رزرو مشاوره
آینه تراش در شیراز
    
بازدید: 1372
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

 طراحی و نصب آینه های دکوراتیو در شیراز

 

آینه دکوراتیو در شیراز

آینه تراش یکی از زیباترین وسایل تزیینی است که برای هر خانه ای قابل استفاده است. فضای داخلی خانه شما با استفاده از این آینه های زیبا جلوه ای بسیار شیک خواهد داشت. پس توصیه می کنیم از این آینه ها برای دکوراسیون خود استفاده کنید. آینه تراش دارای مدل های متنوعی می باشد. رنگ این مدل آینه نیز متنوع است. در گذشته از آینه فقط برای آرایش و مرتب کردن ظاهر استفاده می شد، اما این روزها آینه با اهمیت تزئینی در صنعت دکوراسیون و معماری کاربرد دارد.

آینه های رنگی دکوراتیو در شیراز

آیا به فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستید؟ احتمالا تا به حال به رنگ دیوارها، فرش، مبلمان و حتی در و پنجره های جدید و مدرن فکر کرده اید. اما آینه ها چطور؟ آیا این عناصر را فراموش کرده اید و آنها را عنصری منسوخ در طراحی دکوراسیون می دانید؟ بهتر است این افکار را کنار بگذارید و با آینه های رنگی دکوراتیو در شیراز آشنا شوید. واقعیت این است که روش های مختلفی برای استفاده از این عنصر در دکوراسیون داخلی در شیراز وجود دارد. آینه شیشه ای نه تنها زیبایی بصری را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه فضا را روشن تر و بزرگتر از اندازه واقعی خود می کند. در دنیای المان‌های شیشه‌ای همیشه چیزی متناسب با سلیقه و استایل افراد مختلف وجود دارد و آینه‌های دکوراتیو رنگی یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای سرزندگی محیط شما محسوب می‌شوند.

اجرای آینه کنده کاری شده روی دیوار

اجرای آینه حکاکی شده روی دیوار - آینه های کنده کاری شده نوعی آینه هستند که با برش لبه ها و گوشه های آینه در زوایای مشخص ساخته می شوند. این آینه ها به دلیل زیبایی و جلوه ای که دارند بسیار محبوب هستند. آینه های کنده کاری شده در مدل های جذاب و متنوعی ساخته می شوند. همین تنوع رنگ و طرح باعث شده تا آینه های برش خورده روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کنند. با استفاده از آینه می توانید ساختمان مورد نظر را زیبا کنید. استفاده از آینه برش خورده علاوه بر زیبایی مزایای زیادی دارد و در این مقاله به آینه برش خورده و نحوه استفاده از آن بر روی دیوار فضاهای مختلف می پردازیم. آشنایی با طرح ها و رنگ های این آینه ها برای استفاده بهتر و یافتن مدل مورد نظر ضروری است.

کاربرد آینه های دکوراتیو در شیراز

تزئین با آینه مخصوصا آینه های رنگی در واقع یک هنر است. برای بسیاری از افراد، استفاده از آینه به این محدود می شود که بتوانند چهره خود را در آن ببینند یا هنگام لباس پوشیدن از آن کمک بگیرند، اما صادقانه بگویم، استفاده از آینه های رنگی و ایده های تزئینی با این عناصر بیش از اینها و از زمان های دور، از دوران باستان عناصر فرهنگی بوده اند.
با انتخاب صحیح آینه مناسب با محیط مورد نظر و قرار دادن و نصب آنها می توانیم حداکثر بهره را از طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز ببریم. با استفاده از آینه ها، احساس دو برابر شدن روشنایی و عمق در فضا به مخاطب القا می‌شود و هر محیطی با آنها عریض‌تر، جذاب‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین آینه های دکوراتیو در شیراز برای هر محیطی مناسب هستند اما برای فضاهای کوچک یا تاریک بهترین گزینه هستند.
با این حال، همه چیز به اندازه، سبک، رنگ، شکل آینه و میزان نور طبیعی در فضای شما بستگی دارد. از نظر کاربرد نیز باید گفت که حمام و سرویس بهداشتی معمولاً رایج ترین مکان در خانه برای استفاده از انواع آینه ها از جمله آینه های تزئینی رنگی هستند. اگرچه از این عناصر می توان به عنوان دیوارپوش در هر جای خانه یا مراکز تجاری و پاساژها، گالری ها، تالارها، کافه ها و رستوران ها، مزون ها و هتل ها استفاده کرد.

اصول طراحی دکوراسیون با استفاده از آینه های رنگی

اکنون که همه چیز را در مورد آینه های رنگی می دانید، وقت آن است که به استفاده از آنها در دکوراسیون منزل خود فکر کنید. اما قبل از نصب آینه بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید:

حتما به عناصر دیگر و فضای اطراف نگاه کنید و ببینید نصب آینه رنگی چه تاثیری روی آنها خواهد داشت و تصویر آنها چگونه در آینه منعکس می شود. به عنوان مثال آینه ای که در مقابل عناصر منحصر به فرد دکوراسیون قرار می گیرد، این جزئیات را با وضوح بیشتری نشان می دهد.
همچنین نصب آینه رنگی دکوراتیو در شیراز در نزدیکی پنجره یا منابع روشنایی به افزایش میزان نور اتاق کمک می کند. اگر بیرون زیبا و سبز و رنگارنگ است، حتی می توانید آینه را جلوی پنجره قرار دهید تا تصاویر بیرون را منعکس کند، گویی بیرون و زیبایی آن را به داخل خانه دعوت کرده اید.
علاوه بر این، در نظر داشته باشید که آینه باید در ارتفاع مناسب نصب شود. البته آثار هنری باید همیشه در سطح چشم باشند اما میزان قرارگیری آینه دکوراتیو رنگی بستگی به تصویری دارد که می خواهید منعکس کنید و لزوما در سطح چشم نیست و بسته به شرایط ممکن است بالاتر یا پایین تر نصب شود.
آینه ها از نظر شکل، اندازه، سبک و حتی رنگ بسیار متنوع هستند. سبک دکوراسیون داخلی شما چه مدرن باشد و چه کلاسیک، نیاز به یک آینه مناسب دارد.
به یاد داشته باشید که افزودن آینه های رنگی دکوراتیو می تواند به ایجاد یک نقطه کانونی زیبا کمک کند. حتی می توانید آینه های زیادی در اندازه ها و شکل های مختلف یا به شکل پازل روی یک دیوار قرار دهید تا جلوه ای منحصر به فرد داشته باشید.

قیمت آینه رنگی دکوراتیو در شیراز

البته نمی توان قیمت از پیش تعیین شده ای برای آینه های رنگی دکوراتیو تعیین کرد. به خصوص اگر این آینه های رنگی به صورت آینه پازلی عرضه شوند، بسته به پیچیدگی طرح و اندازه و ابعاد آینه، قیمت ها نیز بسیار متفاوت خواهد بود. عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری آینه های رنگی دکوراتیو در شیراز موثر هستند که از جمله آنها می توان به کیفیت شیشه آینه، ضخامت، کیفیت رنگ و نوع آن، هزینه حمل و نقل و هزینه نصب اشاره کرد.

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو در شیراز

1- زیبایی: اساساً انسان ها به دنبال زیباترین گزینه ها هستند. آینه های کنده کاری شده همواره به عنوان یکی از زیباترین تزئینات مطرح بوده است. شکل گیری انعکاس در آینه صیقلی بر زیبایی ساختمان می افزاید.

2- درخشندگی: انعکاس نورها در آینه صیقلی باعث افزایش روشنایی خانه می شود.

3- بزرگنمایی: یکی از مهمترین مزیت های استفاده از آینه بدون شک ایجاد تصویری بزرگ نمایی شده برای منزل است. استفاده از آینه در فضاهای کوچک باعث از بین رفتن حس خفگی در این فضاها می شود. در فضایی بزرگ به شکوه آن می افزاید.

4- دلباز بودن: نتایج مزیت هایی که در گزینه های 2 و 3 معرفی کردیم باعث دلبازتر شدن ساختمان می شود. روشنایی و بزرگنمایی بیشتر باعث می شود احساس کسل کننده بودن کمتر شود.

5-آرامش و نشاط: ترکیب نور و آینه باعث ایجاد حس آرامش و نشاط می شود.

6- انعکاس: یکی از مهم ترین مزیت های آینه کاری و استفاده از آینه های صیقلی که کمتر به آن پرداخته شده، قابلیت نمایش دکور آینه است. انعکاس سایر عناصر تزئینی بر روی آینه زیبایی آن را دو چندان می کند.

7- قیمت مناسب: اگر می خواهید ساختمانی مجلل و زیبا داشته باشید و در عین حال قیمت مناسبی بپردازید، آینه کاری یکی از بهترین گزینه هاست. قیمت آینه جلا نسبت به زیبایی آن مناسب است.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |