رزرو مشاوره
کابینت مدرن سفید و رنگ چوب در شیراز
    
بازدید: 93
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی کابینت مدرن و دو رنگ در شیراز

کابینت وسیله ای است که اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، وسایل برقی و ظروف استفاده می شود. قطعا مهمترین قسمت هر آشپزخانه کابینت آن است. کابینت سبک طراحی آشپزخانه را مشخص می کند و یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون داخلی خانه است. کابینت به هر سبکی طراحی شده است، آشپزخانه نیز همان سبک را اتخاذ می کند. امروزه در طراحی کابینت مدرن در شیراز بر خلاف طراحی کابینت کلاسیک از سبکی کاملا ساده و بدون جزئیات، حاشیه، برآمدگی و منبت استفاده می شود. رنگ های سرد مانند سفید و خاکستری بیشتر برای کابینت مدرن استفاده می شود تا فضا را لطیف تر کند. سبکی برای طراحی کابینت وجود دارد که در آن هم از اصول طراحی کابینت مدرن و هم از اصول طراحی کابینت کلاسیک بنا به سلیقه مشتری استفاده می شود که به آن سبک ترکیبی می گویند. 

انواع طرح های کابینت آشپزخانه در شیراز

طراحی کابینت بخش مهمی از طراحی دکوراسیون منزل در شیراز است. پس باید با توجه به سبک چیدمان منزل، نوع طراحی کابینت را انتخاب کنید. محبوب ترین سبک در طراحی کابینت، طراحی کابینت مدرن و کلاسیک است. این دو سبک همانطور که از نامشان پیداست تفاوت های زیادی با هم دارند.

طراحی کابینت مدرن در شیراز

کابینت مدرن در شیراز ساده ترین نوع کابینت است. در واقع در طراحی کابینت مدرن از هیچ نوع خاتم، منبت و طرح خاصی استفاده نمی شود. امروزه طراحی دستگیره های این نوع کابینت ها مدام در حال ساده شدن است و در برخی مدل ها دستگیره ها روی کار پنهان می شوند. یکی از پرطرفدارترین مدل های طراحی کابینت مدرن، کابینت های بدون دستگیره (مگنت) می باشد. کابینت بدون دستگیره به دلیل سادگی نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. این کابینت ها به گونه ای طراحی شده اند که با اعمال فشار باز می شوند.

طراحی سه بعدی کابینت در شیراز

در طراحی و ساخت انواع کابینت خوب نشدن نتیجه کار یکی از نگرانی‌های مشتری‌های حساس و سخت سلیقه است. طراحی کابینت سه بعدی این مشکل را حل کرده است. طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه در واقع به معنای این است که قبل از خریداری و سفارش کابینت مورد نظر می‌توانید طرح و رنگ و شکل نهایی کابینت خود را ببینید. در این روش طراحی کابینت با تری دی مکس انجام می‌شود. با استفاده از این نرم افزار‌ کابینت شما با توجه به ابعاد آشپزخانه طراحی و به شما نشان داده می‌شود. در روند این طراحی ابتدا مشتری ابعاد محل مورد نظر، جای لوله‌ها، برآمدگی‌ها و سبک مورد نظرش را در اختیار طراح می‌گذارد. حال طراح وظیفه دارد طراحی سه بعدی کابینت‌ را در اختیار مشتری قرار داده تا کارفرما نظر نهایی خود را بگوید. امکان دارد که شما با دیدن طراحی سه بعدی کابینت‌ در فضای خانه از سفارش این طرح منصرف شوید. یکی از مزایای طراحی کابینت با تری دی مکس هم همین است. قبل از این که کار از کار بگذرد به راحتی می‌توانید طرحی دیگر برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از مشاوران ما کمک بگیرید.

نکات مهم در طراحی کابینت در شیراز

مهم ترین مرحله در طراحی کابینت، انتخاب سبک مورد نظر است. شما طرفدار کدام سبک هستید؟ مدرن یا کلاسیک؟ اگر علاقه مند به داشتن آشپزخانه ای به سبک مدرن در شیرازهستید باید به هماهنگی کابینت ها با مبلمان توجه کنید و یا اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید بهتر است فقط از یک نوع طراحی کابینت استفاده کنید. این کار هماهنگی خانه را حفظ کرده و فضای خانه را باشکوه می کند. اگر دکوراسیون منزل مدرن است اما به کابینت های کلاسیک علاقه مند هستید، می توانید سبک های ترکیبی را سفارش دهید. پس از انتخاب سبک به مرحله انتخاب متریال کابینت می رسیم. امروزه برای ساخت کابینت از مواد مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال از چوب ام دی اف برای طراحی کابینت ام دی اف استفاده می شود. شما با توجه به ویژگی های این مواد و نیاز خود از مواد مورد نظر استفاده می کنید.

قیمت طراحی کابینت در شیراز

برای انتخاب نوع کابینت مناسب باید با انواع متریال و طرح های کابینت آشنا باشید. یکی از انواع کابینت که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، کابینت ام دی اف می باشد. کابینت ام دی اف دارای ویژگی های مثبت و منفی زیادی است که تاثیر مستقیمی بر قیمت طراحی کابینت آشپزخانه در شیراز دارد. با توجه به قیمت کابینت ساز، بیشترین قیمت کابینت هایگلاس متعلق به کابینت ترک گلاس و کابینت agt و کمترین قیمت مربوط به کابینت هایگلاس ایرانی است. گزینه های دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت طراحی کابینت تأثیر می گذارد. برای مثال طراحی کابینت آشپزخانه با آشپزخانه و طراحی کابینت آشپزخانه با پنجره، شرایط طراحی کابینت را تغییر می دهد. همچنین طراحی کابینت آشپزخانه با ستون بسیار دشوارتر از طراحی کابینت آشپزخانه بدون ستون است. از طرفی شرایطی وجود دارد که قیمت طراحی کابینت را کاهش می دهد; به عنوان مثال طراحی کابینت آشپزخانه کوچک به دلیل استفاده از چوب کمتر برای آن ارزانتر است. به طور کلی عوامل زیادی بر قیمت طراحی کابینت تاثیر می گذارد. نرخ های اتحادیه کابینت سازان هر سال تغییر می کند و بسته به انتخابی که انجام می دهید، هزینه متفاوتی را پرداخت می کنید. برای اطلاع از قیمت کابینت مورد نظر خود می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |