رزرو مشاوره
کابینت نئوکلاسیک در شیراز
    
بازدید: 175
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت نئوکلاسیک در شیراز

در واقع کابینت نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه در دنیا محسوب می شود. این سبک کابینت شامل (کابینت انزو، کابینت پولیش) می باشد. این سبک از کابینت شامل مشخصات منحصر به فردی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. کابینت نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه است و شاید برای همه شناخته شده نباشد، این سبک کابینت ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. همانطور که گفتیم کابینت نئوکلاسیک دارای دو زیرمجموعه به نام های Enzo و Polishi است. این دو مدل کابینت تفاوت هایی در ظاهر، رنگ و قیمت دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

کابینت نئوکلاسیک انزو در شیراز

کابینت انزو(کابینت نئوکلاسیک) اولین بار توسط شرکت آمریکایی زنتیک در نیوجرسی تولید شد. در واقع می توان گفت انزو نام تجاری محصول این شرکت است که برای اولین بار توسط واردکنندگان ایتالیایی به ایران وارد شد و با توجه به قیمت بالای کابینت های وارداتی، تولیدکنندگان ایرانی اقدام به تولید این کابینت ها در ایران کردند. جالب است بدانید که برند انزو نام یک برند سیستم کابینت آشپزخانه است که خود بخشی از خط تولید زنتیک است که حوزه فعالیت آن در زمینه مبلمان، نورپردازی و دکوراسیون می باشد.

ضخامت درب های این مدل کابینت 25 میلی متر و 40 میلی متر و ضخامت رنگ این مدل 1 میلی متر می باشد. نوع رنگ کابینت انزو پلی اورتان است اما در کشور ما برای صرفه جویی در هزینه و سود از رنگ های پلی استر استفاده می شود.

کابینت نئوکلاسیک پولیش در شیراز

یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت آشپزخانه کابینت پولیش در شیرازاست اما این محصول بسیار جذاب ترکیبی از کابینت حکاکی شده کلاسیک در کنار رنگ پولیش مشابه سفید هایگلاس است و ترکیبی از کابینت مدرن و کلاسیک است. استفاده از رنگ پولیش شده در این مدل باعث براق شدن درب کابینت ها شده است.

ضخامت رنگ درب های پولیش شده بین یک تا دو میلی متر است و قطر درب ها در دو سایز 25 میلی متر و 40 میلی متر تولید می شود. نوع رنگ در این نوع دکور بسیار حساس است اما پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر خرید کنید و با خیالی آسوده محصولی باکیفیت تهیه کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

کابینت پولیش یکی از جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه در شیراز می باشد. این مدل کابینت شامل چندین نوع درب مختلف می باشد اما نوع رنگ تمامی این مدل ها رنگ جلا می باشد. این نوع رنگ براق را می توان عمدتا در رنگ سفید استفاده کرد. در این مدل کابینت از دستگیره های سرامیکی استفاده شده است و کابینت نئوکلاسیک شامل تاج و زیر نور است و از ستون های سبک منحصر به فرد خود بهره می برد. ستون ها، تاج و زیر چراغ در این مدل کابینت شامل حکاکی بوده و به اصطلاح ابزار هستند.

تفاوت بین کابینت های نئوکلاسیک و کلاسیک درشیراز

سوالی که بسیاری از مشتریان عزیز دارند این است که تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک چیست؟ در این قسمت از مقاله بر آن شدیم تا نگاهی اجمالی به نکات فنی و ظاهری کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک داشته باشیم و تفاوت ها و شباهت های این دو سبک محبوب و پرطرفدار را با شما عزیزان در میان بگذاریم:

در واقع شباهت های سبک کلاسیک و نئوکلاسیک بیشتر از تفاوت آنهاست، کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک هر دو از اجزای کوچکی تشکیل شده اند که شامل تاج، نورمخفی، ستون ها، درهای کنده کاری شده و متریال های مشابه می باشند. همین اجزای کوچک تعیین کننده کلاسیک یا نئوکلاسیک بودن کابینت است.

علاوه بر این، نوع رنگ کابینت تفاوت بعدی ماست، به عنوان مثال در کابینت نئوکلاسیک از رنگ های روکش، پولیش و در کابینت کلاسیک از رنگ های پلی استر و پلی اورتان استفاده می شود. البته جدای از نوع رنگ، شکل ظاهری تاج، زیر چراغ، فرم کنده کاری و ابزار درها، ظاهر ستون ها از نکات تعیین کننده است. 

تفاوت های دیگر کابینت نئوکلاسیک و کلاسیک در شیراز

-سادگی بیشتر کابینت نئوکلاسیک نسبت به سبک کلاسیک
-قیمت ارزان تر از کابینت چوبی کلاسیک
-نگهداری و نظافت آسان تر در مقایسه با کابینت های منبت کاری شده
-مدرن تر و به روزتر از کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت نئوکلاسیک بهتر است یا مدرن؟

کابینت های سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین کابینت ها می باشد و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب انتخابی عالی برای افراد به حساب می آید. کابینت نئوکلاسیک سبکی خاص و شیک است که به فضای آشپزخانه ظاهری شیک و منحصر به فرد می بخشد. این کابینت هم برای آشپزخانه های کوچک و هم برای آشپزخانه های بزرگ قابل طراحی و اجرا می باشد.

کابینت نئوکلاسیک طرح های بیشتری دارد و بیشتر در رنگ های روشن و خنثی استفاده می شود. اما کابینت های سبک مدرن تنوع رنگ بیشتری دارند و در هر رنگی بنا به سلیقه مشتری قابل سفارش هستند. انتخاب بین این دو سبک به نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

تفاوت بین کابینت ممبران و کابینت نئوکلاسیک؟

کابینت ممبران در دسته کابینت های کلاسیک و سنتی قرار می گیرد به همین دلیل کنده کاری های زیبایی بر روی آن به چشم می خورد. این کابینت بیشتر در آشپزخانه هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرح های منحصر به فردی است. از آنجایی که کابینت نئوکلاسیک ما بین کابینت کلاسیک و مدرن است، ساده تر از کابینت کلاسیک است و امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سبک کابینت هم در فضاهای مدرن و هم در فضای کلاسیک قابل استفاده است. کابینت نئوکلاسیک رنگ های متنوع تری دارد و نگهداری و نظافت آن بسیار آسان است.

طراحی کابینت نئوکلاسیک در شیراز

طراحی سه بعدی اولین قدم برای ایده پردازی در آن محیط محسوب می شود، مزیت طراحی کابینت نئوکلاسیک در شیراز این است که می توانید قبل از سفارش هر محصولی آن را به صورت طرح سه بعدی ببینید و این باعث می شود انتخاب بهتری در انتخاب سبک و رنگ کابینت داشته باشید.

در طراحی کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک، توجه به تاج و زیر چراغ ها، نحوه قرارگیری ستون، سرستون ها و از همه مهمتر محل قرارگیری کابینت ها و جزیره آشپزخانه، نکته فوق العاده ارزشمندی است.

تیم تخصصی برنادکور، همچنین با در نظر گرفتن استانداردهای موجود در طراحی داخلی آشپزخانه و مهمتر از آن ایده آل ترین طراحی ممکن را مطابق با سلیقه مشتری در اختیار شما قرار می دهد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |