رزرو مشاوره
طراحی کابینت آشپزخانه شیراز
    
بازدید: 147
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن چیست؟

کابینت مدرن یکی از محبوب ترین کابینت های موجود در بازار است. الگوی اصلی طراحی کابینت مدرن در شیراز سادگی و کاربردی بودن است. روی سطح درهای این کابینت هیچ گونه حکاکی وجود ندارد. این نشان می دهد که کابینت مدرن تا حد امکان ساده است. برای ساخت کابینت های مدرن در شیراز از مواد مختلفی استفاده می شود تا کاربران بتوانند مطابق سلیقه خود و با توجه به بودجه و نوع دکوراسیون خود کابینت مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی کابینت های مدرن در شیراز

1-کابینت های مدرن فضا را مرتب و منظم جلوه می دهند. به این ترتیب نظم در دکوراسیون آشپزخانه به خوبی مشخص می شود.

2-این کابینت ها دارای رنگ بندی کامل هستند تا مشتریان بتوانند با توجه به سلیقه خود بهترین و مناسب ترین رنگ را برای کابینت ها انتخاب کنند.

3-کابینت مدرن برای انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

4-قیمت کابینت مدرن به دلیل استفاده کم و متریال ارزان نسبت به سایر کابینت ها کمتر است و به همین دلیل حتی افرادی که بودجه کمی دارند نیز قادر به خرید آن هستند.

چرا باید جدیدترین کابینت مدرن در شیراز را بخریم؟

خرید جدیدترین کابینت مدرن بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد. وقتی می خواهید یک کابینت مدرن بخرید، مدل های زیادی را خواهید دید. هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند. در بین مدل های جدیدتر باید گزینه ای را انتخاب کنید که به سلیقه و بودجه شما نزدیکتر باشد. به این ترتیب با گذشت زمان کابینت قدیمی نمی شود و همچنان مد روز خواهد بود.

اگر مدل های قدیمی را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید، پشیمان خواهید شد. زیرا این مدل ها در زمان خرید قدیمی هستند و با گذشت زمان قدیمی تر از قبل به نظر می رسند. بنابراین باید آینده را نیز در نظر بگیرید و مدلی را انتخاب کنید که پس از گذشت چندین سال به عنوان کابینت منسوخ شناخته نشود. زیبایی، کارایی و دوام مدل های جدید کابینت های مدرن بیشتر است. زیرا در این مدل ها ایرادات و مشکلات مدل های قبلی نیز برطرف شده است.

معرفی جدیدترین کابینت مدرن در شیراز

انواع مختلفی از جدیدترین کابینت های مدرن در بازار وجود دارد.  در این قسمت تعدادی از این کابینت ها را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

1- کابینت پلکانی 

در طرح های کابینت مدرن می توانید از مدل پلکانی استفاده کنید. در این مدل کابینت های دیواری یا سقفی تا سقف ادامه می یابد. سپس کابینت را با دو قسمت افقی که عمق متفاوتی دارند می سازند. برای ساخت این کابینت ها می توان از ترکیب دو رنگ استفاده کرد. این دو رنگ باید برای حفظ زیبایی کابینت ها با هم هماهنگ باشند. در این مدل از کابینت تعیین عمق و ارتفاع نیز مهم است و باید به درستی انجام شود تا هماهنگی بین اجزا برقرار شود.

2- کابینت نبشی

در برخی از آشپزخانه ها در گوشه ها فضای خالی وجود دارد. این فضاهای خالی را نمی توان به طور کامل با وسایل یا تجهیزات پوشاند. به همین دلیل نصب کابینت در چنین مناطقی بسیار کاربردی است. در واقع از گوشه های آشپزخانه استفاده کرده اید و با این کار زیبایی دکوراسیون را بیشتر می کنید. کابینت نبشی نیز باعث افزایش کارایی می شود و بسیار کارآمد است.

3- کابینت لمسی

کابینت لمسی یکی از جدیدترین کابینت های مدرن در شیراز می باشد. این کابینت ها معمولا بدون دستگیره یا دسته مخفی هستند. به همین دلیل سطح درب کابینت کاملا یک دست است و به فضا جذابیت و نظم خاصی می بخشد. در مدل های دستگیره مخفی، دستگیره کابینت بر روی لبه آن نصب می شود. این کابینت ها برای آشپزخانه هایی که مساحت کوچکی دارند کاربرد فراوانی دارند. زیرا کابینت بدون دستگیره باعث می شود فضا یکنواخت تر به نظر برسد و محیط بازتر شود.

4- کابینت منحنی

این مدل یک کابینت مدرن بدون گوشه یا لبه تیزاست. به همین دلیل استفاده از آن آسانتر و نصب آن کاربردی تر است. کابینت منحنی با مدل های منحنی طراحی شده است. این کابینت ها طراحی منحصر به فردی در اوج سادگی و برای انواع آشپزخانه ها مناسب هستند. شکل منحنی کابینت ها باعث افزایش کارایی فضا می شود.

5- کابینت شیشه ای

کابینت هایگلاس یکی از جدیدترین انواع کابینت های مدرن موجود در بازار می باشد. در این مدل از کابینت از شیشه به عنوان متریال اصلی استفاده نشده است. بلکه قسمت هایی از درب های کابینت با شیشه تولید می شود. در اکثر موارد کمدهای دیواری یا بادی که بالای سینک قرار دارند از این مدل هستند. کابینت شیشه ای فضا را باز و دلنشین کرده و روشنایی را افزایش می دهد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |