رزرو مشاوره
مبل کلاسیک در شیراز
    
بازدید: 1119
    
 

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ مبل کلاسیک

فروش مبلمان کلاسیک در شیراز

چرا مبلمان کلاسیک را انتخاب کنیم؟

اگر در انتخاب مبلمان کلاسیک در شیراز اصالت و کیفیت منزل یا محل کار شما اولویت اول است، مبلمان کلاسیک مبلمانی است که در اوج نوآوری در طراحی و ساخت قرار دارد اما از طرفی با سنت آمیخته است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و خالص مبلمان کلاسیک را به سبکی خاص تبدیل کرده است. انتخاب مبلمان کلاسیک برای فضای داخلی شما به معنای انتخاب زیبایی و تعادل در کنار هم است که به نظر می رسد. این به معنای انتخاب مبلمان با مواد گرانبها مانند چوب ماهون، راش، گیلاس یا بلوط و عناصری مانند طلا، برنز و مرمر است.
 

تفاوت مبل کلاسیک و سلطنتی در شیراز

اگر تفاوت مبل کلاسیک و سلطنتی یکی از سوالاتی است که در ذهن شما وجود دارد، مطالعه این چند خط را به شما پیشنهاد می کنیم. با توجه به این موضوع می توان گفت مبلمان کلاسیک و سلطنتی از نظر طرح و نقوش کنده کاری شده منشأ و ساختار یکسانی دارند. تفاوتی که نام این دو مدل را از هم جدا کرده است، میزان جزئیات استفاده شده، رنگ و رویه مبلمان است. مبل های سلطنتی معمولاً با بیشترین جزئیات در حکاکی ها و منبت ها همراه هستند. نقوش طراحی شده بر روی آنها معمولا از چیدمان و تزئینات سلطنتی الهام گرفته شده و عظمت و شکوه این فضا را یادآوری می کند. در این مبلمان، تاج مبل معمولا بلند و بزرگ است و قسمت بزرگی از پشت مبل را تشکیل می دهد. رنگ این نوع مبل و نوع پارچه استفاده شده از جمله رنگ های مجلل و طرح های متعدد است. این در حالی است که مبلمان کلاسیک می تواند حاوی جزئیات کمتری باشد و منحصر به انتخاب افراد خاص نباشد.

نکات بسیار مهم در خرید مبل کلاسیک در شیراز

همه ما دوست داریم قبل از خرید هر نوع مبلمان، اطلاعات و نکات بیشتری در این مورد بدانیم. بنابراین اگر قصد خرید مبل کلاسیک در شیراز را دارید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید. در نظر گرفتن فضای انتخاب شده برای چیدمان مبلمان بسیار مهم است. به همین دلیل بهتر است تعداد و اندازه مبلمان خود را با توجه به این فضا انتخاب کنید. برای خرید این نوع مبل نیازی به چیدمان فضای کلاسیک ندارید. مبل کلاسیک را می توان با اکثر سبک های چیدمان هماهنگ کرد. برای ایجاد هماهنگی و چشم نوازی بهتر است وسایلی مانند کنسول، ویترین، پرده و موارد مشابه را انتخاب کنید که با استایل مبل شما همخوانی داشته باشد. اساس ساخت مبل کلاسیک استفاده از چوب است که بدنه و اسکلت اصلی آن است. بنابراین مراقب باشید که چوب خریداری شده از کیفیت کافی برخوردار باشد تا بتوانید با هزینه ای که متحمل شده اید، خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پارچه مبل کلاسیک در شیراز

انتخاب پارچه برای هر سبک مبلمان یک موضوع مهم و بسیار مورد توجه است. این انتخاب در مورد مبلمان کلاسیک نیز صدق می کند. در واقع با انتخاب پارچه مناسب برای مبلمان کلاسیک یا سبک های دیگر، علاوه بر دوام و کیفیتی که برای آن ها ایجاد می شود، می توانید زیبایی دو چندانی نیز به آن ها ببخشید. از توصیه های متخصصین در این مورد می توان به توجه به رنگ پارچه، جنس، طرح و نقش آن اشاره کرد. همه این موارد را باید با توجه به فضایی که برای چیدمان مبل کلاسیک در اختیار دارید، رنگ و تم اتاق مورد نظر و رنگ چوب مبل کلاسیک در نظر گرفت. بنابراین برای فضاهای کوچک بهتر است از پارچه های رنگ روشن یا طرح های کم صدا و کوچک استفاده کنید. اگر رنگ چوب مبلمان تیره است، می توانید با انتخاب رنگی متناسب با آن، جلوه بیشتری به مبلمان خود بدهید. رنگ پارچه مبل را متناسب با مدل و رنگ انتخاب کنید و روی فرش هم جلو بروید. زیرا وجود هارمونی یا تضاد تعریف شده می تواند تاثیر بالایی در چیدمان داشته باشد.

اجزای مبلمان کلاسیک در شیراز

در مبلمان کلاسیک ساختار به اندازه قسمت پارچه ای مبل یعنی نشیمنگاه و پشتی یا تکیه گاه اهمیت دارد و برخلاف مبل های مدرن که معمولاً پایه زیر قسمت پارچه پنهان می شود، در مبلمان کلاسیک این سازه زیبایی خود را تا حد امکان نشان می دهد. در مبلمان کلاسیک، چه مبل و چه تخت، تاج بسیار مهم است و هر چه بزرگتر باشد، مبلمان با شکوه تر به نظر می رسد. عنصری که به طور کلی در مبلمان راحتی وجود ندارد.


دکوراسیون مبلمان کلاسیک در شیراز

یکی دیگر از ویژگی های مبلمان کلاسیک تزیینات آن است. مبلمان کلاسیک ممکن است پر تزئین یا کم تزئین باشد. هنر خاتم کاری که یکی از صنایع دستی ایران محسوب می شود بیش از هر چیز در مبلمان کلاسیک در شیراز خودنمایی می کند. کنده کاری و منبت کاری در قطعات چوبی مبلمان کلاسیک جزء لاینفک آن است. الگوها در مبلمان کلاسیک پیچیده و به هم پیوسته هستند و معمولاً طرح هایی با الهام از گیاهان با خطوط منحنی اساس این الگوها را تشکیل می دهند.


فرم و شکل مبل کلاسیک در شیراز

شکل کلی مبلمان کلاسیک از خطوط و سطوح دایره ای پیروی می کند. برخلاف مبلمان مدرن که از حجم های هندسی خالص به صورت مربع، نیم دایره و ... استفاده می شود، در مبلمان کلاسیک به ندرت شاهد حجم های هندسی اصلی هستیم.

رنگ مبلمان کلاسیک در شیراز

علاوه بر رنگ خود چوب، یعنی طیف قهوه ای تیره و فندقی، از رنگ هایی مانند طلایی و نقره ای نیز برای پوشش مبلمان استفاده می شود. رویه ها معمولاً طرح دار و روشن هستند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |