رزرو مشاوره
طراحی انواع تی وی ست مدرن و کلاسیک در شیراز
    
تعداد بازدید: 321
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/6/26

امروزه انواع مدل تی وی وال از اصلی ترین بخش های دکوراسیون داخلی ساختمان درشیراز می باشد. بنابراین توجه به تخصص و تجربه طراحان می تواند به شما کمک کند تا بهترین و جذاب ترین نمونه این مدل را در منزل یا محل کار خود پیاده سازی کنید.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

 برای مشاهده لیست دکوراسیون های داخلی در شیراز اینجا کلیک نمایید.

نقش تی وی وال در دکوراسیون داخلی شیراز

امروزه تی وی وال ها بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان درشیرازهستند که فضای جذابی را پشت تلویزیون ایجاد می کنند. تی وی وال یا فضای پشت تلویزیون یا دیوار آن از جمله فضاهایی است که در مرکز توجه قرار دارد. شایان ذکر است که اکثر کاربران با توجه به سلیقه و بودجه شخصی خود دوست دارند یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های تی وی وال را در محل زندگی یا محل کار خود داشته باشند.

این مدل دکوراسیون تاثیر شگفت انگیزی در استفاده بهینه و کارآمد از فضا دارد که به جرات می توان گفت یکی از انتخاب های مناسب علاقه مندان به طرح های کلاسیک و جدید است. برای بررسی مدل های مختلف تی وی وال در شیراز با ما در برنادکور همراه باشید. اگر شما نیز به دنبال طرح های مدرن و به روز برای طراحی و اجرای جدیدترین مدل تی وی وال در شیرازهستید، هم اکنون می توانید سفارش خود را در سایت برنا در قسمت مشاوره ثبت کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

تی وی وال چیست؟

همانطور که گفته شد تی وی وال دیوار پشت تلویزیون است که دارای طرح ها، رنگ های متنوع، زیبا و جذاب بوده و توانسته پاسخگوی سلیقه افراد مختلف باشد. این روزها تماشای تلویزیون جزء جدانشدنی زندگی افراد از کودکان گرفته تا میانسالان است که قطعا می تواند با ایجاد فضایی مطلوب و مناسب برای گذراندن این زمان از شبانه روز در فضایی آرام و جذاب دلپذیر باشد. 

در گذشته تلویزیون را روی میزهای چوبی یا شیشه ای قرار می دادند که به مرور زمان در ساختار دکوراسیون داخلی قدیمی و از مد افتاده است. اما این روزها بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از انواع مدل تی وی وال در شیراز برای این فضا استفاده می کنند که بسیار زیبا و جذاب است. ناگفته نماند که استفاده از نمونه تلویزیون دیواری یکی از ایده های ناب و مدرن است که به دلیل تنوع در طرح ها و مدل ها مورد توجه و رضایت بسیاری از افراد قرار گرفته است. 

انواع مدل تی وی وال در شیراز


امروزه انواع مدل تی وی وال در شیراز علاوه بر سبک کلاسیک و نئوکلاسیک شامل طرح های سنتی مانند آجرکاری و یا استفاده از آجرهای تزئینی در طرح ها و رنگ های متنوع می باشد. شایان ذکر است استفاده از نماهای آجری با رنگ های طبیعی و روشن باعث بزرگتر جلوه دادن محوطه و محیط شده و کاربران با احساس آرامش و آسایش خاصی مواجه می شوند که نسبت به نمونه های مشابه بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

1.طراحی تی وی وال با کناف در شیراز

یکی از انواع مدل های تی وی وال در شیراز، مدل های تی وی وال کنافی هستند که به دلیل انعطاف پذیری بالا مورد توجه قرار گرفته اند و می توانند فضایی جذاب و پویا را برای کاربران ایجاد کنند و قابلیت کار بر روی سطوح منحنی و ناهموار را نیز دارند. 

2. تی وی وال چوبی در شیراز

مدل های تی وی وال چوبی یکی از طرح های جدید تی وی وال در شیراز می باشد که جزو اولین نمونه های طرح های سبک کلاسیک می باشد. این مدل با استقبال بی‌سابقه‌ای در میان معماران و کاربران ایرانی مواجه شده است که با وجود سبک‌های جدیدتر و به‌روزتر، همچنان متقاضیان خاص خود را دارد. لازم به ذکر است اگرچه تی وی وال سنگی از جمله سنگ مرمر جلوه و شکوه خاصی به فضای پشت تلویزیون می بخشد اما هزینه های آنها نسبت به نمونه های دیگر بیشتر بوده و نمونه های گران قیمتی به حساب می آیند. اما با توجه به ظاهر طبیعی فضا، همچنان کاربرد زیادی دارند.

3 .مدل تی وی وال لاکچری در شیراز

برای اینکه یک مدل تی وی وال لاکچری و بسیار لوکس داشته باشید ابتدا بهتر است که آن را با توجه به فضای ساختمان و نوع دکوراسیون داخلی از جمله مبلمان انتخاب کنید. معمولاً افرادی که در حوزه تولید طرح تی وی وال در شیراز فعالیت می‌کنند با بهره‌مندی از متریال‌های طبیعی و مصنوعی مانند سنگ مرمر، کناف، ام دی اف، چوب و غیره به خلق ایده‌های بی‌نظیر و خارق‌العاده می‌پردازند که خود نیز دارای طرح و رنگ مختلفی بوده و تمامی نیازها و سلایق افراد را پاسخگو است.

 

4. تی وی وال ساده در شیراز

تی وی وال ساده و شیک انواع و اقسام مختلفی دارد که از قابل توجه ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. این مدل ها خاص ترین و ساده ترین مدل است که بسیار مقرون به صرفه است و قطعا نظر افراد خاص را به خود جلب خواهد کرد. این مدل تی وی وال در شیراز بسیار محبوب است.

5.تی وی وال فومی در شیراز

این مدل قابل شستشو بوده و از فوم سرد با رنگ ها و طرح های متنوع ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد.

6.تی وی وال سه بعدی در شیراز

نصب این مدل همانند مدل پوستر بوده و قابلیت شستشو دارد و نصب آن در اسرع وقت انجام می شود; برای انتخاب این مدل امکان بازدید از طرح و رنگ موجود در کاتالوگ عکس تی وی وال در شیرازوجود دارد.

7. طراحی تی وی وال با پوستر در شیراز

در این مدل که وزن بسیار سبکی دارد، تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد است و می توان گفت سریع ترین نصب را دارد.

8. تی وی وال ترکیبی در شیراز

مدل تی وی وال ترکیبی قابلیت استفاده ازچند متریال را در کنارهم دارد و تصویری جذاب ایجاد می کند. یکی از بهترین گزینه ها در تی وی وال ترکیبی، ترکیب ترمووال های ام دی اف و pvc در کنار کناف و یا ورق های ماربل شیت زیبایی منحصر بفردی برای فضای شما ایجاد می کند. 

نکات مهم پس از اجرای انواع تی وی وال های مدرن در شیراز
انواع مدل تی وی وال مدرن جزء جدیدترین طرح های تی وی وال در شیراز است و پس از اجرای آن باید به یک سری نکات توجه کرد تا از مزایای این مدل و طرح های مدرن نهایت بهره را ببرید. این موارد شامل:

توجه و دقت در نورپردازی تی وی وال موضوع مهمی است که آن را بهتر و زیباتر می کند و دید را شفاف تر می کند.
نکته بعدی استفاده از گیاهان چه طبیعی و چه مصنوعی است. وسایل تزیینی و گیاهان مصنوعی در ابعاد و اندازه های مختلف، قاب عکس های بزرگ و کوچک، کفپوش و رنگ مبلمان مناسب با نوع مدل تی وی وال به جذابیت آن کمک می کند.
بهتر است از سبک ها و رنگ های خاص استفاده کنید که به بزرگتر نشان دادن محیط کمک می کند. برای مثال طراحی تی وی وال نئوکلاسیک اگرچه پیچیده است اما بسیار مجلل و جدید است تا جایی که می توان آن را سبکی بین مدرن و کلاسیک دانست. این مدل تی وی وال دارای ظرافت و جذابیت بی نظیری است و دستان شما را در انتخاب دکوراسیون داخلی باز می گذارد.
این نوع دیوار باید طوری طراحی شود که از تابش نور خورشید به سطح صفحه تلویزیون جلوگیری کند. زیرا واضح بودن تصویر را غیرممکن می کند و همچنین باید بتوان تصویر را از کل فضای ساختمان دید.

از   4   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |