رزرو مشاوره
قرنیز و دیوارپوش در شیراز
    
بازدید: 2230
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ قرنیز و دیوارپوش

فروش انواع قرنیز pvc در شیراز

قرنیز پی وی سی در شیراز یکی از پرفروش ترین و یکی از محصولات باکیفیت تولید شده در ایران می باشد که پس از نصب پارکت لمینت یا کفپوش در انتهای دیوار نصب می شود. با توجه به قابل نصب بودن تخته های پی وی سی و 100 درصد ضد آب بودن، بنابراین در مواقعی که کف ساختمان در معرض آب قرار دارد باید از  قرنیز پی وی سی استفاده شود.

قرنیز دیواری pvc در شیراز

قرنیز دیواری پی وی سی قطعاتی هستند که معمولاً در محل اتصال دیوار و کف سازه قرار می گیرند و می توانند محل اتصال این دو را به طور کامل بپوشانند. هدف از نصب آنها معمولاً محافظت از ساختار دیوار است تا دیوارها توسط اجسام خارجی مورد اصابت قرار نگیرند یا آسیب نبینند. قرنیزهای دیواری پی وی سی اگر چه در قسمت پایه سازه تعبیه شده اند، اما به دلیل ضخامت ایده آل می توانند سطح تماس اجسام ساکن داخل خانه را با سطح دیوار جدا کنند. تصور کنید که قصد دارید از یک کمد چوبی نسبتا بزرگ در خانه خود استفاده کنید. در صورت عدم وجود پایه دیواری، این دستگاه ها می توانند با کمترین نیرویی با سطح دیوار تماس بگیرند که قطعاً منجر به خوردگی، خط و خش یا آسیب های دیگر می شود. از طرفی در ارتقای سطح زیبایی محیط خانه تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی متریال سطوح کف با دیوارها کاملاً متفاوت است. در نتیجه این نوع ناسازگاری باعث ایجاد شکافی در سطح تماس بین این دو عنصر یعنی دیوار و کف می شود که فضای داخلی خانه را از حالت ایده آل و مطلوب خارج می کند. با استفاده صحیح از قرنیزها می توانیم این مشکلات را به طور کامل برطرف کنیم، البته اینها بخشی از ویژگی های چنین قطعات ارزشمندی است. قرنیز پی وی سی در ارتفاعات ۷، ۹ و ۱۱ سانتی متری بیشتر در بازار ایران موجود است. انواع قرنیز پی وی سی ساده، طرح ورساچه، طرح چوب و طرح سنگ معمولا با ضخامت 8 میلی متر تولید می شود که نوع 9 سانتی متری آن بیشترین استفاده را دارد. مقاومت بالای تخته دام پی وی سی در برابر رطوبت یکی از مزایای مهم آن است.

مخفی کردن شکاف بین دیوار و کف با قرنیز پی وی سی

اصولاً دیوارها در هر سازه ای از گچ و یا در مواردی سیمان هستند. از طرف دیگر، سطوح کف اغلب از پوشش های سرامیکی، پارکت لمینت یا سنگ ساخته شده است. همانطور که می بینید، مصالح ساختمانی بین دیوار و کف متفاوت است. در نتیجه طبیعی است که این دو بستر به خوبی در محل تماس با یکدیگر قرار نگیرند. نتیجه یک شکاف بسیار آشکار خواهد بود که حتی از فاصله دور نیز قابل مشاهده است. درز و شکاف ایجاد شده با استفاده از قرنیز پی وی سی پوشانده می شود. با این کار نیازی نیست در درازمدت این شکاف را به طور مداوم پر کنید، بلکه این عیب بزرگ را با هزینه ای یکباره برطرف کنید.
 
 

انواع قرنیز پلی استایرن در شیراز  

قرنیز پلی استایرن: پس از نصب ظاهری شبیه به قرنیزهای ام دی اف و چوبی دارد با این تفاوت که کمی براق تر است. از مزایای این نوع قرنیز می توان به  قابل شستشو بودن، عدم ایجاد گرد و غبار در اثر برش در حین نصب، عدم جهش و آسیب دیدن گوشه ها پس از نصب اشاره کرد. طول هر شاخه از این نوع قرنیز و متعلقات آن 2/80 تا 3 متر و ضخامت آن 5 یا 8 میلی متر است. یکی از پرطرفدارترین رنگ های قرنیز پی وی سی رنگ سفید یکنواخت و بدون رگه آن است که شاید در جاهای کمی عرضه شود اما در هر 3 سایز 7 و 9 و 11 سانتی متری در برنادکور قابل ارائه می باشد.
قرنیز PVC توخالی (مجرای): این نوع قرنیز دارای فضای خالی در پشت می باشد که معمولا برای عبور انواع سیم و کابل از آن استفاده می شود و نحوه نصب آن نیز متفاوت است. به این صورت که ابتدا شاسی پشت قرنیز روی دیوار نصب می شود و سپس قسمت اصلی قرنیز با فشار روی شاسی سوار می شود. قرنیزها را می توان دوباره به راحتی جدا کرد و در صورت نیاز پس از عبور سیم یا کابل جدید از شاسی جدا شده و دوباره در جای خود نصب کرد. یکی دیگر از تفاوت هایی که قرنیزهای پی وی سی توخالی با سایر قرنیزها دارند در نحوه اتصال آنها در گوشه ها است که با یک قطعه زانو مانند به هم متصل می شوند. این نوع قرنیزها در ساختمان های لوکس امروزی بسیار پرطرفدار هستند.
 


  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |