رزرو مشاوره
متنوع ترین و بهترین سقف های کشسان در شیراز
    
تعداد بازدید: 41
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/1/25

سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه PVC ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی دارد. یعنی با حرارت دادن پارچه می توان آن را به اندازه دلخواه کشیده و سپس روی پروفیل های مخصوص نصب کرد. جهت مشاوره و بازدید می توانید با کارشناسان برنادکور تماس بگیرید.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09173027547-09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

سقف کشسان در شیراز

سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه PVC ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی دارد. یعنی با حرارت دادن پارچه می توان آن را به اندازه دلخواه کشیده و سپس روی پروفیل های مخصوص نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان پوشش دیوار نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان می گویند. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی می باشد که یکی از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

تفاوت کناف و سقف کشسان در شیراز

جلوه بصری، وزن، نگهداری، بهداشت و قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سقف کشسان چیست؟ سقف کشسان در شیراز را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه PVC ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی دارد. یعنی با حرارت دادن پارچه می توان آن را به اندازه دلخواه کشیده و سپس روی پروفیل های مخصوص نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان پوشش دیوار نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان می گویند. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی می باشد که یکی از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

جنس سقف کشسان در شیراز

جنس پارچه سقف کشسان از 90% PVC،  پنج درصد پلاستی سایزر و 5% مواد افزودنی مجاز تشکیل شده است. پلاستی سایزر در سقف کشسان، خاصیت ارتجاعی در آن ایجاد می کند. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و از مصالح ساختمانی بسیار نازک و سبک می باشد. این سقف ها به دلیل وجود اکسید روی که باکتری ها و قارچ ها را می کشد و از بین می برد، ضد باکتری به حساب می آیند و به دلیل وجود کلر فراوان در فرمولاسیون آن، سقف کشسان نسوز و به اصطلاح ضداشتعال است.

 

 

انواع پارچه های سقف کشسان در شیراز

سقف های کشسان در شیراز به انواع سقف های کشسان مات، ساتن، لاکر (آینه ای)، گلکسی، برلیانت، کلودز تقسیم می شوند. در بین این سقف ها سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است که بیش از 150 رنگ را شامل می شود. نکته قابل توجه در مورد سقف های کشسان قابلیت چاپ روی پارچه های سقف کشسان است. مشکلی که قبلاً چاپ سقف کشسان با آن مواجه بود، عرض نسبتاً کم چاپ (حدود 3.20 متر) بود. اما این مشکل توسط گروه صنعتی لابل با خرید دستگاه چاپ UV برطرف شده است. این دستگاه اولین دستگاه چاپ با عرض 5.30 متر در ایران است. به کمک دستگاه چاپ سقف کشسان لابل می توان سقف را به صورت یکپارچه و بدون درز در پروژه های ساختمانی بزرگ چاپ کرد. این چاپ ها در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می شود.

 
علت نامگذاری سقف کشسان چیست؟

از آنجایی که پارچه این سقف از جنس پی وی سی و مواد کشسان است، می توان اندازه سقف را با حرارت دهی در حد مطلوب تنظیم کرد. این ویژگی خاصیت کشسان نامیده می شود که در مواد ساخته شده از PVC و پلاستی سایزر یافت می شود. خاصیت کشسانی سقف لابل در هنگام نصب این است که سقف هنگام برش 7 درصد کوچکتر از ابعاد اولیه سقف بریده می شود و سپس با استفاده از گرمادهی تا 7 درصد کشیده می شود و روی سقف نصب می شود.

 
نحوه نصب سقف کشسان در شیراز

برای نصب سقف کشسان به ابزار مخصوص نصب نیاز است. ابتدا پروفیل های مخصوصی در اطراف محل نصب پیچ می شوند. سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرف سقف به حالت معلق نگه داشته می شود. در این مرحله گرمادهی با استفاده از بخاری مخصوص برای نصب سقف کشسان آغاز می شود. اما هیتر سقفی چیست؟ هیتر سقف کشسان با استفاده از زاویه مناسب و پرتاب دمای هوا می تواند گرمای مورد نیاز سقف را تامین کند. هیتر مخصوص سقف کشسان از نظر زاویه خروج هوا با سایر بخاری های صنعتی متفاوت است.

هیتر توسط یک نفر در فاصله مشخصی از سقف نگهداری می شود تا گرما باعث سوختن سقف نشود و فرد دیگری با استفاده از کاردک مخصوص نصب سقف کشسان شروع به قراردادن لبه های سقف در پروفیل ها می کند، از گوشه ها شروع می شود. پس از نصب گوشه های سقف، گیره ها برداشته شده و سایر قسمت های سقف نیز تعبیه می شود. در نهایت سقفی کاملا یکپارچه بدون چروک و افتادگی نصب می شود و تمامی درزهای بین سقف و دیوار با استفاده از نوار درزگیر بسته می شود تا از ورود حشرات و گرد و غبار به پشت سقف جلوگیری شود.

 
قابلیت های سقف کشسان چیست؟

پارچه سقف کشسان دارای قابلیت های فراوانی است که آن را از انواع سقف متمایز می کند. برای مثال:

✅قابلیت چاپ تصاویر دلخواه روی سقف کشسان

✅قابلیت شستشو و نگهداری بسیار آسان

✅قابلیت جابجایی و انتقال به مکان جدید

✅ضد آب و ضد رطوبت

✅آنتی باکتریال

✅مقاوم در برابر اشتعال

✅ضد گرد و غبار

✅۵۰ سال طول عمر

✅۱۲ سال گارانتی سقف کشسان لابل

 
سایرتوضیحات سقف کشسان در شیراز

قابلیت جابجایی به این معنی است که اگر مجبور به جابجایی اثاثیه و تغییر مکان هستید، امکان برداشتن پارچه و ریل از سقف و بردن آن به محل جدید وجود دارد. سپس می توانید دوباره آن را روی سقف محل جدید نصب کنید و مانند روز اول از آن استفاده کنید. نباید گفت که غیر قابل اشتعال بودن پارچه سقف کشسان به معنای مقاوم بودن کامل این پارچه در برابر آتش نیست، بلکه این پارچه تنها در زمان آتش سوزی جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد. این سقف نشتی ندارد و از گسترش آتش جلوگیری می کند. برای نصب سقف های کشسان از پروفیل های آلومینیومی یا پروفیل های پی وی سی استفاده می شود که دارای انعطاف پذیری بوده و گزینه مناسبی برای ایجاد خم، گنبد و یا بسیاری از اشکال دیگر می باشد.

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |