رزرو مشاوره
تایل معرق در شیراز
    
بازدید: 1295
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

انواع تایل های معرق در شیراز

دانلود کاتالوگ تایل معرق

 

تایل معرق در شیراز

نوع دیگر سقف کاذب، تایل های معرق است که از ورق های PVC ساخته می شوند. این نوع تایلها با دستگاه برش لیزری یا CNC طراحی می شوند. بنابراین طرح های متنوعی دارند. ساخت تایلهای معرق رایج است. می توانید از آن برای زیباسازی و تغییر دکوراسیون استفاده کنید. یکی از ویژگی های منحصر تایل های معرق در شیراز، قابلیت شست و شوی این محصول است. به همین دلیل می توانید به راحتی از این محصول در سرویس بهداشتی و استخر استفاده کنید، توجه داشته باشید که کاشی های ام دی اف این ویژگی را ندارند.

امروزه با توجه به اینکه دکوراسیون سقف تاثیر بسزایی در زیبایی محیط دارد، استفاده از تایل معرق در شیراز بسیار رایج شده است. این نوع سقف لوله ها را می پوشاند و زیبایی محیط را چند برابر می کند. به دلیل نصب آسان و امکان نصب در همه مکان ها، قیمت پایین و پوشش مصالح ساختمانی و همچنین به دلیل قرار دادن منابع نور در زیر این سقف ها، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر می شود. تایل معرق در شیراز در اندازه های مختلف تولید می شود بنابراین می توان از آن در اماکن تجاری، اداری و مسکونی استفاده کرد.

نورپردازی تایل معرق در شیراز
برای نورپردازی تایل معرق می توانید از رشته های LED خطی یا نوارهای نور مخفی استفاده کنید و فاصله منبع نور تا پانل ها نباید بیشتر از 15 سانتی متر و کمتر از 5 سانتی متر باشد تا نور روی سطح پخش شود.برای اینکه نور طبیعی داشته باشید حتما از ترکیب نورهای زرد و سفید استفاده کنید.

نحوه نصب تایل معرق در شیراز

برای نصب تایل معرق ابتدا باید طول و عرض مکانی را که می خواهید تایل نصب کنید مشخص کنید سپس با نماینده فروش شرکت تماس بگیرید. نماینده فروش طرح های متنوع را برای شما ارسال می کند و بعد از انتخاب طرح مورد نظر شما،طرح به بخش طراحی شرکت ارجاع داده شده و طراح نسبت به طرح و ابعاد شما طراحی می کند.بعد از مرحله طراحی نصاب سقف شما را بر اساس طرح با استفاده از نبشی و پروفیل شبکه بندی می کند. مرحله آخر، زمانی که محصول به دست شما رسید، فقط پانل ها را روی شبکه بندی که نصاب انجام داده است قرار دهید.

رنگ تایل های معرق در شیراز

رنگ انتخابی این شرکت برای مشتریان سفید است، زیرا این رنگ نور را بیشتر پخش می کند. رنگ بعدی قهوه ای سوخته یا قهوه ای روشن است که بیشتر در کافه ها یا تالارهای پذیرایی استفاده می شود. به طور کلی در محیط های بسته از رنگ های روشن مانند سفید و کرم و در محیط های باز از رنگ های تیره استفاده می شود.

مزایای تایل های معرق پی وی سی در شیراز

1- وزن سبک
2- رنگ پذیری
3- قابلیت عبور نور
4- ضد آب و قابل شستشو
5- ضد حشره
6- اقتصادی
7- فرم ثابت در طول زمان
8- نصب سریع و آسان
9- انواع طرح های قابل سفارش (لوگو و...)



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |