رزرو مشاوره
کابینت مدرن با رنگ تیره در شیراز
    
بازدید: 119
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن با رنگ تیره در شیراز

در این مطلب قصد داریم در مورد کابینت آشپزخانه مدرن، نصب کابینت مدرن و قیمت کابینت مدرن صحبت کنیم، با تیم برنا دکور همراه باشید. امروزه کابینت آشپزخانه مدرن طرفداران زیادی دارد. از نظر قیمت، این سبک از کابینت یکی از کابینت های مقرون به صرفه است. به خصوص در رابطه با کابینت سبک کلاسیک که با مطالعه این مقاله می توانید دلایل آن را متوجه شوید. سبک کابینت مدرن در شیراز شامل مدل های مختلف از متریال های متنوع در صدها رنگ مختلف است.

همچنین در این مقاله قصد داریم انواع کابینت آشپزخانه مدرن را به شما معرفی کنیم که شامل: کابینت های گلاس، کابینت فرامید، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت دو رنگ می باشد.

تعریف کابینت آشپزخانه در شیراز

کابینت کمد یا قفسه ای از چوب یا ام دی اف یا نئوپان یا فلز یا پی وی سی است که در آشپزخانه نصب می شود. از کابینت آشپزخانه برای نگهداری ظروف، ظروف آشپزخانه و مواد غذایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند مانند حبوبات، برنج، روغن و... استفاده می شود.

کابینت آشپزخانه مدرن چیست؟

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت به معنی قفسه بندی است. در گذشته از کمد دیواری در کشور ما استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به روزگار امروزی تبدیل شدند. درواقع با وجود تنوع بسیار زیاد در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه مدرن به دلایل زیادی توانسته است طرفداران زیادی را به زیبایی خود جذب کند که در ادامه به آنها می پردازیم. اما به عنوان مشخصه اصلی آن می توان به تنوع بالای رنگ این نوع سبک و قیمت مقرون به صرفه تر آن نسبت به سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک اشاره کرد.

انواع کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز

کابینت های آشپزخانه مدرن به چهار دسته مختلف تقسیم می شوند. این چهار سبک عبارتند از: کابینت های گلاس، کابینت های پرمخاطب (فرامید)، کابینت های ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت های مدرن دو رنگ. هر کدام از این چهار سبک ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

کابینت های گلاس مدرن

کابینت های گلاس در شیراز بیش از هر ویژگی مثبت دیگری به دلیل سطح براق خود معروف و شناخته شده هستند. کابینت های گلاس دارای هسته ام دی اف و ورق "هایگلاس" هستند. ظاهر براق، شفاف و شیشه مانند این نوع روکش، خانم های خوش سلیقه را طرفداران خود قرار داده و به پیشرفت این سبک کار در بازار کمک شایانی کرده است. این پوشش ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند از جمله: (روکش اکریلیک، روکش پلی گلاس، پوشش هایگلاس) هستند. کابینت های گلاس مدرن معمولا ترکی یا ایرانی هستند و بسته به نوع کیفیت و کد رنگ قیمت های متفاوتی دارند. این سبک از کابینت این قابلیت را دارد که با رنگ های دیگر ترکیب شود و به اصطلاح کابینت دو رنگ مدرن را تشکیل دهد. تمیز کردن کابینت هایگلاس در شیراز به دلیل جنس روکش آن به راحتی امکان پذیر است. این نوع کابینت در برابر رطوبت و خط و خش آسیب پذیر است.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک در شیراز

اما ورق "هایگلاس" چیست؟ برخلاف تصور عموم، نام گذاری واژه های گلاس هیچ ربطی به واژه «شیشه» ندارد. در واقع هایگلاس ماده ای شبیه ام دی اف است اما لایه بیرونی آن متفاوت است و از پلکسی (نوعی پلاستیک) ساخته شده است. در ام دی اف معمولی روکش ورق ملامینه است. معمولا یک طرف ورق های گلاس با این لایه شفاف و زیبا پوشانده می شود و طرف دیگر لایه معمولی تری دارد. به همین دلیل است که عموما شفافیت و زیبایی خاص آن را فقط از یک طرف می بینید.

کابینت مدرن فوق برجسته (فرامید) در شیراز

کابینت برجسته از ام دی اف با ضخامت 16 میل و روکش های مختلف کره ای ساخته شده است. شرکت فرامید یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید کابینت مطرح است. این سبک از کابینت بسیار مقرون به صرفه و زیبا است. در عین حال این نوع کابینت شباهت زیادی به کابینت ایتالیایی کلیف دارد و در واقع از این برند ایتالیایی الهام گرفته شده است.

کابینت به روز و مدرن با طرح چوب در شیراز

مانند دیگر کابینت های سبک مدرن در شیراز، این سبک نیز قابلیت طراحی دو رنگ را دارد. به این صورت که کابینت با یک رنگ فریم مات (براق) و رنگ دوم از مواد براق ساخته شده است. این مدل جدید نه تنها زیبایی کابینت آشپزخانه شما را مختل نمی کند بلکه زیبایی دو چندانی به دکوراسیون کابینت آشپزخانه می دهد و به کسانی که تنوع رنگ را در نظر می گیرند کمک زیادی می کند و به زیبایی کابینت می افزاید و این موضوع در نمونه کارهای برجسته اجرا شده با تولید کابینت جدید ثابت شده است.

این نوع کابینت دارای گره های چوب مصنوعی است و سعی دارد با هزینه ای بسیار کمتر جلوه و زیبایی طبیعت را به خانه ببخشد. این سبک از کابینت طرفداران زیادی دارد و در بازار ایران بسیار پرطرفدار است. با متخصصین برنادکورهمراه باشید.

کابینت مدرن دو رنگ در شیراز

حتما تا به حال آشپزخانه های زیادی را دیده اید که در آنها از ترکیب دو رنگ مختلف برای کابینت استفاده شده است. به گفته کارشناسان طراحی داخلی، این یک راه عالی و کم هزینه برای تغییر کابینت آشپزخانه است. به عنوان مثال، تطبیق رنگ کابینت با روکش مبلمان، میز تلویزیون یا رنگ آمیزی دیوارها و کاغذ دیواری می تواند اساس طراحی خانه شما را تشکیل دهد. کابینت دو رنگ معمولا در سبک کابینت آشپزخانه مدرن استفاده می شود.

بهترین کابینت آشپزخانه کدام است؟

بهترین کابینت برای آشپزخانه شما کابینتی است که از نظر سبک با سبک کلی دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد و ابعاد آن برای فضای آشپزخانه شما مناسب در نظر گرفته شود و همچنین طول عمر آنها مناسب باشد تا شامل هزینه های اضافی نشوید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |