری ویژگی های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند. ورق های کامپوزیت آلومینیوم در شیراز به دو گروه پانل های دیوار خارجی و پانل های دیوار داخلی تقسیم می شوند. دومی معمولا برای دکوراسیون داخلی در شیراز استفاده می شود.
 
پانل های کامپوزیت آلومینیومی به طور گسترده برای نما، تابلو، و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود. از پانل های کامپوزیت آلومینیومی می توان به عنوان تابلو استفاده کرد و در گالری ها و نمایشگاه ها استفاده می شود و باعث رونق نمایشگاه می شود. پانل ها یا ورق های کامپوزیت آلومینیومی را می توان به دو شکل مسطح برای ایجاد حروف و آرم های جداگانه برش داد و برای استفاده شرکتی ایده آل است. پانل های کامپوزیت برای استفاده در ساخت و سازهای مدرن مناسب هستند.

طرح ها و رنگ های کامپوزیت آلومینیوم در شیراز

  • ورق کامپوزیت طرح چوب
  • ورق کامپوزیت طرح سنگ
  • ورق کامپوزیت طلایی
  • ورق کامپوزیت طرح آجر
  • ورق کامپوزیت آینه ای
  • ورق کامپوزیت طرح استیل
  • ورق کامپوزیت براق

 

خرید ورق کامپوزیت آلومینیوم در شیراز

خرید ورق کامپوزیت برای دکوراسیون داخلی در مراحل نهایی و آماده استفاده آسان و مقرون به صرفه است. ورق های آلومینیوم کامپوزیت در ورق های مسطح با عرض 1/25 و طول 20/3 می باشد که در مجموع 4 متر مربع می باشد. می توان از آنها برای اهداف دکوراسیون داخلی استفاده کرد. پانل های کامپوزیت را می توان به عنوان دیوار و سقف کاذب در منازل، ادارات، کافه ها و رستوران ها، هتل ها، بانک ها و ساختمان های آپارتمانی استفاده کرد. از ورق های کامپوزیت بیشتر در نمای ساختمان های تجاری و پاساژها استفاده می شود. تابلو مراکز خرید و بازارها، مغازه ها، بانک ها که همگی از ورق های آلومینیومی کامپوزیت ساخته شده اند، از ورق کامپوزیت آلومینیوم در شیراز می توان برای ساخت کابینت یا پارتیشن آشپزخانه استفاده کرد و به عنوان یک ماده تزئینی ایده آل برای دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان از آن بهره برد. ورق کامپوزیت آلومینیوم در شیراز در طرح ها و نقش های مختلفی وجود دارد و به شدت در دکوراسیون داخلی شیراز استفاده می شود.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |