رزرو مشاوره
دیوارپوش چرم و لمسه کوبی در شیراز
    
بازدید: 1322
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ دیوارپوش چرم و لمسه کوبی

فروش و نصب انواع دیوارپوش لمسه کوبی در شیراز

لمسه کوبی دیوار در شیراز یکی از مجلل ترین روش های تزئین دیوار است. لمسه کوبی به دیوار با اهداف مختلفی انجام می شود و برای اجرای آن از مواد مختلفی استفاده می شود. این هنر اولین بار توسط فرانسوی ها در دوره پهلوی وارد ایران شد و نمونه هایی از دیوارپوش های لمسه را در کاخ های تهران مشاهده می کنید. لمسه کوبی در قسمت های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شود و حتی برای تزئین پشت درب اتاق ها و مبلمان نیز استفاده می شود.
 

دیوارپوش لمسه کوبی در شیراز

دیوارپوش های لمسه کوبی در شیراز انواع مختلفی دارد که بسته به هندسه، طرح آن و همچنین ترکیب آن با استیل و آینه می تواند مدل های متنوعی داشته باشد. مدل های مختلف دیوارپوش لمسه را می توان در سبک های مختلف دکوراسیون داخلی اعم از کلاسیک و مدرن اجرا کرد. لمسه کاری دیوار در شیراز با چرم و پارچه را می توان یک راه مناسب برای آکوستیک صدای محیط و تا حدودی یک مانع برای انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر و از همه مهمتر یک جایگزین مناسب برای دکورهای مسطح  که باعث ایجاد پژواک صدای محیط  می شوند دانست. لمسه کاری روی دیوار ابتدا بر روی ورق های mdf اجرا می شود، سپس بر روی دیوار نصب می شود.

لمسه کوبی دیوار چیست؟

یکی از راه های زیباسازی خانه برای نمای دیوار، لمسه کاری دیوار است. در واقع در کنار بافت، کاغذ دیواری و سایر روش ها، لمسه کوبی نیز مورد استقبال مردم قرار گرفته است که امروزه در دکوراسیون داخلی منازل، فضاهای تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک روش لمس دیوار نوعی پوشش محافظ بر روی دیوار نصب می شود که زیبایی خاصی به ظاهر فضا، اتاق های خانه، مکان مورد نظر ایجاد می کند. متریال لمسه کوبی از پارچه یا چرم ساخته شده است که با برجستگی خود به فضای مورد نظر بعد می بخشد و در نتیجه چشم اندازی جذاب و متفاوت نسبت به سایر روش های دیوارپوش ارائه می دهد.

لمسه کوبی در دکوراسیون داخلی شیراز

این دیوارپوش، فضا را مانند یک اثر هنری کامل می کند. به عبارت دیگر تا زمانی که دیوارهای کانونی با مواد مختلفی مانند آینه کاری، پتینه کاری و سایر مصالح دکوراسیون داخلی تزیین نشوند، فضا ناقص به نظر می رسد. لمسه کاری عنصر اصلی برای طراحی و چیدمان دیوارهای کانونی و فضاهای داخلی مناسب است. با توجه به فضاهای مختلف می توان لمسه کوبی را در طرح ها و رنگ های مختلف ترکیب کرد و حتی این هنر را با سایر متریال های داخلی مانند سنگ های آنتیک و استیل ترکیب کرد.
 

روش انجام لمسه کوبی در شیراز

همانطور که گفته شد در کنار زیباسازی فضا، لوازم و مبلمان می توانند عایق خوبی برای صدا باشند. برای کارهای لمسه قبل از هر چیز شناخت پارچه یا چرم مناسب برای هماهنگی با فضا مهم است. زیرا لمسه کاری در شیراز تنها به طرح های کلاسیک محدود نمی شود و می توان از آن برای سبک ها و پروژه های مختلف استفاده کرد. بنابراین نیاز به یک متخصص در این حرفه برای شناسایی پارچه مناسب است. سپس اشکال هندسی روی چرم یا پارچه کشیده می شود. روال کار به این صورت است که قسمت هایی که می خواهیم دکمه را لمسه کنیم و از قبل مشخص شده است، با مته سوراخ می شوند. بعد از آن دوباره همین کار روی فومی که روی چوب چسبانده شده انجام می شود. پس از سوراخ کاری چوب و فوم، پارچه روی فوم قرار می گیرد. البته با توجه به نوع کار، جزئیات مختلفی در طی این مراحل وجود دارد. به طور کلی لمسه کاری، روی درب یا هر وسیله ای زمان بر بوده و نیاز به دقت، توجه و تجربه زیادی دارد.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |