رزرو مشاوره
نمایندگی سقف کشسان لابل در شیراز|برنادکور
    
تعداد بازدید: 55
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/1/20

از جمله عناصر دکوری که در سال های اخیر برای زیباسازی اتاق نشیمن استفاده می شود، سقف کشسان نشیمن است که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل کثیف کاری پس از آن حوصله تغییر دکوراسیون و تعمیرات منزل خود را ندارید، می توانید این سقف جذاب را بدون هیچ کثیفی و در کمترین زمان ممکن در منزل خود نصب کنید.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09173027547-09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

بهترین سقف کشسان اتاق نشیمن در شیراز

از جمله عناصر دکوری که در سال های اخیر برای زیباسازی اتاق نشیمن استفاده می شود، سقف کشسان نشیمن است که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل کثیف کاری پس از آن حوصله تغییر دکوراسیون و تعمیرات منزل خود را ندارید، می توانید این سقف جذاب را بدون هیچ کثیفی و در کمترین زمان ممکن در منزل خود نصب کنید. بدون نگرانی از هرگونه چسب، گرد و غبار آنرا به آسانی نصب کنید. اگر در شیراز هستید می توانید از نمایندگی سقف کشسان لابل در شیراز|برنادکور مشاوره رایگان دریافت نمایید.

سقف کشسان در اتاق نشیمن با هر وسیله ای که می خواهید مطابقت دارد. برای مثال می توانید آن را با رنگ یا مدل کاغذ دیواری خانه، پرده، فرش و حتی مبلمان خود هماهنگ کنید. برای آشنایی بیشتر با سقف کشسان اتاق نشیمن، انواع آن و مزایای استفاده از آن، با ما همراه باشید.

سقف کشسان اتاق نشیمن چیست؟

سقف کشسان اتاق نشیمن نوعی سقف کاذب است که از پارچه ای انعطاف پذیر و قابل تغییر شکل به نام PVC یا پارچه کششی ساخته می شود. شاید تصور کنید که پارچه نمی تواند استحکام لازم برای سقف را داشته باشد، اما باید بگوییم که این نوع سقف بسیار مستحکم، بادوام و بسیار سبک است، اما وزن زیادی را نیز تحمل می کند، در حالی که نورپردازی هم در این نوع سقف انجام می شود. 

این سقف تنوع زیادی دارد و همه نوع سلیقه را برآورده می کند. کسانی که به نورپردازی های خاص و زیبا علاقه دارند از سقف کشسان اتاق نشیمن استفاده کنند تا جلوه زیبایی از نور و رنگ داشته باشند. حتی اگر قصد دارید بعد از مدتی دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، می توانید سقف کشسان اتاق نشیمن خود را نیز تغییر دهید، زیرا این سقف به راحتی قابل جابجایی است.

 

انواع سقف کشسان اتاق نشیمن در شیراز

سقف کشسان نشیمن در انواع زیر تولید می شود:

سقف کشسان لاکر: سقف لاکر براق و آینه مانند است، درخشندگی خاصی دارد و برای نورپردازی سقف بسیارمناسب است. فضای خانه را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد و به راحتی با انواع چیدمان اتاق نشیمن هماهنگ می شود.
سقف کشسان سه بعدی: این نوع سقف کشسان برای اجرای انواع تصاویر سه بعدی اعم از آسمان و طبیعت بسیار مناسب است، بنابراین امکان اجرای نورپردازی در این سقف وجود دارد.
سقف کشسان مات: اگر فضای خانه شما سنتی است و می خواهید از سقفی مناسب با آن فضا استفاده کنید، سقف کشسان مات انتخاب خوبی برای شماست که به راحتی می توانید آن را با دکوراسیون کلاسیک منزل خود هماهنگ کنید. این نوع سقف نسبت به انواع دیگر سقف های کشسان تنوع رنگ کمتری دارد.
سقف ترنسپرنت: این سقف شیک و ساده قابلیت اجرای نورپردازی سبک را دارد و اگر می خواهید اتاق نشیمن شما روشن و پر به نظر برسد، می توانید از آن استفاده کنید.
سقف کشسان برلیانت: کسانی که دکوراسیون منزلشان دارای رنگ های خاصی مانند نقره ای، طلایی و صدفی است، می توانند با استفاده از این سقف کاذب، لوکس بودن و منحصر به فرد بودن مبلمان اتاق نشیمن خود را چند برابر کنند.

 

 

مزایای سقف کشسان اتاق نشیمن در شیراز

ویژگی های خاص سقف کشسان برای اتاق نشیمن، آن را به اولین انتخاب برای دکوراسیون پذیرایی تبدیل کرده است. از مزایای این سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب آسان: نصب این سقف بسیار آسان بوده و قابل جابجایی بوده و در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.
اجرای نورپردازی در سقف: اگر به نورپردازی های متنوع و خاص علاقه دارید، سقف کشسان انتخاب مناسبی برای اتاق نشیمن شما خواهد بود، زیرا می توانید با اجرای انواع نورپردازی در آن فضایی روشن و زیبا ایجاد کنید.
تمیز کردن آسان: تمیز کردن این سقف بسیار آسان است، نیازی به شستشو ندارد و به راحتی می توانید با دستمال مرطوب آن را از هرگونه گرد و غبار تمیز کنید.

قیمت و خرید سقف کشسان اتاق نشیمن در شیراز

لابل یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سقف کشسان برای فضاهای مختلف از جمله نشیمن منازل می باشد. انواع سقف کشسان نشیمن را می توانید از لابل ونمایندگی سقف کشسان لابل در شیراز|برنادکور با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت بسیار مناسب سفارش دهید. با توجه به اینکه قیمت ها در سال های اخیر نوسانات زیادی داشته است، نمی توان برای هر یک از سقف ها قیمت مشخصی تعیین کرد. بلکه باید با اطلاع از متراژ اتاق نشیمن و نوع سقفی که می خواهید انتخاب کنید با مشاوران لابل تماس بگیرید تا قیمت سقف انتخابی را به شما اعلام کنند.

پس از ثبت سفارش سقف توسط کارشناسان ما، سقف شما با کیفیتی بی نظیر تولید و در کمترین زمان ممکن در منزل شما نصب می شود. امکان طراحی و اجرای هر نوع طرح انتخابی شما با توجه به سلیقه و بودجه شما در لابل امکان پذیر است. بنابراین می توانید با خیال راحت دکوراسیون منزل خود را به برنادکور بسپارید.

سوالات متداول 

جنس سقف کشسان در اتاق نشیمن چیست؟ سقف کشسان اتاق نشیمن از پارچه کشسان PVC انعطاف پذیر ساخته شده است که محکم و بادوام است.
انواع سقف های کشسان اتاق نشیمن چیست؟ سقف کشسان نشیمن در انواع لاکی، مات، شفاف، سه بعدی و برلیان تولید می شود.
قیمت سقف کشسان اتاق نشیمن به چه عواملی بستگی دارد؟ عواملی مانند اندازه نشیمن منزل شما و نوع طرح انتخابی تاثیرزیادی در قیمت آن دارد.

از   2   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |