رزرو مشاوره
چوب پلاست در شیراز
    
بازدید: 833
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ چوب پلاست

فروش انواع چوب پلاست شیراز

چوب پلاستیک چیست؟

چوب پلاست در شیراز به عنوان محصول جدیدی که در گروه مواد کامپوزیت قرار می گیرد از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معینی به همراه مواد پلیمری تشکیل شده و در ابعاد و قالب های مختلف به روش اکستروژن تولید و عرضه می شود. از مزایای چوب پلاست می توان به عواملی چون صرفه جویی در مواد اولیه و جلوگیری از قطع بی مورد درختان و استفاده گسترده از آن در صنعت ساختمان سازی و ساخت مصنوعاتی مانند کفپوش چوبی پلاستیکی، روکش چوب پلاستیکی، فلاور باکس و مبلمان شهری اشاره کرد. مهمترین مزیت پروفیل چوب پلاستیک مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی مانند اشعه UV خورشید و به ویژه مقاومت بالا در برابر رطوبت و استفاده زیاد در مناطق مرطوب است.
به طور کلی می توان گفت کامپوزیت های چوب پلاست در شیراز که به آنها پلی وود (Poly Wood) یا حتی چوب پلاستیک نیز می گویند، به صورت پروفیل و صفحات توپر یا توخالی و در قالب های مختلف طراحی و تولید می شوند. چوب پلاست در شیراز کاربردهای زیادی دارد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و سابقه ای 40 ساله در دنیا دارد. ممکن است برخی از این محصولات با نام پلاستیک طرح چوب نیز استفاده کنند! همچنین از آنجایی که چوب پلاست ویژگی های مطلوبی دارد و به عبارتی استفاده از آن هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند، استفاده از آن بیش از پیش و بدون نگرانی افزایش یافته است. درختان را می توان از چوب پلاست ساخت. این محصول که در واقع چوب پلاستیکی است دوستدار محیط زیست است و می توان تا حدودی از قطع درختان جلوگیری کرد.

کاربردهای چوب پلاست در شیراز

زمانی که با کاربردهای چوب پلاست در شیراز آشنا شدید، به راحتی می توانید با توجه به کاربرد خود مطمئن ترین هزینه را برای خرید و استفاده خود در نظر بگیرید و با توجه به نیاز خود هوشمندانه ترین انتخاب را بدون استرس تجربه کنید.

موارد استفاده از چوب پلاست در شیراز عبارتند از:

کفپوش چوب پلاست و دیوارپوش

کفپوش و دیوارپوش چوب پلاست یکی از انواع رایج در دکوراسیون داخلی در شیراز است که امروزه بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. کارشناسان رنگ ها و طرح های متنوع این نوع کفپوش و دیوارپوش را دلیل اصلی خرید می دانند که با قرار دادن چند چوب پلاست به راحتی می توان کفپوش و دیوارپوش زیبا و مقرون به صرفه را برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفت. زیرسازی با پلاستیک فشرده به استحکام و مقاومت اصلی کفپوش و پوشش دیوار اشاره دارد.
کفپوش روف گاردن در شیراز
همانطور که اکثر کاربران می دانند، کفپوش های چوبی پلاستیکی به شکل پازل در کنار یکدیگر قرار می گیرند. قطعا روف گاردن با کفپوش های چوبی پلاستیکی می تواند طراحی جذاب، بوی مطبوع، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، انبساط و انقباض کمتر، قابلیت شستشوی بالا و تعویض آسان داشته باشد.
کفپوش چوب پلاست دور استخر
با استفاده متداول از انواع استخرها، نمای زیبا و ایمن اطراف استخر را نباید موضوعی بی اهمیت تلقی کرد. امروزه استفاده از کفپوش های چوب پلاست دور استخر در رنگ های متنوع می تواند یک انتخاب عالی و کاملا اقتصادی باشد. دوام در برابر سایش، شکل پذیری، از بین بردن انواع لکه ها و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت از جمله دلایل اصلی انتخاب این محصول است.
 
ابعاد وودپلاست در شیراز
ابعاد وودپلاست با توجه به نیاز و تقاضای ساختمانی و سازندگان در اندازه ها و اشکال مختلف موجود می باشد که پرطرفدارترین آنها پروفیل های دکینگ وودپلاست با عرض های 14.5، 15 و 2.5 سانتی متر در کف انواع رستوران ها، محوطه سازی، ساختمان، پل، آلاچیق، کفپوش روف گاردن، تراس و بالکن، کف عرشه و غیره است؛ و همچنین از پروفیل 7*2.5 و 7*1 به عنوان پرکاربردترین پروفیل در زمینه تولید کفپوش چوب پلاست، نیمکت سازی و ... می توان نام برد. در دنیا شاهد هستیم که با پیشرفت تکنولوژی و طراحی های مدرن و جدید هر روز بسته به نیاز پروفیل های جدید تولید و به بازار عرضه می شود.

مزایای کامپوزیت ها چوب پلاست در شیراز

• 100% ضد آب و ضد رطوبت
• عایق بندی کامل انواع تابش و امواج رادیو مغناطیسی، صوت، گرما و سرما

آنتی باکتریال، مقاوم در برابر جذب و نفوذ هر نوع میکروب و باکتری، مقاوم در برابر نفوذ هرگونه اسید، مایع و چربی
• با حداقل انبساط و انقباض در شرایط مختلف آب و هوایی

• استقامت بسیار بالا، وزن سبک و مقاوم در برابر هر نوع ضربه و خراش
• غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر آتش، عدم امکان هر نوع اتصال و جرقه
• دارای حداقل عمر مفید 30 سال بدون تغییر شکل، کسر مقاومت و تغییر ظاهر 
• کاملا قابل شستشو با انواع پاک کننده ها و شوینده ها
• مقاوم در برابر نفوذ حشرات و حیواناتی مانند موریانه و موش
• 100% قابل بازیافت و کاملا سازگار با محیط زیست به دلیل ساخت با مواد ترکیبی چوب، پلاستیک و آلومینیوم
• مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار اجسام خارجی و همچنین عدم ترک خوردگی





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |