رزرو مشاوره
کابینت دو رنگ شیراز
    
بازدید: 226
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت با طرح های شیک و زیبا در شیراز

کابینت ها از نظر تنوع و رنگ انواع متفاوتی دارند که بسته به بودجه و هم چنین سبک موردنظر خود می توانید بهترین آنها را انتخاب نمایید. کابینت مدرن دو رنگ در شیراز یکی از پر طرفدارترین کابینت های در حال حاضر است. یکی ازعوامل موثر در طراحی کابینت متراژ فضایی است که شما در اختیار دارید. اگه فضا شما کوچک است می توانید از سبک مدرن استفاده کنید و اگر بزرگ سبک های کلاسیک هم می تواند جزو انتخاب های بیشتر شما باشد. 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه مدرن 1402

حتماً فضاهایی را که به لوازم آشپزخانه اختصاص داده شده است در طراحی بگنجانید. حتی محل قرارگیری پنجره ها، درها و حتی ستون ها در محیط آشپزخانه را به درستی مشخص کنید. برای برخی از ظروف، کارد و چنگال، چاقو و غیره کشوهایی در نظر بگیرید و مطمئن شوید که با توجه به تعداد وسایل و اندازه آنها کشوهای کافی ایجاد کنید. برای بسیاری از اقلام مانند حوله، دستمال و وسایل پخت و پز مانند توستر و دستکش، باید کشوهای عمیقی داشته باشید تا همه وسایل را در خود جای دهید.

هر چند وقت یکبار کف کابینت را تمیز کنید تا به محل بازی حشرات تبدیل نشود. کابینت های چوبی یا ام دی اف را نباید با آب شست. اگر کابینت های چوبی دارید، هر چند وقت یکبار آنها را واکس بزنید. اگر لکه از روی کابینت پاک نشد. با کمی تینر آن را بردارید. البته این کار باید با دستمال انجام شود. کف کشوهای کابینت از الیاف ساخته شده است. از قرار دادن قاشق و چنگال خیس در آن خودداری کنید. زیرا فیبر در برابر آب مقاوم نیست.

کابینت مدرن و خاص در شیراز

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 1402 در انواع سبک های مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک متناسب با تم دکوراسیون منزل و اندازه آشپزخانه در ایران تولید می شود. شما می توانید جهت انتخاب کابینت، شناخت متریال و برآورد قیمت طراحی و اجرا کابینت از کارشناسان کابینت مجموعه برنا مشاوره بگیرید.

کابینت مدرن 1402 در شیراز

فضاهایی که باید توسط ماشین لباسشویی، ظرفشویی، هود، فر، قهوه ساز و ... اشغال شود را در نظر بگیرید تا بتوانید ظاهر بهتری برای کابینت ها ایجاد کنید. تعیین سن و سلیقه افرادی که در آشپزخانه آشپزی می کنند و اینکه آیا خانواده در آن زندگی می کنند یا یک فرد مجرد قرار است از آن آشپزخانه استفاده کند. حتی قد افرادی که آشپزی می کنند نیز از مواردی است که در ساخت کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کرد.

نکات مهم در نگهداری کابینت مدرن در شیراز

یکی از نکات مهم در نگهداری صحیح از کابینت پاک کردن هر لکه به محض ایجاد آن(مخصوصا لکه های چربی و مواد غذایی)است. هنگام تمیز کردن سینک، قسمت بالای درها و کشوهای زیر گاز را فراموش نکنید. وسایل مورد نیاز یک پارچه یا اسفنج نرم و مقداری آب گرم و سپس خشک کردن سطح مرطوب می باشد. بنابراین به راحتی برنامه سالانه برای تمیز کردن کابینت ها هر شش ماه یکبار است.

طرح های متنوع کابینت مدرن در شیراز
کابینت در واقع جزء مهمی از هر آشپزخانه به حساب می آید که نه تنها تعیین کننده میزان فضای ذخیره سازی و نظم بخشیدن به وسایل ضروری و ایجاد نظم در این محیط است، بلکه نقش بسزایی در سبک طراحی کلی آشپزخانه دارد. بنابراین لازم است قبل از انتخاب، نکات و اصول مهم در این زمینه را رعایت کنید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری کنید.

بهتر است بدانید که داشتن دانش و آگاهی از چیدمان صحیح لوازم آشپزخانه و ایجاد هماهنگی و تناسب آنها با خانه بسیار مهم است. چیدمان جذاب برای کابینت آشپزخانه می تواند ارزش مادی خانه را افزایش دهد و ظاهری زیبا به آن ببخشد. بنابراین طراحی و انتخاب کابینت آشپزخانه مانند تمام قسمت های طراحی یک خانه مهم است.

امروزه برخلاف گذشته طراحی کابینت ها دستخوش تغییرات زیادی شده و طرح ها و سبک های متنوعی از کابینت ها تولید و طراحی می شود که همگی در دو بخش بزرگ کابینت های کلاسیک و کابینت های مدرن طبقه بندی می شوند. با توجه به اینکه اکثر افراد آگاهی زیادی در مورد انتخاب این محصول ندارند و از ترکیب رنگ ها و سبک های هماهنگ و به روز اطلاعی ندارند، در نتیجه قبل از انتخاب باید انواع مدل ها و متریال مورد استفاده را مشاهده کنند. با سبک های مختلف کابینت آشنا شوند. تنها در اینصورت است  که آنها می توانند یک انتخاب ایده آل و بی نقص داشته باشند.

انواع مدل های کابینت خاص و جدید در شیراز

آشپزخانه قلب هر خانه ای محسوب می شود که خانم ها بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند. اکثر خانواده ها در صورتی که فضای آشپزخانه بزرگ باشد وعده های غذایی خود را در این محیط صرف می کنند بنابراین زیبایی فضای آشپزخانه بسیار مهم است. با توجه به اینکه رنگ سال 2023 طیف خاصی از بنفش است که سبکی شاد و پویا دارد، بنابراین بهتر است رنگ کابینت های خود را با این طیف رنگی انتخاب کنید تا همگام با مد روز باشید. 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |