رزرو مشاوره
طراحی کابینت نئوکلاسیک شیراز
    
بازدید: 116
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت نئوکلاسیک در شیراز

در واقع کابینت نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه در دنیا محسوب می شود. این سبک کابینت شامل (کابینت انزو، کابینت پولیش) می باشد. این سبک از کابینت شامل مشخصات منحصر به فردی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کابینت نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه در شیراز است و شاید برای همه شناخته شده نباشد، این سبک کابینت ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. همانطور که گفتیم کابینت نئوکلاسیک دارای دو زیرمجموعه به نام های Enzo و Polishi است. این دو مدل کابینت دارای تفاوت هایی در ظاهر، رنگ و قیمت هستند.

تاریخچه سبک نئوکلاسیک

این سبک دکوراسیون در دهه 1750 در انگلستان و فرانسه ظاهر شد و مانند سبک کلاسیک از اصول و ظاهر یونان و روم باستان الهام گرفته شد. در واقع نئوکلاسیک در گروه سبک کلاسیک قرار می گیرد، اما با سبک مدرن ترکیب شده و از ویژگی های هر دو استفاده می کند. به عنوان مثال، در یک خانه به سبک نئوکلاسیک، مبلمان کلاسیک و دیوارهای مدرن و یا برعکس.

طراحی نئوکلاسیک در شیراز چگونه است؟

یکی از ویژگی هایی که در مورد این سبک می توان گفت این است که چه در مبلمان و چه در دکوراسیون جایی برای اغراق در آن وجود ندارد. معمولا رنگ های طبیعی مانند خاکستری، بژ، کرم، سفید، طلایی و نقره ای انتخاب اول طرفداران نئوکلاسیک هستند. سقف ها بیشتر سفید با گچ ساده و کف آن از پارکت است. در سبک نئوکلاسیک ترجیحاً همه چیز به شکل ساده خودش استفاده می شود، مثلاً پارچه ها ساده و تک رنگ هستند و در کنار عناصر تزئینی مانند کوسن های چین دار استفاده می شود.

 

ویژگی های طراحی نئوکلاسیک در شیراز

  • طرح درب کابینت با وجود کنده کاری ساده است و طرح درب ها باید ساده و شیک و به دور از هرگونه تزئینات اضافی باشد.
  • در کابینت نئوکلاسیک از خطوط منحنی و دایره ای استفاده شده است.
  • در بیشتر موارد، کابینت های آشپزخانه نئوکلاسیک با هماهنگی رنگ های سرد و ملایم طراحی می شوند.
  • در این سبک کابینت ها معمولا تا سقف ادامه پیدا می کنند و به همین دلیل فضای بیشتری در اختیار صاحب خانه قرار می گیرد.
  • در این سبک برخی از کابینت ها دارای درهای شیشه ای بوده و به عنوان ویترین مورد استفاده قرار می گیرند.
  • روکش کابینت و میز پیشخوان معمولا از متریال سنگ انتخاب می شود.
  • متریال رایج برای درب های کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک، چوب است.
 
کابینت نئوکلاسیک چگونه است؟

درست است که کابینت نئوکلاسیک جزئیات سبک کلاسیک را ندارد و منبت کاری در آن انجام نمی شود، اما به سادگی کابینت مدرن هم نیست و در ساده ترین حالت آن، یک قاب ساده در شکل افست داخل در دیده می شود. چارچوب درب معمولاً از چوب یا ام دی اف ساخته می شود که بسته به نوع طرح با کام و زبانه یا فارسی به هم کلاف می شود.

جنس کابینت نئوکلاسیک در شیراز

برای اجرای کابینت نئوکلاسیک در شیراز می توانید از کابینت با متریال زیر استفاده کنید:

  • کابینت چوبی
  • کابینت روکش چوب
  • کابینت ممبران
  • کابینت پلی اورتان
  • کابینت پولیشی (یا انزو)
  • کابینت چوبی نئوکلاسیک

چوب همیشه انتخاب خوبی برای سبک کلاسیک و نئوکلاسیک است. اما معایب خودش را دارد از جمله قیمتش! معمولا روی کابینت چوبی را رنگ می کنند. اگر می خواهید طبیعی بودن چوب را حس کنید، اما قیمت آن مناسب تر باشد، می توانید از روکش چوب استفاده کنید، اما باز هم قیمت آن نسبت به سایر متریال ها گران تر است، اما از کابینت تمام چوب بسیار ارزان تر می باشد.

 
کابینت ام دی اف نئوکلاسیک در شیراز

انتخاب بعدی استفاده از ورق های ام دی اف خام است که با دستگاه CNC تراشیده شده و سپس یا با پی وی سی پوشانده شده و وکیوم می شوند که به آن کابینت ممبران می گویند. یا رنگ شده (پلی اورتان) که به آن کابینت ام دی اف خام رنگ شده با پلی اورتان می گویند. یا رنگ آمیزی می شوند (پلیش می شوند) و به آنها کابینت پولیش (یا کابینت انزو) می گویند.

 
کابینت پولیشی نئوکلاسیک در شیراز

کابینت های پولیش شده از ام دی اف خام ساخته می شوند و با دستگاه CNC طراحی و ابزار می خورند، اما در مرحله بعد باید در محیطی کاملا استریل و بدون آلودگی و گرد و غبار رنگ آمیزی و سنباده کاری شوند و این عمل چندین بار تکرار شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. پوشش پولیش نیز ضد آب بوده و برای مناطق مرطوب مناسب است (اما نباید در معرض رطوبت مستقیم قرار گیرد) نکته منفی این است که اغلب در رنگ های روشن تولید می شود.

 
طراحی کابینت نئوکلاسیک در شیراز

طراحی سه بعدی اولین قدم برای ایده پردازی در آن محیط محسوب می شود، مزیت طراحی کابینت نئوکلاسیک در شیراز این است که می توانید قبل از سفارش هر محصولی آن را در طراحی سه بعدی ببینید و این باعث می شود در انتخاب سبک و رنگ آن انتخاب بهتری داشته باشید و از قبل بدانید که چه چیزی می خرید.

در طراحی کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک باید به نکات بسیاری اهمیت داد از قبیل: توجه به تاج و زیر چراغ ها، قرار گرفتن ستون ها و سرستون ها و از همه مهمتر محل قرارگیری کابینت ها و جزیره آشپزخانه نکته فوق العاده ارزشمندی در طراحی است. 

یکی از عناصر مهم تیم طراحی کابینت برنا توجه ویژه به این موارد است. ما جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همچنین با توجه به استانداردهای موجود در طراحی داخلی آشپزخانه و مهمتر از آن ایده آل ترین طراحی ممکن را مطابق با سلیقه مشتری در اختیار شما قرار می دهیم. شرکت برنادکور با کمک طراحان حرفه ای در زمینه کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک امتیاز طراحی سه بعدی رایگان را به مشتریان عزیز خود داده است و طراحی کابینت آشپزخانه هزینه ای ندارد و تا رسیدن به طرح دلخواه می توانید به صورت رایگان و با بهترین کیفیت طراحی کنید. 

تاج و زیر چراغ

در واقع کابینت آشپزخانه از اجزای کوچکی تشکیل شده است که در کنار هم دکوری شیک ایجاد می کنند. تاج و زیر لامپ دو عضو کوچک در کابینت هستند که تاثیر بسزایی در ظرافت این سبک کابینت دارند. تاج و زیر چراغ در بالا و پایین کابینت های دیواری نصب می شود. در سبک نئوکلاسیک، تاج و زیر لامپ هم رنگ کابینت آشپزخانه است. همچنین تاج و زیر لامپ در این سبک منحصر به فرد است، مانند تاج و زیر چراغ سبک کلاسیک نیست.

ستون و سرستون

ستون هایی با کنده کاری های برجسته در این سبک دارای تفاوت هایی در ظاهر و متریال با سبک کلاسیک هستند. ستون های کمتری در سبک نئوکلاسیک در مقایسه با سبک کلاسیک استفاده می شود. حتی در بسیاری از مدل های کابینت نئوکلاسیک هیچ ستونی دیده نمی شود و نیازی به استفاده از ستون و سر ستون در کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک نیست.

دستگیره

دستگیره کابینت نئوکلاسیک در شیراز نقش بسزایی در زیبایی آشپزخانه شما دارد. دستگیره ها زیبایی یک کابینت را تکمیل می کنند. به طور معمول در آشپزخانه های سبک نئوکلاسیک از دستگیره های سرامیکی استفاده می شود. این نوع دستگیره ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و در مدل های مختلف موجود می باشند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |