رزرو مشاوره
موزاییک پلیمری در شیراز
    
بازدید: 1396
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

فروش موزاییک پلیمری در شیراز

دانلود کاتالوگ موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری در شیراز

موزاییک پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که از ترکیب بتن با مواد پلیمری ایجاد می شود و زیرمجموعه ای از بتن خود متراکم است. برای دانستن تفاوت موزاییک پلیمری با سایر کفپوش های بتنی، ابتدا باید از مواد تشکیل دهنده آن آگاه باشیم. بتن از آب، سیمان پرتلند و افزودنی های بتن تشکیل شده و کفپوش بتن بدون پلیمر (بتن معمولی) از ترکیب بتن و سنگدانه ها در اشکال و اندازه های مختلف به دست می آید. هنگامی که آب و سیمان پرتلند با هم مخلوط می شوند، یک واکنش شیمیایی ایجاد می کنند و در طی این واکنش شیمیایی، سنگدانه ها به هم می چسبند که منجر به ساخت کفپوش بتنی می شود. اما کفپوش پلیمری (بتن پلیمری) با کفپوش بتنی بدون پلیمر یک تفاوت اساسی دارد و آن این است که در ساخت آن از مواد پلیمری در کنار بتن استفاده می شود و این مواد پلیمری با ترکیب آب و سیمان طی فرآیندی به نام پلیمریزاسیون واکنش نشان می دهند و باعث تغییراتی در ساختار بتن می شود. با وجود تمام شباهت‌های بین بتن پلیمری و بتن معمولی، زمانی که بتن پلیمری به طور کامل فرآیند پخت خود را طی کرد، شبکه سختی از پلیمرها ایجاد می‌کند که به محصول نهایی، ویژگی‌ها و مزایای مثبت زیادی نسبت به بتن معمولی می‌دهد.

موزاییک پلیمری در حالت اولیه خود از طول عمر کمتری نسبت به سایر کفپوش های بتنی برخوردار است، اما بهره وری از علوم و فناوری های نوین مهندسی شیمی این مشکل را حل کرده و کفپوش بتنی پلیمری را به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی تبدیل کرده است. شاید تصور شود که اینها ابزار و موادی هستند که به موزاییک پلیمری کیفیت می بخشند، اما در واقع دانش تخصصی ناظر تولید است که کیفیت محصول نهایی را تعیین می کند.

ویژگی های موزاییک پلیمری در شیراز

موزاییک  پلیمری یا سنگ مصنوعی از ترکیب پلیمر و سیمان به دست می آید و مانند سنگ های طبیعی رنگ های بسیار جذابی به خود می گیرد. این رنگ ها در برابر نور خورشید، اشعه ماوراء بنفش و محیط های قلیایی بسیار مقاوم بوده و ماندگاری زیادی دارند و شفافیت و درخشش خود را از دست نمی دهند. 

یکی دیگر از ویژگی های موزاییک پلیمری مقاومت آن در برابر سرما و یخبندان شدید مثلا تا 50 درجه زیر صفر است!

همچنین کفپوش بتنی پلیمری دمای بسیار بالایی را تا 200 درجه سانتیگراد بدون آسیب تحمل می کند. دلیل این امر تراکم بالای بافت موزاییک و جذب آب بسیارکم آن (چیزی کمتر از 3 درصد) است. این ویژگی باعث می شود که موزاییک پلیمری در برابر انقباض و انبساط بسیار مقاوم بوده و در اقلیم های مختلف شکننده نباشد.

یکی دیگر از ویژگی های موزاییک پلیمری این است که در حین نصب به دلیل مواد موجود در ساختار آن با ملات قرار داده شده در زیر آن واکنش داده و به شدت به ملات می چسبد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |