رزرو مشاوره
اجرای کابینت مدرن شیراز
    
بازدید: 137
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن در شیراز

ظهور و طراحی سبک مدرن در حدود جنگ جهانی اول آغاز شد. این سبک شامل ویژگی هایی مانند سطوح صاف و بدون شیب، اشکال هندسی ساده و زاویه دار و استفاده از تزئینات مینیمال است. کابینت مدرن به دلیل ویژگی هایی مانند براق بودن، طراحی زاویه دار، سادگی در درها و چارچوب ها شناخته شده است. طراحی کابینت مدرن در شیراز نشان دهنده تمایل مردم به وسایل آشپزخانه مدرن دراواسط قرن بیستم است که عمدتاً دارای زوایای ناهموار و منحنی هستند.

کابینت مدرن در شیراز یکی از رایج ترین نمونه های کابینت در سبک های امروزی است. به خصوص این مدل برای آشپزخانه های پرتابل و کوچک بسیار مناسب است و سادگی و آرامش بیشتری را در فضای خانه به ارمغان می آورد. انواع کابینت ام دی اف یا کابینت هایگلاس و یا هر نمونه دیگری که حکاکی یا جزئیات تزئینی نداشته باشد در سبک کابینت مدرن طبقه بندی می شود.

سبک مدرن را می توان در تقابل با سبک کلاسیک دانست که بر خلاف مدل های سنتی و گذشته، بر سادگی و استفاده از جزئیات لازم و ضروری تاکید دارد. در سبک مدرن اگرچه جزئیات زیبایی وجود دارد، اما تمام جزئیات به کار رفته دارای تزئینات مینیمال بوده و جنبه کاربردی آنها بر زیبایی آن ارجحیت دارد.

مزایای کابینت مدرن در شیراز

کابینت مدرن یک مدل ساده و دلپذیر است; به همین دلیل است که بیشتر مردم جذب آن می شوند. یکی از مزیت های کابینت مدرن این است که برای هر فضایی مناسب است. معمولا موادی که برای ساخت کابینت های مدرن استفاده می شود قیمت کمتری دارند. بنابراین اگر به دنبال کابینت های اقتصادی هستید که در هر آشپزخانه ای قابل استفاده باشد و در عین حال با سلیقه های مختلف سازگار باشد، کابینت های مدرن گزینه مناسبی برای شما هستند. در طراحی کابینت های سبک مدرن می توان از رنگ های زیاد و خاص استفاده کرد که آن را نسبت به مدل های دیگر ارجح و متمایزتر می کند.

سادگی طراحی کابینت مدرن در شیراز باعث ایجاد فضایی جادار و رویایی در آشپزخانه می شود. در این سبک بیشتر از تجهیزات مدرن و جدید استفاده می شود که خود به بهبود کارایی و بهینه سازی فضا کمک می کند. برخلاف مدل‌های کلاسیک، کابینت‌های مدرن صیقلی‌تر و فشرده‌تر هستند و عموماً از ترکیبی از مواد مختلف ساخته می‌شوند. به سبک کابینت آشپزخانه های مدرن از مواد جدید و قدیمی استفاده می شود به طوری که همچنان از چوب طبیعی در ساخت این کابینت ها استفاده می شود. چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات نقش مهمی در روند تولید کابینت های مدرن در شیراز دارند.

کابینت های مدرن بزرگ و حجیم نیستند و به جای داشتن درهای بزرگ، مجلل و حک شده، از سیستم های کوچکتر و فشرده تر مانند کشوهای عریض و کاربردی استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های کابینت مدرن استفاده از حداکثر فضا بدون محدودیت است. به طوری که در این سبک کابینت های بلند و کشیده ای را می بینیم که گاهی حتی تا خود سقف هم کشیده می شوند.
تنوع رنگ بالا از دیگر ویژگی های کابینت های مدرن در شیراز است. در این سبک بر خلاف سبک های کلاسیک محدودیت رنگ چندانی وجود ندارد و می توان از کابینت هایی با رنگ های شاد، پرانرژی و حتی نامتعارف استفاده کرد. صرف نظر از رنگ یا متریال به کار رفته در طراحی مدرن آشپزخانه، مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه شود، شکل درب کابینت است. انواع کابینت های مدرن دارای درهای صاف و مسطح هستند که از جزئیات اضافی در آنها جلوگیری می کند. هیچ مدل‌سازی سلطنتی، سطوح برجسته یا حکاکی‌های تزئینی روی بدنه‌ها یا درهای کابینت مدرن دیده نمی‌شود، در عوض بر سطوح صاف و صیقلی تأکید می‌شود.
کابینت مدرن هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک مناسب است. این سبک طراحی را هم کسانی که پنجره های زیادی در آشپزخانه دارند و هم کسانی که پنجره ندارند و با نور محدود مواجه هستند می پسندند.

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک در شیراز

وقتی صحبت از طراحی داخلی آشپزخانه می شود، طرح ها و مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما به طور کلی همه آنها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:
کابینت مدرن-
کابینت کلاسیک
اگر بخواهیم تفاوت کابینت های کلاسیک و مدرن را بهتر بشناسیم، باید گفت که کابینت های کلاسیک دارای طراحی هستند که در آن به جزئیات ظاهری و مسائل زیبایی توجه ویژه ای شده است. کابینت کلاسیک معمولاً پر زرق و برق و پر از کنده کاری است و فضایی اشرافی و سلطنتی ایجاد می کند. اما روی دیگر سکه کابینت هایی هستند که به سادگی و حذف جزئیات غیر ضروری که به سبک مدرن می شناسیم اهمیت بیشتری می دهند. کابینت های مدرن و کلاسیک دو سبک اصلی در طراحی کابینت آشپزخانه هستند که منبع الهام و خاستگاه سبک های دیگر هستند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |