رزرو مشاوره
مدل های متنوع شومینه برقی در شیراز
    
تعداد بازدید: 55
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/1/15

شومینه های برقی برنا در طرح های متنوع، ابعاد استاندارد و همچنین ابعاد سفارشی تولید و عرضه می شوند. این شومینه ها دارای 32 رنگ متنوع، ریموت کنترل، دکمه های لمسی، هیتر وسه سال گارانتی هستند و همچنین شما می توانید تا ده سال از خدمات پس از فروش ما استفاده نمایید.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

شومینه برقی در دکوراسیون داخلی|شیراز

شاید شومینه یک کالای کاملا جدیدی نباشد اما چنین سبکی در طراحی شومینه می تواند راهنمای طراحی سایر قسمت های دکوراسیون منزل شما باشد. شومینه های برقی در شیراز برای دیزاین مدرن یک راه عالی است. در مورد قسمت ها و جزئیات مختلف شومینه خود در هنگام بازسازی و یا زمان آماده شدن آن تصمیم بگیرید زیرا نقش مهمی در ظاهر دکوراسیون شما خواهد داشت.

شومینه ها علاوه بر کاربردی بودن، فضایی گرم، صمیمی و زیبا را در منازل به خصوص در فصول بارانی و سرد سال ایجاد می کنند که در منازل کاربرد زیادی دارند. می توانید شومینه ای را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و سبک شما باشد. دکوراسیون داخلی منزل خود را به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن منزل خود در نظر بگیرید و با چیدمان صحیح مبلمان اطراف آن فضایی دنج، گرم و صمیمی را برای خود و اهالی خانه در فصول پاییز و زمستان ایجاد کنید. علاوه بر اتاق نشیمن و سالن، از شومینه ها می توان برای تزئین تراس، بام سبز، اتاق خواب اصلی و به عنوان پارتیشن یا جداکننده استفاده کرد.

شومینه در هر سبک و شکلی به اتاق گرما می بخشد و آن را دنج و صمیمی می کند. اما چوب ماده ای است که این حس را دو چندان می کند. بنابراین وقتی این دو را کنار هم می گذارید، احساس گرما دو چندان می شود. شومینه های برقی با کاور چوبی بسیار رایج هستند و دکوراسیون را زیبا می کنند.

اکثر شومینه های مدرن در شیراز دارای طرح هایی هستند که هدفشان ایجاد فضایی صمیمی و گرم نیست، اما در طراحی آنها به مینیمال بودن و در عین حال مرکز توجه بودن در دکوراسیون داخلی مدرن توجه شده است. شومینه های برقی طوری طراحی شدند تا در تمام فصول بتوانید از زیبایی آن لذت ببرید.
خانه هایی با سقف بلند باید در طراحی خود به جای شومینه های سنتی از شومینه های شناور استفاده کنند. شومینه های شناور از سقف آویزان شده و بین کف و سقف باقی می مانند.

ویژگی شومینه های برقی در شیراز

شومینه برقی در شیراز یکی از مدرن ترین و ایمن ترین انواع شومینه است که در مدل های کلاسیک و مدرن تولید و به بازار عرضه می شود. این شومینه نیازی به هیزم ندارد در نتیجه هیچ گونه آلودگی و دوده در محل نشیمن ایجاد نمی شود و همیشه محیطی تمیز خواهید داشت. شومینه برقی آتش را به صورت نمادین نمایش می دهد و گرمایش بهینه را برای خانه فراهم می کند. در حال حاضر طراحان در تلاش هستند تا شیک ترین محصولات را با کیفیت بالا و حداکثر کارایی تولید کنند تا بتوانند امنیت و آسایش را برای ساکنین منازل به ارمغان بیاورند.

استفاده از شومینه برقی هیچ نگرانی ایجاد نمی کند زیرا خطر گاز یا آتش سوزی صفر است. در شومینه های جدید امروزی تایمر قطع خودکار تعبیه شده است تا در مواقعی که حرارت وسایل برقی بیش از حد شد و احتمال آتش سوزی وجود دارد، آتش را به صورت خودکار خاموش می کند. این شومینه ها قابلیت تامین گرمای لازم برای فضای 40 متری را دارند. با افزایش هزینه سوخت و حامل های انرژی، بهترین گزینه برای گرمایش اتاق های خانه شومینه برقی است.

به جای گرم کردن اتاق هایی که استفاده نمی کنید، اتاقی گرم و راحت با شومینه گازی انتخاب کنید. برخلاف شومینه های گازی و چوبی که هنگام روشن بودن انرژی گرمایی زیادی را هدر می دهند و آن را به بیرون از خانه هدایت می کنند، شومینه های برقی انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند و در حین روشن بودن هیچ اتلاف انرژی وجود ندارد. در این نوع شومینه از بخاری برقی برای تبدیل انرژی الکتریکی به گرما استفاده می شود. راندمان شومینه برقی 100 درصد است بنابراین برای صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن بهتر است از آن در ساختمان استفاده شود.

شومینه هایی که به تازگی ساخته شده اند از لامپ های LED برای نمایش شعله استفاده می کنند. این لامپ ها انرژی کمی مصرف می کنند و به دلیل عدم وجود جیوه در آنها از انتشار گازهای گلخانه ای جلوگیری می کنند و در نتیجه دوستدار محیط زیست هستند. اگرچه مصرف انرژی این لامپ ها کم است، اما شعله ای با نور قوی تولید می کنند. شومینه های برقی جلوه ای بسیار شیک و مدرن به دکوراسیون منزل می دهند و استفاده از آنها به صرفه است. 

 

نکات مهم در خرید شومینه برقی در شیراز

  • مدل های جدیدی که برای شومینه برقی در شیراز به بازار ارائه شده اند مجهز به ریموت کنترل هستند.
  • شومینه ال سی دی یا دیواری را می توان با قاب دور آن تزئین و زیباتر کرد.
  • شومینه های چدنی قیمت بیشتری نسبت به سایر شومینه ها دارند.
  • در دکوراسیون خانه های امروزی، شومینه مدرن راه حلی مناسب برای تفکیک فضا در نظر گرفته می شود.
  • شیشه ای که برای محافظت از شومینه تعبیه شده است مقاوم و نشکن است.
  • شومینه های برقی در دو نوع نمایشگر و گرمایشی در بازار به فروش می رسند.
  • در صورت انتخاب شومینه برقی، نوع هوشمند آن را انتخاب کنید تا دما به صورت خودکار تنظیم شود و از اتلاف انرژی جلوگیری شود.
  • شومینه های سنتی به فضای بیشتری در ساختمان نیاز دارند، اما شومینه های مدرن را می توان در مکان های کوچک نصب کرد.

 

قیمت شومینه های برقی در شیراز

شومینه ها با توجه به متریال به کار رفته در ساختشان قیمت های متفاوتی دارند. علاوه بر این، قیمت شومینه تحت تاثیر نوع برند و شرکت سازنده است. برندهای مختلف با توجه به کیفیتی که برای شومینه خود در نظر می گیرند قیمت های متفاوتی را اعلام می کنند. هرچه کیفیت، کارایی و زیبایی شومینه بهتر باشد، عمر و دوام آن بیشتر می شود و متقاضیان بیشتری را به خود جذب می کند. شومینه ها با تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و با توجه به بودجه و نیاز خود خرید می کنند. شومینه های برقی تولید شده در شرکت برنا در ابعادهای استاندارد از طول های 80 تا 250 و در ارتفاع 54 تولید و عرضه می شوند. شرکت برنا گارانتی این محصول را 3 سال در نظر گرفته است و شما می توانید تا 10 سال از خدمات پس از فروش ما استفاده نمایید.

از   2   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |